Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi bygger hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 10:23   #61
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så spennede. Kjempeflott hus og plassen så jo også veldig fin ut. Lykke til med den videre byggeprosessen. (jeg vil også ha nytt hus - men jeg vil ikke flytte)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 11:01   #62
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så fint det kommer til å bli! Tomten var knallfin.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 10:09   #63
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gleder meg til å følge byggeprosessen deres. Det er 6 år siden vi var ferdig med vår, så jeg mimrer litt nå

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 21:41   #64
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Kjempeflott hus Emm ! Lekkert med så åpent planløsning og walk-in closet. Det eneste ville vel være at jeg er veldig fornøyd med, at vi har full kjeller. Men utsikten deres ser bare helt topp ut, og 30 min. fra Oslo sentrum er da ikke alverden så sant dere kan komme der uten å stå i kø for lenge.

Hvor stor tomt har dere ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:52   #65
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Å, du store min! Jeg vil ha huset ditt. Utrolig lekkert!

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:22   #66
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Wow, for et flott hus! Det kjøkkenet var stort!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:33   #67
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Oi - dette var et flott hus. Veldig min smak også.

Lykke til fremover, gleder meg til å følge deg videre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 06:32   #68
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Flott hus, gleder meg til å følge med fremover!
Grattis!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:19   #69
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Emm, du må gjerne sende noen av de tipsene videre. Skal nemlig også bygge dette huset

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:53   #70
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Emm, du må gjerne sende noen av de tipsene videre. Skal nemlig også bygge dette huset

Gratulerer! Skal forsøke å bidra, men nå er jeg skikkelig forvirret selv

Vi skal ut til tomten idag og se om noe har skjedd. Vi har etter avtale med byggeleder bedt om at de hever tomten vår litt over veien, så vi ikke blir liggende så lavt i forhold til trafikk. Det blir nok ikke så mye trafikk, da det kun er kjøring inn til byggefeltet der, men likevel. Til fredag har vi første endringsmøte, så nå jobber vi intenst med å finne ut det meste vi vil forandre på. Det har jammen hopet seg opp en hel del etter å ha snakket med andre som har bygget!
Block Watne har dessverre byttet flisleverandør til prosjektet, så da er all jobben vi har brukt på å finne ut av det nesten bortkastet. Jeg håper den de velger er like hjelpsomme som de første var. Bad er vanskelig synes jeg, på den ene siden vil jeg ha noe moderne, på den andre vil jeg ha noe tidløst Bad pusser man jo ikke opp før man må.


Muad'Dib: Stedet vi flytter ligger slik til at vi får lite kø de første 20 minuttene av veien, de resterende 10 stamper det ned til sentrum, men det er vi vant med. Jeg kommer nok uansett til å ta toget, da det går ekspress hele veien til jobben

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 14:47   #71
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Vi bygger også BW hus om dagen, på et annet byggefelt også 30 min unna Oslo

Det er mange Bekkestø hus på det feltet også, men vårt er ikke det. Jeg liker mer rette vinkler og mindre "pynt".

Lykke til.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 18:34   #72
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Hvor bygger du Marian?

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 19:57   #73
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Hvor bygger du Marian?

Andre siden av Oslofjorden

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 22:45   #74
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å bygge hus Det var kjempefint, og tomteplassen var jo bare så herlig. Masse natur rundt. Har dere noe utsikt, utenom til skog og mark, eller er byggefeltet flatt?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:56   #75
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å bygge hus Det var kjempefint, og tomteplassen var jo bare så herlig. Masse natur rundt. Har dere noe utsikt, utenom til skog og mark, eller er byggefeltet flatt?

Hele byggefeltet er lett skrånende. Vi ser ned mot et vann, ellers er det natur. Tomten vår ligger ganske langt opp i feltet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:34   #76
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gratulerer så masse!!! Nydelig hus!!!

  Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 22:41   #77
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det blir kjempefint!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:20   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det var et flott hus. Flott at derer finner noe som passer dere.

Kjenner jeg får skikkelig lyst til å bygge selv.

Dette må jeg følge med på.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 20:50   #79
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det går fremover, nå har de gjort klart til støp av ringmur. Da vi stod der fikk vi litt sånn merkelig følelse: "Tenk, her bygges vårt fremtidige hjem!"
Blir spennende uker fremover, vi har mange møter der detaljer skal avklares.



Her med mann


Sist redigert av emm : 18-08-08 kl 00:02.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:35   #80
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

OIII HJELPES EMM!!!!! VI BLIR NESTEN NABOER!! Vi bygger på andre siden der dere ser det store hvite huset med utleiedel..To hus ved siden av der ligger vår tomt.

Jeg er fra det stedet, og der det er byggefelt nå var det bare skog før. Vi gikk alltid på skoleturer rundt omkring i skogen der, og nå er det byggefelt. Skikkelig rart.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12

Sist redigert av Levic : 11-08-07 kl 12:42. Årsak: Legge til litt:)
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
byggeprosess, husbygging, interiørvalg


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no