Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-21, 23:26   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.218
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Chansey er faktisk hakket bedre å sette inn i gymmer enn blissey, fordi en makset chansey vil holde seg under CP på 1500 og vil dermed være enkler3 å holde på topp.

Hva som er best avhenger jo av hva man definerer til å være best. Om du søker litt rundt, så vil du se at det er gjengs oppfatning at Blissey er den beste forsvareren å putte på en gym. Det er bare å se for eksempel her eller her. Dette tror jeg henger sammen med at det faktisk tar ganske lang tid å slå ut en Blissey. Med en fullstendig makset Machamp (som går for å være beste motstander mot Blissey) og beste moveset vil jeg måtte dra på med mange flere charged-angrep mot Blissey enn mot Chansey. Så da definerer man (muligens?) beste forsvarer til å være den pokémonen som det er vanskeligst å slå ut av en gym når pokémonen er maks motivert og har maks CP.

Men om du har kilder som forklarer noe annet, så kom gjerne med det. I alle fall om forklaringen er litt kortfattet.

Så har du selvsagt rett i at om man ønsker å se på andre faktorer enn hvilke pokémon det er vanskeligst å fjerne fra en gym (når dens motivasjon er på maks), så må man ta hensyn til for eksempel pokémonens CP og hvor raskt den mister motivasjon (som altså står beskrevet i denne artikkelen).

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-21, 23:41   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Med snart 150.000 timer i gym og godt over 200.000 bær gitt har jeg en viss formening om hva som funker og ikke. Men det er så mange måter å spille dette spillet på at hva som er best for min måte å spille på ikke nødvendigvis er det samme som din. Det er jo det som er så bra.


Jeg står ofte på svært mange gymmer samtidig, og har dermed ikke mulighet til å holde alle fullbæret til enhver tid. Derfor er pokemon under 1500 svært bra for meg, og chansey er omtrent like seig å slå ut som blissey dersom den er maxet.
Det viktigste for min del når jeg er ute og spiller med venner er at vi setter inn en solid gjeng i gymmen som gir motstand. Med samme type svakheter på rekke og rad kan man jo frese gjennom uten å tenke.

Blant de jeg gymmer sammen med er chansey, wobbuffet, blissey, gardevoir, blant de foretrukne defendere feks.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-21, 20:37   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.497
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Tror det er HP du tenker på lille meg. Se på forskjellen på de to bildene jeg legger ved på HP kontra CP.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20210426-202341_Pokmon GO.jpg (536,8 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg Screenshot_20210426-202324_Pokmon GO.jpg (731,5 KB, 8 visninger)
__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-21, 23:44   #4
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.218
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror det er HP du tenker på lille meg. Se på forskjellen på de to bildene jeg legger ved på HP kontra CP.

Dette ble alt for vagt til at jeg klarer å forstå hva du mener jeg har misforstått.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke mener HP når jeg skriver CP. Men jeg ser at min "oversettelse" av HP som "healing power" ikke er det som brukes ellers. Det ser ut til at HP er en forkortelse for "Hit Point" eller eventuelt "Health Point". Men meningen er jo den samme som det jeg beskrev med "Blissey har svært høy HP (healing power), noe som gjør at den trenger mange slag før den besvimer.", for eksempel beskrevet her:

Sitat:

HP stands for Hit Points/Health Points and represents the maximum amount of damage a Pokémon can take in battle before fainting. During Gym battles the HP of both the attacking and defending Pokémon is shown in the form of a Health Bar. This is shown above the Stamina (Energy) bar.

Det høyeste jeg har sett av HP er litt over 400. I artikkelen jeg gjentatte ganger kommer tilbake til, er det altså CP man snakker om. Jeg føler at vi snakker forbi hverandre her?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-21, 21:50   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette er i beste fall en sannhet med modifikasjoner.

Jeg er fremdeles helt uenig. Vil man slå ut en gym, gjør man det. Det er irriterende å bruke tid på å slå ut Blissy feks, men det er jo ikke umulig og heller ikke snakk om mye tid. Om man må slå den ut en eller tre ganger er også irrelevant.

Det eneste som kan hjelpe deg å holde den lenger er å heale den med bær mens den slåss, men selv ikke det kan man gjøre lenge nok til at det faktisk hjelper. Gitt at de som slåss mot den har bestemt seg.

Det er heller ikke sånn at de dør av seg selv til slutt, så det er heller ingen motivasjon for å sette igjen sterke.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 14:55   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Her ser du stjernene. Denne er en god 3-stjerners ettersom strekene er nesten helt fulle.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4341F426-67FF-4079-9F21-250498E2EFC3.jpg (9,9 KB, 9 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:00   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.461
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Ah, se der! Det gjør det jo veldig mye enklere å sortere ut de beste. Tusen takk! Jeg har ingen med mer enn 3 stjerner. Ikke så veldig mange av dem heller, ser jeg. Men det er kanskje sånn som kommer med høyere level? Jeg er på 34 nå, så har et stykke igjen, si..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:01   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Shiny, du kan velge p se bare de som er shiny gjennom å klikke i søk feltet når du er inne på dine pokemon og velge shiny (eller skrive shiny). Under see more fines det flere bra ting å søke på. Som Lucky. Man kanonspiller søke på antallet stjerner for å lett se hvilke pokemon man kan rense bort.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 38C0CB58-0C06-40AA-9990-8B75AE0ADCBF.jpg (6,7 KB, 3 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:01   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Her er symbolet for shiny.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B79F0D52-DF99-429A-BD73-A75E76707F70.jpg (9,8 KB, 5 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:02   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Bobler er symbolet for Lucky, men bildet ble for stort for å lastes opp

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:10   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Sorry for mange innlegg, men måtte ta bilder på mobilen.

CP er "battle prowess". Dvs hvor god den er ved angrep.
HP er hit point. Dvs hvor mange treff den klarer å ta imot når noen angreper uten å "dø". Dvs hvor god den er i forsvar om noen angreper.

Pokemon.gameinfo.io syns jeg har bra info om de ulike pokomenene og der står det under Moveset hvilken TM som er best i enten Offense eller Defense. For de fleste så skal du ha bra Offense. Du er da inne på din Pokemon og sjekker mot den siden om du har riktig. Om du har feil så kan du bytte gjennom å gå inn på Items. Det er ikke sikkert at du får riktig med en gang. Den øverste i listen på webbsiden og den som heter Fast TM, den neste er Charged TM.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 08:00   #12
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Så mange venner jeg har fått!
Lurer på noe. Om man bytter buddy, beholder man fordelene man hadde før man byttet om man bytter tilbake igjen senere?
Jeg og 20 åringen gikk en tur i går. Gikk hardt utover lageret av baller, så fint at nærmeste pokestop nås fra stua (men ikke fra kjøkenet... )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:55   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Buddyen beholder fordelene ja, så jeg veksler mellom best buddies alt etter hva slags raid jeg skal i, om de er effektive mot bossen jeg skal ta.

Vi har to pokestopp så nære, så nære, men akk så langt unna. Vi må ut av huset og 20 meter bort i veien.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 10:08   #14
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Etter level 40 kan man foreslå pokestop. Jeg når to, en gym og ett stopp fra huset. Det som er kjipt er at alle små lekeplassene rundt her er godkjente som stopp, utenom vår lille lekeplass med sandkasse og hus.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 12:47   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg år en gym og en pokestop fra stuen hjemme. Veldig deilig. På hyttene må jeg ut 20 meter får å rekke en gym (Nebba brygge som er sommerhytten der jeg er nå) respektive pokestop (Mosteråsen som er på fjellet). Jeg har nominert tre steder og fått to godkjent. Den ene nominerte jeg for noen dager siden og det har tatt ca en måned med begge. Anbefales! To har vært kart til turterreng og en har vært en slags skistadion der mål og start på skiløp er. Den som ikke er godkjent kan jeg nok rekke fra fra hytten så den gleder jeg meg til.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 13:20   #16
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.446
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Rekker ingenting fra vårt hus, må gå ett stykke for nærmeste pokestop og enda lengre for gym. Her er vel to-tre pokestop og en gym i gåavstand men ikke veldige nærme hverandre akkurat. Det blir som regel til at vi kjører til nærmeste by og går der. Det skal vi se om vi rekker rundt kl 18 ikveld. Iallefall kan vi bli med på remote raid (jeg og ungene i all hovedsak som spiller men av og til mannen også).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 14:11   #17
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Kjæresten til eldste er vel på nivå 37, ellers er vi andre i familien på 25-32. Får be han jobbe litt, så kan han foreslå stopp ved bommen nær hytta, det er noen km til stop der. Og det hadde vært en fin stopp ikke bare for oss som er ganske nær bommen. Mange må jo stoppe ved bommen på vei innover på ski eller sykkeltur.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 15:55   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Det er ganske strenge regler på hva som kan bli et poktestop, men det koster jo ikke noe mer enn tid å prøve.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-21, 21:15   #19
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hvor har det blitt av ballongene med team rocket man kan kjempe mot? Var stadig i nærheten da jeg begynte å spille i fjor summer, men nå er de borte...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 10:32   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Teknisk feil for øyeblikket. Vet ikke når de er tilbake.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no