Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 20:06   #241
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

Takk! jeg vet ikke hvorfor jeg er her, føler ikke jeg har så mye felles med de fleste i denne tråden men det finnes andre mennesker fant jeg ut.

i avataren er det bildet av de to vognene jeg har. jeg har kun hatt en før de. de skal vare ut vognperioden. jeg er en person som blir veldig fort lei ting. må ommøblere i stua, bytte mobil ofte.

det som skuffet her på dette forumet var / er at de fleste ikke engang prøvde forstå! ikke ville eller høre at man faktisk kan være slik jeg er. det er forskjell på folk. det er bare det at noen ser ting sorthvitt andre ser fargene og noen få ser nyanser og former.

jeg bruker vannkoker og pulverkaffe og bruker ikke penger på slikt kjøkkenting. jeg FORSTÅR at noen liker å dille hjemme med slikt utstyr.

hvorfor kan ikke jeg bli forstått tilbake. =?

håper å få svar ikke kommentarer eller slengmeldinger som "hykler".

jeg er kristen og slike bemerkninger vil jeg være foruten.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:11   #242
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.


trodde dette var foreldreportalen?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:23   #243
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Ja. dette er et sted hvor vi ler av hverandre og av oss selv!

Ikke ta det personlig

Jeg har nå fått lest artikkelen, og ja, hva skal jeg si? Hver sin smak.

Det jeg syns er mest trist ved artikkelen, er at jeg fikk inntrykket av at enkelte mennesker først ser på utstyret, så på mennesket bak vogna. Og at man går på treff for å se på vognene til hverandre, og ikke for å se menneskene. Overfladisk.

Men dette var jo sikkert en journalistisk vri som skulle provosere, nekter å tro at det er sånn i virkeligheten.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:26   #244
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

Takk! jeg vet ikke hvorfor jeg er her, føler ikke jeg har så mye felles med de fleste i denne tråden men det finnes andre mennesker fant jeg ut.

i avataren er det bildet av de to vognene jeg har. jeg har kun hatt en før de. de skal vare ut vognperioden. jeg er en person som blir veldig fort lei ting. må ommøblere i stua, bytte mobil ofte.

det som skuffet her på dette forumet var / er at de fleste ikke engang prøvde forstå! ikke ville eller høre at man faktisk kan være slik jeg er. det er forskjell på folk. det er bare det at noen ser ting sorthvitt andre ser fargene og noen få ser nyanser og former.

jeg bruker vannkoker og pulverkaffe og bruker ikke penger på slikt kjøkkenting. jeg FORSTÅR at noen liker å dille hjemme med slikt utstyr.

hvorfor kan ikke jeg bli forstått tilbake. =?

håper å få svar ikke kommentarer eller slengmeldinger som "hykler".

jeg er kristen og slike bemerkninger vil jeg være foruten.

Du vet da selv hvorfor jeg mener du er en hykler.

Det var da ikke bare i en liten notise midt i en vogntråd som du valgte og spy galle over at folk valgte Bugaboo til sine håpefulle, du laget en egen tråd der du latterliggjorde vognen. Du snakker om "toveisflørt" , men lever du da etter mottoet "Kan andre mobbe, kan jeg mobbe" ?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:36   #245
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Lenam og SSS: Kan dere være så snille å ikke dra inn grums fra andre steder inn her på FP. Vil dere krangle om gamle ting, så gjør det på bakrommet.

Moderatorisk hilsen Adrienne.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:38   #246
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det som skuffet her på dette forumet var / er at de fleste ikke engang prøvde forstå! ikke ville eller høre at man faktisk kan være slik jeg er. det er forskjell på folk.

Men kjære vakre vene! Det er da ingen som har sagt noe annet. Det eneste som har blitt påpekt er at å være manisk opptatt av å ha det nyeste hele tiden og å bytte vogner og annet utstyr like fort som andre bytter genser faktisk går utover miljøet. Hvis det ikke gjelder deg, hvorfor tar du det så personlig?

Jeg blåser i hvilken vogn folk har, jeg blåser i om de syns det er fint å matche, det er deres sak. Jeg liker å matche selv jeg. Jeg er opptatt av farger og stil, men jeg prøver å ikke la det ta overhånd når det strengt tatt ikke er nødvendig.

I tillegg syns jeg det er i overkant tåpelig (og egentlig ganske trist) at noen mennesker tydeligvis måler sin kjærlighet og omsorgsevne i materialistiske goder. Goder som barnet faktisk blåser i, som egentlig er for mammaen, men som blir kamuflert som omsorg. (igjen, jeg snakker ikke nødvendigvis om deg, jeg kjenner deg ikke)

Det var du som hylte opp om at du ikke skjønte hva som var problemet, og når du fikk det forklart nektet du å diskutere det og lurte fremdeles på hva som var problemet.

Jeg syns det er ganske klart hvem som ikke ønsker å forstå jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:46   #247
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Lenam og SSS: Kan dere være så snille å ikke dra inn grums fra andre steder inn her på FP. Vil dere krangle om gamle ting, så gjør det på bakrommet.

Moderatorisk hilsen Adrienne.

Helt greit

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:50   #248
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.


jeg er kristen og slike bemerkninger vil jeg være foruten.

Her klødde jeg meg litt i hodet. Gjør det at du er kristen deg frikort til å kunne krenke uten å bli kalt for hykler?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:51   #249
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Nesten så jeg føler for å slenge frem popcorn og brus smileyene..

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:56   #250
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Sitat:

Nesten så jeg føler for å slenge frem popcorn og brus smileyene..

Du meiner vel 80% sjokolade- og smoothie-smileys...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:57   #251
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du meiner vel 80% sjokolade- og smoothie-smileys...

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:57   #252
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

jeg ser ikke hva lene sier, for di jeg har henne i ignorergruppe. ser bare hun har skrevet men ikke hva.

så den saken er grei.

min kristendom vil jeg ikke diskutere den heller.

har dere fått med dere at jeg ikke er med i den artikkelen? jeg har de to vognene og de blir.

jeg inrømmer at jeg er opptatt av babyutstyr, det gjelder også sikkerhet i bil og hjem. er det galt med siste nytt der å eller bruker dere ikke seter?

tiden forandrer seg vet dere.

jeg synes artikkelen passet og var bra. vi er sånn. det går over om ca et år. vi kan ikke trille vogner for alltid!

forstår dere ikke?

har ingen av dere en hobby? interesse?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:57   #253
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du meiner vel 80% sjokolade- og smoothie-smileys...



Ja, det går vel til nød an nå som ungene har lagt seg og ikke ser at det inntas sukker i huset.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 20:59   #254
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du meiner vel 80% sjokolade- og smoothie-smileys...

Eller var det økologiske tomater og gulrotsaft?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:01   #255
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

jeg ser ikke hva lene sier, for di jeg har henne i ignorergruppe. ser bare hun har skrevet men ikke hva.

så den saken er grei.

min kristendom vil jeg ikke diskutere den heller.

har dere fått med dere at jeg ikke er med i den artikkelen? jeg har de to vognene og de blir.

jeg inrømmer at jeg er opptatt av babyutstyr, det gjelder også sikkerhet i bil og hjem. er det galt med siste nytt der å eller bruker dere ikke seter?

tiden forandrer seg vet dere.

jeg synes artikkelen passet og var bra. vi er sånn. det går over om ca et år. vi kan ikke trille vogner for alltid!

forstår dere ikke?

har ingen av dere en hobby? interesse?

Nope. Jeg er en :dårlig mor:TM

Nei, uff, nå ble jeg litt flåsete her jeg satt og knegget for meg selv. Jeg kan skjønne at folk ønsker seg det nyeste av utstyr første gang de skal kjøpe. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal bytte vogner ørten ganger bare fordi en ny vogn blir mote. Dette er en generell bemerkning og ikke rettet mot deg, SSS. Selvfølgelig syns jeg sikkerhet er viktig, og jeg har da også brukt mye tid på å undersøke hva som er nødvendig av sikringsutstyr. For øvrig skal min sønn få lov til å klatre i trær og få masse skrubbsår.

Hobby? Tja, jeg kan bruke uante penger på bøker og reising. Og det siste kan vel strengt tatt ikke kalles miljøvennelig. Dessuten elsker jeg å lage mat. Fra bunnen. Og gjerne økologisk. Selvfølgelig. :selvhøytidelig:


Sist redigert av Gaia : 25-06-07 kl 21:06. Årsak: Litt vel flåsete
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:03   #256
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Eller var det økologiske tomater og gulrotsaft?

Var nok helst det

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:03   #257
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Da jeg leste artikkelen i DN fikk jeg meg en god latter, jeg leste de "verste" sitatene høyt for mannen, og så lo vi enda mer.

Jeg må si jeg helt ærlig ble overrasket da jeg så utviklingen i denne tråden i dag. Jeg skjønner jo nå at de som ble intervjuet og resten av denne såkalte "mafiaen" tar dette med utstyr ordentlig alvorlig, og at de overhodet ikke har selvironi på hobbyen sin.

Når jeg tenker meg om nå, syns jeg journalisten i DN har vært litt slem. Han har skrevet en fantastisk underholdende artikkel, men leserne ler ikke med intervjuobjektene, de ler av dem. Intervjuobjektene, som man må anta at ikke er særlig medievante, lirer av seg det ene sitatet dummere enn det andre, sannsynligvis mens journalisten gned seg i hendene og visste at hans artikkel vil være den alle kom til å more seg med rundt lunsjbordene i bedriftskantinene på mandag.

En annen doku i samme DN var om to personer som var gjengangere på ball i Monacco. Det vekker akkurat samme reaksjoner hos folk, de fleste fniser vel lavt og kan ikke begripe hvordan noen kan være så nekete at de stiller opp i slike reportasjer med fullt navn og bilde.

Den type journalistikk DN bedriver i helgemagasinet er jo ikke annet enn en sofistikert versjon av freakshow!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:03   #258
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Her klødde jeg meg litt i hodet. Gjør det at du er kristen deg frikort til å kunne krenke uten å bli kalt for hykler?

Det stusset jeg også ved.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:04   #259
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

jeg synes artikkelen passet og var bra. vi er sånn. det går over om ca et år. vi kan ikke trille vogner for alltid!

forstår dere ikke?

har ingen av dere en hobby? interesse?

I artikkelen ble det påstått at det er det er helt ut å arve utstyr.
Er du enig i det siden du syns artikkelen er var bra?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:06   #260
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

min kristendom vil jeg ikke diskutere den heller.

Hvorfor drar du den frem som et argument da?

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

jeg inrømmer at jeg er opptatt av babyutstyr, det gjelder også sikkerhet i bil og hjem. er det galt med siste nytt der å eller bruker dere ikke seter?

Det er faktisk ikke noe likhetstrekk mellom å være opptatt av stellevesker og gode barneseter. Sikkerhet og utseende er to forskjellige ting. Jeg bytter forresten ikke barneseter over en lav sko heller, men sørger for at det jeg har er trygt. Om det er lekkert kommer i andre rekke.

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

tiden forandrer seg vet dere.

Eh, ja? Hva har det med hva og gjøre? Fordi tidene forandrer seg er det OK å bytte barnevogner ofte?

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

har ingen av dere en hobby? interesse?

Selvfølgelig har folk hobbyer. Men det er jo en viss forskjell å samle på barnevogner å stellevesker og å drive med scrapbooking. Ser du virkelig ikke forskjellen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no