Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 10:11   #961
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Nye frokost-tallerkner

Ah, de var griselekre!

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 29-10-11, 16:01   #962
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har fått dilla på hjerter:





Evita er ikke aktiv  
Gammel 29-10-11, 17:33   #963
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

5 ruller med cole and son sin "woods" tapet er herved bestilt
I gråhvit/beige.
Samt 50 m miljøstrie glatt/fiberduk.
Ny innertrapp i hvitlasert eik/hvitt/stål er ankommet, så snart er gangen ferdig

Tapeten:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 29-10-11, 18:59   #964
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Oooh, fiiine tapeten, tinkadott.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv  
Gammel 29-10-11, 19:13   #965
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Oooh, fiiine tapeten, tinkadott.

Men 900,- kr rullen! Vurderte litt å bestille fra det store utland selv, men synes sånt er litt skummelt. Vi kunne imidlertid spart 1600.- på det.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 29-10-11, 21:24   #966
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Det var en flott tapet tinkadott.

OlleVia er ikke aktiv  
Gammel 30-10-11, 13:32   #967
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt to av disse:

Neket er ikke aktiv  
Gammel 30-10-11, 21:38   #968
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har lett så lenge etter en fin julestjerne som ikke er for stor så når jeg ramlet over en så måtte jeg jo kjøpe den selv om det bare er oktober. Var ikke denne fin


Kostet bare 118 kr eks moms så jeg var jo superfornøyd. Til jeg oppdaget at man måtte handle for minimum 465 kr. Ja, ja. Da ble det en lysestake og.

 
Gammel 31-10-11, 12:38   #969
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Den var nydelig konsulenten, lysestaken var også fin da.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 11:28   #970
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Åh!!

Hvor, hvor?? :falt pladask:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 14:10   #971
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Tallerkener:



Lyslykter:



__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 17:49   #972
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Åh!!

Hvor, hvor?? :falt pladask:

Her i Norge, selges de hos bla.a. Illums bolighus.
De heter avvento og produseres av Kahler.

Jeg bor dessverre, langt unna nærmeste utssalgssted her i Norge og bestilte derfor fra Danmark. De kom faktisk i posten i dag og det ser ut til at jeg slapp betale moms.
Bestilte herfra: www.deluxdesign.dk

Anbefales!!

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 20:26   #973
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kjempefine tallerkener, Barbarella!!

Primrose er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 22:44   #974
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Denne har jeg fått i bursdagsgave i dag

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 02-11-11, 22:51   #975
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har skrytt i en annen tråd også, men her er min nye kule stol!



Da må man feire med nye puter:



__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 03-11-11, 07:46   #976
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Åh, den vasen, Selma. Den ønsker jeg meg så veldig, veldig. Har du kjøpt den i Norge?

Jeg ønsker meg de trærne fra Kähler også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 03-11-11, 09:34   #977
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Hvor har du kjøpt den marimekko-puten, MegaMie? Vi har gardiner i samme stoff, og skulle hatt matchende puter.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 03-11-11, 22:42   #978
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Hvor har du kjøpt den marimekko-puten, MegaMie? Vi har gardiner i samme stoff, og skulle hatt matchende puter.

Nå fikk jeg faktisk ikke kjøpt den igår pga manglende kodekort. Men NÅR jeg kjøper den er det her: http://www.etsy.com/search/handmade?...ery&ship_to=NO

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 08:14   #979
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Nå fikk jeg faktisk ikke kjøpt den igår pga manglende kodekort. Men NÅR jeg kjøper den er det her: http://www.etsy.com/search/handmade?...ery&ship_to=NO

Åh, skumle linken.

Primrose er ikke aktiv  
Gammel 04-11-11, 10:04   #980
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Den gamle sofaen min har vært kaputt de siste månedene. Jeg har til og med brukt superlim for å holde den sammen. Men i det siste har det blitt så gale at hvis vi sitter i midten på den så vipper den. Så i går kjøpte jeg denne på tilbud på Skeidar:



Skal bli godt med litt flere sitteplasser enn det jeg har hatt før.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no