Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sender du julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Sender du julekort?
Jepp! 70 73,68%
Nei. 10 10,53%
Nja.. usikker. Ikke bestemt meg. 15 15,79%
Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 09:22   #41
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sender du julekort?

JA! Sender omtrent 30 stk med skrytebilde....

Skal ta julekortbilder i dag, forresten!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 09:44   #42
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, det har jeg alltid gjort. Sender til venner og familie. Har flere grandtanter rundt om i Norge og de setter stor pris på kort, i tillegg syns jeg selv det er koselig å motta kort. I år har vi vel ca 60 julekort vi skal sende.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 09:47   #43
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har aldri regnet på det. Gå bort med deg!!!

Sorry, bare meg som er litt opphengt i hva ting koster. HP lo av meg når jeg sa det, og påsto at det var da også noe å fokusere på med et slikt antall, og at jeg heller burde spørre om du håndskrev alle sammen. (Men jeg skulle kanskje ikke spørre om det heller ... )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:38   #44
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men, atte, blir ikke det ca 1500 kr i julekort?

Den var ikke til meg da, men svarer lell jeg. Det blir dyrt ja. Jeg bruker masse penger og tid på julekort, men tenker at hvis andre synes det er like koselig å få julekort som det jeg synes, så er det vel anvendte penger. Jeg har dessuten ofte kjøpt julekortene mine fra Norsk Folkehjelp så da blir det litt "2 fluer i en smekk".

Opprinnelig lagt inn av Raggsokk, her.

Sparer dere på julekortene fra hvert år, både de dere selv sender og de dere får?

Jeg sparer på de med bilder. Har et eget album hvor jeg setter inn alle bildene vi får i julekort og takkekort. Og kort som er spesielle, f.eks hvis faddergutten min har tegnet til meg eller hvis min gamle bestemor som knapt ser lengre har skrevet til oss. Angående våre egne julekort så tar jeg vare på en kopi til hver av ungene og setter inn i albumet deres.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:54   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, det må jeg da !
Jeg synes det er kjempekoselig å få kort og brev i desember og sender masse selv også. Bilde av ungene hører med, og jeg skriver noen ord til de vi ikke ser så ofte. Venner og naboer får enkle kort med god jul osv. mens de jeg skriver litt til får mappekort.
Sender ca 50 julekort i år.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:54   #46
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, jeg sender julekort.
Blir rundt 20-25 stk som får bilde og noen som ikke får bilde.
Sistnevnte får ikke bilde fordi de er venner av meg og har ingen interesse av å få bilde av ungene.
Endel av kortene blir levert ut og noen sendes i posten.

Merkligste teksten på et julekort var følgende:

Vi ønsker dere en god jul og et godt nytt år
**** skulle bli pappa, men det gikk galt.

Hilsen
***** ****'

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:13   #47
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Jepp, rundt 40 stk! Med skrytebilde inni.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:12   #48
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, jeg sender julekort. Ca. 60 stykker.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:52   #49
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jepp - og med skrytebilde av ungene på... Benytter anledningen til å vise fram gutta mine til fjern og nær en gang i året.

Jeg starter nå som jeg er blitt tobarnsmor. Egendesignede kort med skrytebilde av guttene!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:57   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender du julekort?

Jepp! I fjor ble det vel en 50 stk tror jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 00:14   #51
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Sorry, bare meg som er litt opphengt i hva ting koster. HP lo av meg når jeg sa det, og påsto at det var da også noe å fokusere på med et slikt antall, og at jeg heller burde spørre om du håndskrev alle sammen.

Slapp av, jeg bare tullet jeg. Dog er det riktig at jeg ikke (med vilje) ser hva sånt koster.

Ellers har jeg bare en ting å tilføye:


__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 01:35   #52
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har aldri regnet på det. Gå bort med deg!!!

+ portoen i tillegg...





Kos deg med kortene du

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 09:50   #53
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sender du julekort?

Nei. Jeg får aldri tid. Men viljen er der, og jeg har liggende årganger med masseproduserte julekortbilder som aldri har blitt sendt.

  Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 07:44   #54
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sender du julekort?

Her er årets julekort ferdig skrevet og ligger klar til å bli postet i Desember.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no