Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gleder du deg til 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-13, 14:30   #21
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ikke på samme måte som jeg gleder meg til jul eller til ferier, men jeg liker 17. mai.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:30   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:31   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jeg gleder meg! Elsker alle anledninger hvor jeg kan bruke bunaden, synes det er gøy å gå i tog ned til skolearrangementet og henge der nede litt før vi drar hjem for å stelle i stand til grilling med familie.

Jeg er værfornøyd også så lenge det er fint vær akkurat i perioden vi går i tog ned til skolearrangementet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:32   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei. Det er mange år siden sist jeg gledet meg til den dagen. Vanligvis er vi på hytta eller i Danmark 17.mai.

Det er 4 år siden sist vi feiret 17.mai, da bare fordi Guttungen var rosaruss, og vi følte oss forpliktet til å delta. Ungen var pottesur hele dagen, han hatet det. I år vil tiåringen, for første gang sjøl feire, med barnetoget og opplegget på skolen i etterkant, og det syns jeg vi skal respektere, men jeg gleder meg til det er overstått.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:35   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Lurer på om det skolearrangementet starter i 16 tiden?
Så rekker liksom ikke grille og sånn før det tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:36   #26
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Gleder meg ikkje noko særlig.
I år sitter eg i 17. mai komiteen så eg jobbar dermed 16 og 17 mai. Har ein liten friperiode midt i dagen, den 17 så eg får vert litt med ungane og slikt. Når feiringa er over, på skulen så skjer det ikkje noko meir. Har vanligvis reist til mine foreldre etterpå, men dei reiser vekk.
Så då blir det berre oss 5 resten av dagen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:40   #27
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

...


Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 14:26.
  Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:42   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei, gleder meg til dagen er ferdig. Det blir dugnad 16., levering av to kaker på forskjellige skoler, 3 timers kafevakt, og rydding på kvelden 17.mai. Hva gjør man ikke for sine barn....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:43   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Og hvor er flaggene?!?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:45   #30
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jeg gleder meg litt jeg. Det er en koselig dag, men kan fort være litt pesete og. Spesielt om man har større barn enn meg som feks er med i korps.

Her blir det barnetog med bhg først, og så racer vi inn til byen for å være sammen med brosjan og de, og mamma og pappa. Vi bruker å spise sammen med dem og et vennepar av brosjan hvert år. De siste seks-sju årene i alle fall. Og etter det er det hipp som happ hva vi gjør. I fjor var vi på grilling hos broren til mannen. Tar det litt som det kommer.
Fra neste år holder vi oss nok i lokale trakter med arrangement på den lokale skolen her. Siden snuppa da begynner i bhg her vi bor. Det blir kjekt

Det koseligste med 17.mai syns jeg er å stå opp til pyntet bord, og dekke på til kosefrokost. Og heise flagg, og se på korps på tv.

Et hett Trondheimstips er å reservere bord eller være veldig tidlig ute om man vil ha bord. Det er ekstremt fullt overalt, både ute og inne. Det er i alle fall vår erfaring.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:50   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Hva er det som gjør at dere ikke liker 17. maì? Er det folkemengdene som stresser, er det oppgaver man ikke kan komme unna eller er det at man fyller dagen med mer enn man strengt tatt trenger?

Selv er vi ganske slappe på 17. mai - vi har ingen her på frokost, vi ser på toget, vi dropper opplegget på skolen (bortsett fra når vi har ansver der), vi har besøk på lettvint mat i et par timer, vi har aldri vendt ungene til å se på russetog, og vi spiser is og ligger på sofaen fra kl. 15 og ut dagen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:52   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ser bare for meg at det ikke akkurat blir rolig morgen med tidlig oppmøte til barnetoget. Hadde folketoget vært planen så.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:55   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva er det som gjør at dere ikke liker 17. maì? Er det folkemengdene som stresser, er det oppgaver man ikke kan komme unna eller er det at man fyller dagen med mer enn man strengt tatt trenger?

Selv er vi ganske slappe på 17. mai - vi har ingen her på frokost, vi ser på toget, vi dropper opplegget på skolen (bortsett fra når vi har ansver der), vi har besøk på lettvint mat i et par timer, vi har aldri vent ungene til å se på russetog, og vi spiser is og ligger på sofaen fra kl. 15 og ut dagen.

Det er vel det at oppmøtet til barnetoget er i 09 tiden eller noe? Og det vil iallefall snuppa være med på. Og jeg er trinnkontakt. Det er sykt mye folk. Kaos med mat.

Å ta en rolig formiddag. Spise frokost og se tv er jo helt ok. Men med det tidsskjemaet i år, og litt ansvar som trinnkontakt blir det liksom pes ut av det. Håper iallefall på oppholdsvær.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:57   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva er det som gjør at dere ikke liker 17. maì? Er det folkemengdene som stresser, er det oppgaver man ikke kan komme unna eller er det at man fyller dagen med mer enn man strengt tatt trenger?

Jeg hadde tenkt å svare at jeg ikke akkurat gleder meg, men er ganske langt fra å grue meg. Jeg har et avslappet/nøytralt forhold til dagen, iallfall de årene vi ikke er med i komitèen. I år har vi derimot besøk av en bror m/familie som overnatter + foreldre som kommer til brunsj på selve dagen, og siden jeg ikke er en person som stortrives i vertinnerollen, synes jeg årets 17.mai blir litt pes. (Jeg kan jo selvsagt takke meg selv for å være så gjestfri, men siden jeg liker godt å være gjest, må jeg av og til invitere også... )


Sist redigert av rine : 12-05-13 kl 15:06.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:01   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei.

Eller, i utgangspunktet liker jeg den typen folkefest. Jeg synes det er en viktig dag. Men i praksis er det stress og jeg er sliten og takler stress dårlig og har dårlig samvittighet for alt jeg ikke orker den dagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:05   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Det jeg ikke liker er å traske rundt i store folkemengder, vente lenge på at barnetoget skal komme seg avsted, etterfulgt av å sitte og fryse og føle seg litt lost utenfor skolen, med halvkalde pølser og lunken brus. Hvis jeg skal si det på den mer negative måten.
Jeg er ikke opptatt av bunader og heller ikke av korpsmusikk, og syns rødt hvitt og blått sammen er en uestetisk kombinasjon, som bør holde seg på flagget. Så det er igrunnen ikke min dag.

Ellers så er det selvfølgelig mye hva man gjør det til. Hvis vi er sammen med venner og har god mat utpå dagen, så blir det jo en bra dag. I år har vi så langt ingen planer, og jeg har ikke overskudd til å arrangere noe heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:06   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Jeg hadde et litt anstrengt forhold til dagen da jeg var ufrivillig barnløs, men etter at ungene kom, er jeg blant de mest entusiastiske av alle 17. mai-entusiaster! HURRA!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:15   #38
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Ja, jeg gleder meg og er nok en gang glad for at vi ikke har sånt skoleopplegg akkurat den dagen. Her er det kun på skolen tidlig om morgenen for taler og sanger en halvtimes tid, så er det til byen for barnetoget klokken 10 og etter det er dagen fri for skoleplikter. Det er bare akkurat mens vi skal ha på tre bunader at det er litt stress, når den delen er gjort er det bare været som kan gjøre dagen kjip.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 13-05-13 kl 12:51.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:20   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Vi MÅ ikke være på skolen, men ungene har alltid villet det. Nå nærmer det seg vel at vi kan hoppe over den delen, om ikke så mange år.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 15:22   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Vi MÅ ikke være på skolen, men ungene har alltid villet det. Nå nærmer det seg vel at vi kan hoppe over den delen, om ikke så mange år.

Vi MÅ sikkert ikke være der på ettermiddagen vi heller. Har ansvar for innlevering av tombolagevinster, men det gjøres i forkant.
Men snuppa vil. Og det er sikkert kjekt. Det er mer ok det, synes jeg, enn barnetoget nedi byen, og oppmøte der tidlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no