Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hasteklesutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 10:16   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hasteklesutfordring

Som vanlig er jeg seint ute, og handler ikke klær før jeg virkelig må. Så nå ber jeg om hjelp her, siden det har fungert så godt før.

I kveld skal jeg på foreldremøte for klassen min, og har som vanlig nesten ingen klær som passer. Jeg er for liten for fjorårets klær, og har gitt bort det meste jeg hadde før det. Her er det sommervarmt, og klærne må kunne brukes utover sommeren.
Jeg har sykkel som framkomstmiddel, og noen få timer til overs i dag, og håper å kle meg opp på denne tiden. Butikkene i sykkelavstand har merker som blant annet cream, container, kaffe, marc lauge, vernisage m. fl, (aner ikke rettskrivingen på navnene) i tillegg finnes det en Cubus og noen andre merkebutikker.
Klær må passe til 165 høy, med store pupper, smal midje, mye rumpe, hofter, lår og legger. Overarmer og knær er ikke det jeg helst viser fram.

b.m. Lett utflytende timeglassfrøken i str 42-44.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:18   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Synes det var mye fint på HM nå, bla ei sommerbukse en kan kneppe opp på leggen, så blir den nesten capribukse. Lett og ledig i stoffet, litt linaktig.

Cubus har topper på tilbud nå.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:20   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.976
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Cream og Container har mye fine klær. Hva med en tunika og tights til?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:20   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Dessuten fant jeg mye fint på en b-young-butikk, på et senter jeg nesten aldri er på. Der var det stor forskjell fra den b-young-butikken jeg vanligvis er på, der jeg nesten aldri finner noe, så det kan vel variere stort hva de tar inn.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:31   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Som vanlig er jeg seint ute, og handler ikke klær før jeg virkelig må. Så nå ber jeg om hjelp her, siden det har fungert så godt før.

I kveld skal jeg på foreldremøte for klassen min, og har som vanlig nesten ingen klær som passer. Jeg er for liten for fjorårets klær, og har gitt bort det meste jeg hadde før det. Her er det sommervarmt, og klærne må kunne brukes utover sommeren.
Jeg har sykkel som framkomstmiddel, og noen få timer til overs i dag, og håper å kle meg opp på denne tiden. Butikkene i sykkelavstand har merker som blant annet cream, container, kaffe, marc lauge, vernisage m. fl, (aner ikke rettskrivingen på navnene) i tillegg finnes det en Cubus og noen andre merkebutikker.
Klær må passe til 165 høy, med store pupper, smal midje, mye rumpe, hofter, lår og legger. Overarmer og knær er ikke det jeg helst viser fram.

b.m. Lett utflytende timeglassfrøken i str 42-44.

Du høres ut som meg, bare at jeg er 170 høy. Jeg kjøpte meg en fin tunika fra cream her om dagen, og en hvit knekort bukse/tights til ha under. Ble så fin atte.

Her er bilde av den jeg kjøpte:



Ellers hadde de mange andre fine kjoler og tunikaer, så det er bare å kikke tror jeg, og tørre å prøve. Jeg greide meg fint med 42 i denne kjolen.

Denne var fin:


Og denne:



Lykke til!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 12:46   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Kan du ikke ha på den fine Cream-kjolen da? I alle fall hvis det er sommer hos dere?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:25   #7
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Hvor kjøpte du dette 3barnsmor?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:25   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvor kjøpte du dette 3barnsmor?

Aha, cream ja, nettbutikk, og har de det i vanlige butikker også?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:29   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Aha, cream ja, nettbutikk, og har de det i vanlige butikker også?

Jeg har kjøpt det i en lokal butikk her, ikke en kjedebutikk. Men cream forhandles mange steder. Ikke er det så veldig dyrt heller, kjolene koster fra 450 og oppover til 800 på den butikken jeg handler ihvertfall.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:30   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvor kjøpte du dette 3barnsmor?

Butterfly på Olavskvartalet fører noe Cream.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:31   #11
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Kan du ikke ha på deg den nydelige du hadde på lørdag?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 13:58   #12
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Butterfly på Olavskvartalet fører noe Cream.

Takk!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:20   #13
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.881
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hasteklesutfordring

Takk for forslag og tips. Kom gjerne med flere også, for da blir det lettere å sommershoppe framover.

3barnsmor: Kjole nr 1 har jeg prøvd, men leg så vel puppete ut i vaffelsømmen der. De andr to var veldig fine, så de må jeg se om jeg finner i butikken nede i svingen her en dag.

Har innsett at jeg bor heldig til, med masser av flotte butikker i nærheten.

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Kan du ikke ha på den fine Cream-kjolen da? I alle fall hvis det er sommer hos dere?

Synes den blir litt for pyntet til foreldremøte, men den er fin.

Endte opp med en beige tunika/kjole, i dag blir det med en jeansshorts inni, men kan hende det blir noe annet inni seinere. Fant også en kjole og en topp til som jeg skal kjøpe når jeg får lønn. Og enda masse som var fint, men som jeg ikke får råd til etter lønning heller.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no