Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Da er jeg i gang!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 12:48   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Da er jeg i gang!

Med julegavene.

Jeg har ikke TENKT på julegaver før i dag. Da fikk jeg reklame fra www.haugenbok.no i posten - og vips - så hadde jeg bestilt 10 julegaver.

Flere som er i gang?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 12:50   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Bare i hodet. Skal kjøpe inn masse på www.rettinett.no enten på oktober- eller novemberlønna. Geniale gaver til (beste)foreldre som har alt og til venninner som har nesten alt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 12:51   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Knerten har bursdag neste uke, og jeg skal ta det først.

Men i år har jeg bestemt meg for at jeg skal starte tidlig. Ingen permisjon som gjør at julegaveinnkjøp går som en drøm i år, nei.

Jeg må i hvert fall begynne å tenke på julekalender helt umiddelbart. 24 små presanger. Hjelp!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 12:57   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Bare i hodet. Skal kjøpe inn masse på www.rettinett.no enten på oktober- eller novemberlønna. Geniale gaver til (beste)foreldre som har alt og til venninner som har nesten alt.

Smart! Fin side. Takk!

Denne var kul da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:24   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Bare i hodet. Skal kjøpe inn masse på www.rettinett.no enten på oktober- eller novemberlønna. Geniale gaver til (beste)foreldre som har alt og til venninner som har nesten alt.

De BUILT-nettene var kjempekule. Det blir nok årets julegave!

  Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:35   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Jeg har kjøpt 2 julegaver og dette er det tidligeste jeg har startet noen sinne. Planen er å spre det utover høsten, slik at jeg slipper panikkshopping i ukene før jul. :lur:

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:43   #7
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Jeg kjøpte flere julegaver i januar da edwis og brio la ned her i Trondheim Godt å være ferdig med noen. Men har mange igjen!!!
Siden jeg ikke har noen tid til juleshopping i desember, så skal jeg prøve å bli ferdig med alt til oktober er ferdig. Det som er dumt er dette med bytteretten.. Det blir en utfordring å fine "tidløse" ting til folk.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:47   #8
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er jeg i gang!

Har kjøpt ferdig til 6 stk og de andre har jeg så godt som tenkt ferdig, har vi har over 30 å kjøpe gaver til da, så det tar en stund.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no