Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Here we go again: Julegave til seksåringen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-15, 13:18   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi setter på lokket, men har allikavel kastet flere bokser i helgen med uttørket plastelina.

Play dooh også?
Den vi har, har vi hatt i ca 7 år...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 13:33   #42
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Play-doh varer ikke akkurat i åresvis hos oss (fordi femåringen insisterer på å ta vare på kunstverkene sine ), men den er definitivt langt bedre enn My Dough - bedre å jobbe med og smuler mindre.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 18:16   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Og jeg anbefaler Kapla VARMT!

Akkurat nå har jeg to jenter på snart 11 og yngste på 7 som leker sammen i stua, mend Kapla. Den ene jenten (ikke min) overhørte jeg si at "Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul!"

Er ikke utenkelig at det kommer mer kapla i hus her denne julen. Noen ganger leker det med kapla og biler sammen eller kapla og lego.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-15, 23:37   #44
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Spark?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-15, 23:45   #45
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Jeg må oppdatere: etter voldsomt mye om og men, ser det ut til at hovedgaven blir gitar i barnestørrelse. Hun er veldig interessert i musikk, og faren spiller også, og hun har så vidt fått prøve ørlite på gitar i voksenstørrelse. Ellers tror jeg det blir Tonje Glimmerdal i bokform, tynne tusjer, og sikkert Plusplus-klosser.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-15, 23:49   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Here we go again: Julegave til seksåringen

Så gøy med gitar!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no