Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi bygger hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 08:25   #201
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Wow! Kjempeflott!!!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:26   #202
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi bygger hus

Oj! Så flott dere har fått det!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:33   #203
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi bygger hus

Der var bildene ja!

Husker diskusjonen rundt peis - må si at med den typen møbler dere har valgt så passet den fint inn!

  Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 10:12   #204
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Dere har akkurat de samme fargene på badet som jeg har. Samme dusjvegger også. God smak, med andre ord.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 10:29   #205
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Der var bildene ja!

Husker diskusjonen rundt peis - må si at med den typen møbler dere har valgt så passet den fint inn!

Takk, vi valgte møblene litt utfra den. Nå jobber vi med å få inn noe som kan brekke opp den gamle stilen litt, så det blir noe moderne oppe i dette.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 10:35   #206
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi bygger hus

Du verden så lekkert du har fått det i nyhuset ditt

Gleder meg til å se bilder av barnerommene! Jeg har lovt ungene oppfriskning av rommene i løpet av våren, så jeg trenger litt inspirasjon

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:50   #207
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Veldig fint har dere fått det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:51   #208
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Takk, vi valgte møblene litt utfra den. Nå jobber vi med å få inn noe som kan brekke opp den gamle stilen litt, så det blir noe moderne oppe i dette.


Er både stolene og sofaen kjøpt på Brødrerna Anderson i Strømstad? Har du noen link til butikken/produsentene? Jeg har googlet, men finner ingenting, og sofaen og stolene er sterkt ønsket her.
Kan jeg få spørre om hvor mye du betalte i svenske kroner?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 15:11   #209
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Grattis med nytt hus, det var lekkert!

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 16:04   #210
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er både stolene og sofaen kjøpt på Brødrerna Anderson i Strømstad? Har du noen link til butikken/produsentene? Jeg har googlet, men finner ingenting, og sofaen og stolene er sterkt ønsket her.
Kan jeg få spørre om hvor mye du betalte i svenske kroner?

De frakter gratis til Oslo og omegn, svensk moms trekkes fra og norsk legges til. De fikser alt sammen. Møblene er likevel ganske dyre (synes jeg), sender prikk med prisen Vi sparte en noen tusenlapper på å ta turen over grensen.


Sist redigert av emm : 18-08-08 kl 00:05.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 16:40   #211
sunshine
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 15
sunshine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi bygger hus

Åh...dere har fått det flott. Jeg må si jeg missunner dere masse.....ser ingen enda på huset vårt om dagen. Det tar så laaaaang tid å male


Ser dere har samme servantskål og armatur på badet deres som det vi har kjøpt til badet vårt!!!!

Håper på en titt om ikke lenge....vi må bare bli ferdige førts, og akkkurat nå føler jeg at jeg ikke får puste!!!!! Ting tar tid! Håper i slutten av mai en gang da...

Venter på flere bilder jeg da!!!

Klem Trude(sunshine)

sunshine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:14   #212
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Knall flott hus!

__________________
Mamma til fem+
Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:20   #213
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så utrolig flott det har blitt, emm! Virkelig! Og smart løsning på kjøkkenet. Skjønner godt at det har blitt en yndlingsplass. Gleder meg til flere bilder.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:02   #214
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Fantastisk lekkert hus. Jeg innrømmer glatt at jeg er skikkelig misunnelig. Grattis!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 15:12   #215
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi bygger hus

Kjempeflott hus. Gleder meg vilt til vi begynner å bygge nytt. Kanskje jeg egentlig gleder meg mest til det er ferdig.

Den løsningen på kjøkkenet, med spise- og hobbyplass for ungene, var genial.
:suger til meg tips og tricks:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 05:33   #216
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Lekkert lekkert lekkert!

En god ting kan ikke sies for ofte, så jeg signerer Missa jeg også. Kan jeg få bo der når dere er på ferie?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 13:38   #217
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kan jeg få bo der når dere er på ferie?

Bøtt åff kårs!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 13:55   #218
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Wow, så lekkert!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 22:22   #219
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Storesøster har fått eget rom
I bursdagspresang av oss fikk hun stor seng (Hemnes fra Ikea) som kan trekkes ut så det blir en ekstra sengeplass til overnatting. Vi har alt hatt to av venninnene hennes her, og senga ble en suksess. Skrivepulten er arv fra gamle syrommet mitt, men hun liker den så godt at den får lov å bli. Taklampen er fra Living.

Jeg har lagt litt jobb i gardiner, lift, sengetøy og puter i første omgang. Mulig hun skal få en farge på veggen og en annen bokhylle etterhvert, men vi må se litt an. Hun ville ha mørkeblått rom, men i butikken falt hun helt for sukkertøyfargede striper på stoffet til gardinene, så da ble det ganske så sprekt
Liften har jeg sydd helt selv.
Det ble mye mer jentete og rosa enn planlagt, vi håper likevel det er såpass "voksent" at hun kan ha det noen år på barneskolen. Den første plakaten har også kommet opp, hun fikk den i bursdagspresang.
Her er en titt:


Sist redigert av emm : 18-08-08 kl 00:05.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 22:30   #220
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi bygger hus

Så utrolig fint!!

Gratulerer med nytt hus.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
byggeprosess, husbygging, interiørvalg


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no