Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 13:32   #181
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 22:28.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:36   #182
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen



Morsom artikkel!

Men missa, du skulle ha TM'et den definisjonen din!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:37   #183
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Miss Norway har blitt bøffa!

Jeg tok et lite søk på jakt etter en viss artikkel, og se hva jeg fant i Rogalands Avis: http://www.rogalandsavis.no/meninger...cle1647544.ece

-Politimester Monsoon-


__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:38   #184
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).

Ja, den er jo også usedvanlig lekker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:45   #185
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

En ting jeg har lyst til å si er at DN er ikke alltid like etterettlige med fakta, og har en egen evne til å vinkle saker slik at det kan se at røyken de sender ut faktisk har ild i bunn, noe det ikke alltid har. Jeg har selv vært involvert i to saker som DN har slått stort opp, og sittet der passe månebedotten og lurt på hvor i alle dager de tar det her fra. Så jeg vil dermed legge litt skyld på DN, som har skrevet en passe dårlig artikkel, som manglet fokus og konklusjon. Det ble veldig på den ene ekstreme siden og på den andre ekstreme siden, og glemte alle de som er midt i mellom. Og de er det mange av.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:46   #186
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En ting jeg har lyst til å si er at DN er ikke alltid like etterettlige med fakta, og har en egen evne til å vinkle saker slik at det kan se at røyken de sender ut faktisk har ild i bunn, noe det ikke alltid har.

Det har du jammen rett i. Arbeidsgiveren min har vært utsatt for det samme flere ganger, og da særlig i lørdagsutgaven.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:48   #187
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

det er ok å være opptatt av miljøet, jeg og vår familie er det. jeg skrev det på forrige side men det virker ikke som dere fikk det med dere ?

en skrev det var så høye inntekter her, blir mye bytte av biler da. tviler det står en gammel granada i deres garasjer! verdens bilpark er jo et problem. i forhold til barnevogner som bare blir en bagatell i forhold.

emballasje er det som irriterer meg. serlig fjorland! hva er vitsen med all den pappen.

vel, jeg skal dra ut herfra nå. dette var ikke "mitt" sted. men jeg fikk et lite inntrykk av hvordan det var her.

ps:

viss det er noe mere som vil spørres om så får dere komme inn til meg


Sist redigert av SnippSnappSnupi : 25-06-07 kl 14:01.
  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:51   #188
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Miss Norway har blitt bøffa!

Jeg tok et lite søk på jakt etter en viss artikkel, og se hva jeg fant i Rogalands Avis: http://www.rogalandsavis.no/meninger...cle1647544.ece

-Politimester Monsoon-

Jeg husker den artikkelen faktisk! Den var nevnt inne på NM i sin tid. Mener å huske at skribenten var mannen til en venninne av en av jentene på vognforumet eller noe sånt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:53   #189
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

en skrev det var så høye inntekter her, blir mye bytte av biler da. tviler det står en gammel granada i deres garasjer! verdens bilpark er jo et problem. i forhold til barnevogner som bare blir en bagatell i forhold.

Å ha gammel bil er ikke spesielt miljøvennlig.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:54   #190
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

de fleste blir vel hekta på noe, om det så er scrapping, telefoner eller stellevesker!

at dere som kvinner ikke fortstår at det er meget morro med stellevesker er for meg forundelig! vi jenter elsker jo slikt!?! eller?

jeg koser så min lille snupp at det går ikke ann å kose mere! så om det henger en petunia på styre kan jeg ikke kose meg med babyen liksom?

Jeg syns ikke det er moro med stellevesker eller vogner. Og så syns jeg det er utrolig merkelig at du i et innlegg over lurer på om det er misunnelse ute og går når det blir snakk om høyt forbruk av barneutstyr. Misunnelse er IKKE en av drivkreftene mine når jeg taler miljøbevissthet.

Jeg har aldri diskutert vogn på NM, men jeg skjønner at det taes dødsens alvorlig i enkelte grupper. Da flirer jeg (uten misunnelse overhodet. ).

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:14   #191
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har aldri diskutert vogn på NM, men jeg skjønner at det taes dødsens alvorlig i enkelte grupper. Da flirer jeg (uten misunnelse overhodet. ).


Samme her

Har ikke lest artikkelen men morsom diskusjon dette!
Har alltid forundret meg over NM damene som har hatt 15 - 20 vogner før barnet deres er året

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:16   #192
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er du seriøs nå? (Jeg håper ikke det)

Hva slags petunia snakker du om? En blomst?

Vær nå ørlite granne hyggelig da!

(Velkommen til SSS forresten! )

Hun sier da virkelig bare at hun ikke forstår hetsen fordi hun koser seg med shopping og baby og at hun trives med det. Hun forteller også om gjenbruk av klærne hun kjøper og i det hele tatt.

...og jeg er enig me SSS at det burde kunne gå an å lese artikkelen fra DN med en smule humor, men aller helst bruker de fleste pekefingeren ser jeg.

Herlighet! Kom dere ut og luft barnevognene deres istedenfor (og ja, det være seg det er Simo eller Bugaboo! )

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:22   #193
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg må ærlig innrømme at jeg nok er i overkant sidrumpa når det kommer til vogner og stellevesker. Det vil si, jeg klarer jo å SE at SIMO kombivogna ikke er trendy (ei heller den matchende stelleveska med en lekker slufse på lokket), men klarer liksom ikke fortvile nok over å være umoderne til at jeg løper og kjøper en ny fargerik 3-hjuling med koppholder og stelleveske trukket i brokadestoff...

Alle ønsker vi å være gode (best?) på noe, og jeg tror at disse damene med full oversikt over det siste av det siste innen barneutstyr har funnet sin nisje. I sitt forum kan de belære og forklare, tipse og anbefale, og jeg skjønner godt at det gir mersmak å være beundret. For å holde seg på toppen er man imidlertid NØDT til å ligge et skritt foran, og det innebærer vel da at man kjøper inn og prøver ut det som måtte finnes innen ekstrautstyr til vogner og barn generelt.

Akkurat det med miljøhensynet kan man jo trekke til ethvert innkjøp (også her på dette forumet finnes tråder og diskusjonsgrupper hvor man kunne tenke seg å minne om ulempene med overforbruk). Jeg ser ikke at disse damene i vognmafiaen nødvendigvis utgjør noen større miljøfare enn alle oss andre.

Nå det gjelder artikkelens vinkling så synes jeg ikke nødvendigvis at damene som ble intervjuet virket som annet enn snobbete og masete. Sikkerhetsperspektivet var nærmest fraværende, og for meg kunne det virke som at i den grad man skulle kjøpe noe som kunne bedre sikkerheten til de små, så var det viktigste egentlig at dingsen
a)var dyr
b)var "sjelden"
c)helst var av kjent merke (i de engere kretser)
d)matchet alt annet
e)gjorde andre misunnelig

Hilsen Billa ...som forsatt har en fars kamp med Stokke Xplory på holkeføre i vinter på netthinnen...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 25-06-07 kl 14:31. Årsak: Kjeft fra Irma :wink:
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:24   #194
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

HETSE? Nei, nå må dere legge av.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:25   #195
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

vel, jeg skal dra ut herfra nå. dette var ikke "mitt" sted. men jeg fikk et lite inntrykk av hvordan det var her.

Ved å karakterisere dette forumet som fienden, har du vel ikke akkurat lagt opp til det mest vennlige løpet selv heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:25   #196
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Alle ønsker vi å være gode (best?) på noe, og jeg tror at disse damene med full oversikt over det siste av det siste innen barneutstyr har funnet sin nisje. I sitt forum kan de belære og forklare, tipse og anbefale, og jeg skjønner godt at det gir mersmak å være beundret. For å holde seg på toppen er man imidlertid NØDT til å ligge et skritt foran, og det innebærer vel da at man kjøper inn og prøver ut det som måtte finnes innen ekstrautstyr til vogner og barn generelt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:26   #197
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hilsen Billa ...som forsatt har en fars kamp med Stokke X-plorer på holkeføre i vinter på netthinnen...

Xplory takk! Dessuten er Xplory´n bedre enn Bugaboo på vinterføre, vi har brukt den to hele vintre for tenk! *trer rett inn i vognomanirollen igjen og forsvarer vogna med nebb og klør*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:26   #198
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er ikke hva du kjøper som jeg mener er forkastelig. Det er hvor mye av det. Og det forundrer meg ikke at du ikke vil gå inn i miljøproblematikken. Det er litt forskjell mellom klær og vogner når det gjelder dette: De fleste vogner er konstruerte (stellebagene sikkert også, når jeg tenker meg om) at de vanligvis holder hele den perioden man har barn som trenger å sitte i vogn. Det at det kjøpes ny vogn per halvår- ser du virkelig ikke noe galt i det? Det har noe med det å kjøpe bare for å kjøpe, selv om man ikke har bruk for det og har et produkt som fortsatt nesten er ny og i bra stand.


Jøjemeg... Har du ingen laster selv? Er alle dine kjøp nøye overveid?
"Trenger du virkelig dette? Har du ikke noe tilsvarende fra før som holder fortsatt? Trenger du denne genseren? Har du ikke 10 andre så det holder i massevis nå? Har du tenkt over at det du kjøper kan skade miljøet?"

Man bruker vel penger på hva man har lyst til utifra økonomien. Det gjør da du også.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:29   #199
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Jøjemeg... Har du ingen laster selv? Er alle dine kjøp nøye overveid?
"Trenger du virkelig dette? Har du ikke noe tilsvarende fra før som holder fortsatt? Trenger du denne genseren? Har du ikke 10 andre så det holder i massevis nå? Har du tenkt over at det du kjøper kan skade miljøet?"

Du ser ikke en viss forskjell på å kjøpe en genser og en ny vogn til 5-6000 kr?
Mannen og jeg mistet pusten den gangen for åtte år siden når vi innså at en barnevogn kostet 4000 kr. Nå, altså åtte år senere, synes jeg det er ufattelig deilig å tenke på at den kostnaden er ute av verden når jyplingen kommer i januar.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:29   #200
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Xplory takk! Dessuten er Xplory´n bedre enn Bugaboo på vinterføre, vi har brukt den to hele vintre for tenk! *trer rett inn i vognomanirollen igjen og forsvarer vogna med nebb og klør*

Beklager, skal rette det opp etterpå Vogna så bra ut den (og faren og for den saks skyld), men jeg var nok hakket mer "elegant" med min gamle traver gitt...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no