Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spin-off barnehagebilder

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 13:16   #41
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Er gld vi ikke får bilder som er ment å henges opp av nevøer/nieser, da hadde vi slitt. Derfor gir vi bare bilder til barnas besteforeldre, som er av typen som faktisk ber om det støtt. I år er jeg veldig i tvil om jeg skal gi bilde til noen andre som har sagt flere ganger at h*n vil ha, men det blir kanskje ikke sært å gi bort innrammet bilde til barnets fadder som har uttrykt ønske om det?
Vil rett og slett ikke presse på noen bilder de ikke vil ha.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:51   #42
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.468
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Til Isola: Scan inn bildet og print det ut til deg selv på A4 så har du ett til hver

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 15:21   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

I år er jeg veldig i tvil om jeg skal gi bilde til noen andre som har sagt flere ganger at h*n vil ha, men det blir kanskje ikke sært å gi bort innrammet bilde til barnets fadder som har uttrykt ønske om det?

Det er da vel aldri sært å gi folk ting de sier selv at de ønsker seg?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 15:25   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Huff, jeg håper virkelig ikke at noen misforsto innlegget mitt dithen at barnehagebilder ikke var OK eller harry eller no' når det faktisk er det folk ønsker seg.

Jeg skrev innlegget mitt for å spørre om man tok det som en selvfølge at det var det besteforeldre ønsket seg og om noen evt. ville blitt furtne hvis bildene ikke ble hengt opp. Nettopp fordi jeg har forsømt meg (eller vi har forsømt oss, det er nemlig mannens barnebarn...) og ikke hengt opp bildene vi har fått.

Selvsagt skal man gi bilder til de som ønsker seg det!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 16:22   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg hadde blitt veldig overrasket om besteforedre ikke satte pris på bilder av barna. De er også de eneste vi gir det til.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:36   #46
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Ja, nei, altså, jeg forventer på ingen måte at venninna mi setter barnehagebildet i glass og ramme, men kanskje henger det på kjøleskapet eller noe. Det samme med søsteren min. De får av de minste bildene, evt vanlig bildestørrelse (10x15). Til min mormor rammet jeg inn, fordi mamma mente det var best. Jeg tipper hun setter bildet på pianoet, skjenken eller noe sånt. Det er ikke så nøye for meg, men at hun vil ha bildet er jeg rimelig sikker på.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 18:47   #47
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg har laget albumer til oldeforeldre og besteforeldre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 19:43   #48
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg har heller ikke fått brudebilde av datteren min. Du henger de jo ikke opp likevell mamma.....Mulig jeg får av barnebarnet til jul, men da må det være i svart/hvitt og 10*15 for å komme på veggen. Barna har barnehage/skolebildene på rommene sine. Bytter ut, slik at det nyeste henger oppe, de gamle samles i bøkene deres. Jeg har heller ikke bilde av mine egne barn på veggene. Men jeg hadde nok fått forstørret innrammet bilder, av både bryllup og barn om jeg hadde ønsket med det.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 20:55   #49
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

I en lignende situasjon som din, ser jeg for meg at jeg hadde funnet en vegg som ikke var midt i stua, men heller ikke på et bortgjemt rom, der bildene kunne plaseres på bildelister. Vi har en trappegang hvor planen er å henge opp bildelister - folk vil se bildene når de går mellom etasjene, men de vil ikke dominere stua.

Jeg synes barnehagebilder er stas og kan ikke se for meg noe annet enn at jeg vil ønske meg slike når jeg en dag selv blir bestemor. Jeg trodde i grunnen at alle besteforeldre digget slikt, men det forandrer seg kanskje med de nye generasjonen besteforeldre?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 22:59   #50
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

De vi har gitt til, har ønsket seg det selv og valgt ut str selv, og DA forventer jeg at de henger det opp så lenge det er mine penger som brukes til det.

Hadde jeg bare gitt det for å gi eller at de hadde betalt for det selv, kunne de gjort hva de ville med det for min del.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 13:16   #51
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Oj, dette var faktisk veldig nyttig for meg å vite.... jeg er i ferd med å gi bilder til foreldre som jeg vet blir glade, men kanskje jeg skal droppe svigers? De har jo faktisk ikke hengt opp brudebildet de fikk, det tyder kanskje på noe.....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no