Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 21:07   #261
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg sitter med samme inntrykk som Daffy.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:08   #262
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg sitter med samme inntrykk som Daffy.

Jeg også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:13   #263
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.



nei dette blir for dumt. ikke har jeg kritisert eller kalt noen noenting. dere burde lese engang til igjennom postene.

så mye pes for barneutstyr! føler jegrepiterer meg selv hele tiden. orker ikke det mere.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:14   #264
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

Halloi! Vi snakker ikke om DEG! Vi snakker om en tendens!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:15   #265
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Halloi! Vi snakker ikke om DEG! Vi snakker om en tendens!

takk! det føles sånn nemlig. da er det greit!

og den saken kan diskuteres da.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:16   #266
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.



nei dette blir for dumt. ikke har jeg kritisert eller kalt noen noenting. dere burde lese engang til igjennom postene.

så mye pes for barneutstyr! føler jegrepiterer meg selv hele tiden. orker ikke det mere.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

Men det er jo nettopp det som er greia. Det er ingen som tek deg. Det er fenomenet med vognbytting, forbrukarkultur og bruk-og-kast-mentaliteten som vert kritisert, så om du ikkje føler at du er ein del av det så bør du heller ikkje la det gå inn på deg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:16   #267
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.



nei dette blir for dumt. ikke har jeg kritisert eller kalt noen noenting. dere burde lese engang til igjennom postene.

så mye pes for barneutstyr! føler jegrepiterer meg selv hele tiden. orker ikke det mere.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

Hvorfor i alle dager skal du bytte vogn. Du kan jo kjøpe det du vil du. Det er poenget i artikkelen de prøver å få frem. At det ble ikke så heldig fremstilt for utenforstående det å være vognmafiamedlem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:17   #268
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Oi, Glitter var visst kjappare på labben enn meg ser eg...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:17   #269
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg skal ikke bidra til denne vognmafia diskusjonen



__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:18   #270
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.



nei dette blir for dumt. ikke har jeg kritisert eller kalt noen noenting. dere burde lese engang til igjennom postene.

så mye pes for barneutstyr! føler jegrepiterer meg selv hele tiden. orker ikke det mere.

dere får heller lese lese lese igjen og igjen, kansje det tilslutt går inn! jeg bytter ikke vogner... hvorfor maser dere om det da?

'

Du, dette går ikke på DEG som person. Du forfekter et synspunkt, og så blir det motargumentert. Hvorvidt du bytter vogner ofte eller ikke er ikke poenget her. Det er at man i artikkelen, som du mener er bra, forfekter et syn som blant annet innebærer at man støtter ukritiske kjøp av store mengder barneutstyr bare fordi det er "kult" og dyrt.

Og der sa Glitter det jeg tenkte, gitt.


Sist redigert av Gaia : 25-06-07 kl 21:20. Årsak: Litt sen i avtrekkeren
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:19   #271
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

sorry, jeg har seriøs dysleksi. jeg sliter med å skrive ordrett og riktig rekkefølge også lese andres setninger. kan fort missforstå.

jeg vet om mange som tar helt av, har både 4 og 5 vogner, alle nye 2007 modeller ! men jeg har jo ikke noe med det, det er dems valg. dems penger. sånn tenker jeg på det.

folk med mye penger har jo flere biler også. men de blir jo sett på som statussymbol. det er helt skrudd mye her i verden men vi kan ikke gjøre noe med det.

det finnes mye viktigere ting å tenke på.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:20   #272
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

takk! det føles sånn nemlig. da er det greit!

og den saken kan diskuteres da.

Det er nok din egen diskusjonsteknikk som gjør at du føler det sånn. Det er ikke vanskelig å skille person og sak i denne tråden, men hvis man vil kan man selvfølgelig føle seg personlig angrepet fordi man har noen av de samme holdningene som personene i artikkelen.
Jeg finner det vanskelig å være enig i en slik argumentasjon som ble brukt i artikkelen. Er det "ut" å arve klær?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:23   #273
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selvfølgelig har folk hobbyer. Men det er jo en viss forskjell å samle på barnevogner å stellevesker og å drive med scrapbooking. Ser du virkelig ikke forskjellen?

Det finnes dyrere hobbyer enn scrapbooking også, glitter, så kanskje burde man heller sammenligne med en hobby i dyrere skikt enn scrapbooking, som f.eks. møbeldesign.

Jeg synes f.eks. det er latterlig å kjøpe en design-lampe eller en eller annen design-stol, når jeg ser lignende lamper og stoler på IKEA og Bolia til en brøkdel av prisen. Men der er en "samler" på design selvfølgelig helt uenig med meg for vedkommende vil antakelig komme med for meg helt uinteressante argumenter som kunst, verdistigning, historie og bla, bla, bla mens jeg fortsatt bare ser en middelmådig og ordinær stol eller lampe.Det er fordi designmøbler absolutt ikke interesserer meg. Derimot kan jeg godt forstå at noen velger å kjøpe en barnevogn til 10 000 kroner kontra en til 5000 kroner.

Så vil noen argumentere med at jammen, en designstol kan man ha hele livet og den øker i verdi og bla, bla, bla. Da kan jeg trekke frem argumenter som at ja, men det koster miljøet vårt masse svineri i form av CO2-utslipp fra fly som skal frakte all denne design-luksusen fra Italia og Danmark, og hvor det måtte være.... og jeg kan fortsette med å si at jeg ikke forstår hvorfor man må belaste miljøet med mer enn nødvendig når vi har IKEA på Slependen og Furuset, er vi villig til å betale den prisen bare for å smykke stuen vår med en "egget"-stol eller et eller Panton-vidunderverk?

Det er fordi jeg synes vogner er langt mer spennende enn møbeldesign ( I den grad jeg synes noen av delene er spennende da )

Jeg forsøker bare å sammenligne litt her, og jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke har noe i mot at folk importerer designmøbler fra Italia og Danmark, bare så det er sagt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:24   #274
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

bra dere er så sammen sveiset, det samme var det på NM når jeg kom dit.

Hvis det var min bruk av denne smileyen du siktet til, vil jeg bare si at den overhodet ikke var vondt ment eller myntet på deg. Den var rettet mot to personer jeg var enig med - ikke for å hovere over andre, men for å markere at jeg delte deres tolkning av artikkelen. Jeg kunne like gjerne brukt .

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:25   #275
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.


folk med mye penger har jo flere biler også. men de blir jo sett på som statussymbol. det er helt skrudd mye her i verden men vi kan ikke gjøre noe med det.

det finnes mye viktigere ting å tenke på.

Den forstår eg ikkje heilt... Er det ikkje viktig å kjempe mot samfunnstendensar som vi mislikar, og endå verre - som er skadelege for miljøet?

Eg synes eg gjer ein viktig samfunnsinnsats i det å ikkje kaste meg på forbrukarbølgja. Berre slik kan eg vere med på å kjempe mot alle dei som brukar bilar, gigantiske hus og tonnevis med kle som statussymbol.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:25   #276
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er nok din egen diskusjonsteknikk som gjør at du føler det sånn. Det er ikke vanskelig å skille person og sak i denne tråden, men hvis man vil kan man selvfølgelig føle seg personlig angrepet fordi man har noen av de samme holdningene som personene i artikkelen.
Jeg finner det vanskelig å være enig i en slik argumentasjon som ble brukt i artikkelen. Er det "ut" å arve klær?

Det er det jeg tenker på også. Den artikkelen var ikke positiv i det hele tatt.

( *arver klær* )

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:26   #277
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

jeg tror nok det var satt på spissen og en smule overdevet. imorgen skal vi møtes vi mammaene, jeg gleder meg til å se fjeset til personene bak nickene.

det er derfor jeg drar, ikke for å glane på vogner. hva andre gjør vet ikke jeg. jeg tar det som en tur med datteren min, kjøre tog å være i parken, kose vårs!

at jeg triller bugaboo og at veska matcher har ikkenoe med mine følser og hvordan jeg er som mor. på lik linje med at de som har simo !

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:32   #278
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det er helt skrudd mye her i verden men vi kan ikke gjøre noe med det.

Det er her jeg mener du tar feil. Man kan gjøre noe med det. Man kan tenke på egne valg, og man kan la vær å hause opp andres forbruk

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det finnes dyrere hobbyer enn scrapbooking også, glitter, så kanskje burde man heller sammenligne med en hobby i dyrere skikt enn scrapbooking, som f.eks. møbeldesign.

Nå var det SSS som sammenliknet med scrapbooking tidligere i tråden. så vidt jeg husker.

Jeg syns ikke det er sammenliknbart med designmøbler. Hadde man byttet ut designmøblene sine hele tiden, selvfølgelig. Jeg syns ikke det er verken prisen eller merket på vognene som er viktig. Om noen føler en dyr vogn dekker alle deres behov så har jeg ingenting med å kritisere det valget. Akkurat som jeg syns det er frekt å se ned på meg fordi jeg har valgt en Teutonia og umatchende Björn Borg-stelleveske (sjarmerende beskrevet som "badeball på styret" av vognmafiaen). De dekker nemlig mine behov.

Det jeg reagerer på er å kjøpe nye vogner og tilbehør hele tiden, det syns jeg representerer en bruk-og-kast kultur jeg ikke er tilhenger av. Jeg hadde reagert like kraftig, kanskje kraftigere, om noen byttet designermøbler like ofte. Eller Ikeamøbler for den saks skyld. Det er altså ikke pris og merke som er problemet, men forbruket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:38   #279
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

pleier dere diskutere slikt mye eller? sånn miljø og slikt?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:41   #280
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

pleier dere diskutere slikt mye eller? sånn miljø og slikt?

Hehe, ja, sånn innimellom.
Nei, for å vere seriøs: dei fleste her inne er genuint opptekne av miljøet, og vi deler mange tankar og tips om korleis vi enkelt kan vere med på å gjere kvardagen litt sunnare.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no