Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 14:32   #201
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du ser ikke en viss forskjell på å kjøpe en genser og en ny vogn til 5-6000 kr?
Mannen og jeg mistet pusten den gangen for åtte år siden når vi innså at en barnevogn kostet 4000 kr. Nå, altså åtte år senere, synes jeg det er ufattelig deilig å tenke på at den kostnaden er ute av verden når jyplingen kommer i januar.

Forskjell? Jo, det ene koster mere? Og hva var poenget igjen, sa du?

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:33   #202
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du ser ikke en viss forskjell på å kjøpe en genser og en ny vogn til 5-6000 kr?
Mannen og jeg mistet pusten den gangen for åtte år siden når vi innså at en barnevogn kostet 4000 kr. Nå, altså åtte år senere, synes jeg det er ufattelig deilig å tenke på at den kostnaden er ute av verden når jyplingen kommer i januar.

Det er da flere her inne som bruker mange ganger den summen på andre ting...
Merkeklær f.eks.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:33   #203
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Det som jeg har vært glad for med min eldgamle Simovogn kontra mange nye, er at de store hjula (uten luft) så lett triller over brostein og fortauskanter.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:36   #204
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Forskjell? Jo, det ene koster mere? Og hva var poenget igjen, sa du?

Poenget for meg er at jeg overhodet ikke kan sette meg inn i hva man tenker når man har en vogn som fungerer fint, men velger å kjøpe en annen (og svindyr) vogn fordi det har kommet en ny farge på markedet.
Jeg kan overhodet ikke forstå at det skal spille noen rolle i det hele tatt. Da er vi tydeligvis forskjellige.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det er da flere her inne som bruker mange ganger den summen på andre ting...
Merkeklær f.eks.

Jeg synes det er sykt også, jeg har aldri vært opptatt av merker i noen sammenheng.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:39   #205
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har til og med en BOB koppholder, og den lovpriser jeg fordi jeg slipper å rote i veska etter ting til stadighet.

Her innrømmer du og lovpriser BOB koppholderen. Hva skal du egentlig med den? Er ikke den bare unødvendig tilbehør? For du sier da virkelig dette også:

Opprinnelig lagt inn av jolie

Om folk har en trendvogn eller en traust Simo er meg helt likegyldig. Folk må gjerne ha både 2 og 3 vogner uten at jeg bryr meg. Det er når man begynner å ta av på tilbehørsfronten og at alt på død og liv på matche at jeg setter spørsmålstegn. For hvor nødvendig er det? Hobby eller ei.

Så en BOB koppholder er ok fordi du har det?

....og hva gjelder matching vil jeg gå utifra at de aller fleste kler seg noenlunde slik at det matcher, eller kanskje ikke? Er det så utrolig grusomt, fælt at noen velger en vogn og stelleveske som matcher? Det er kanskje ikke så nødvendig nei, men det er da mye som ikke er nødvendig i vårt materialistiske samfunn. Jeg har vogn og stelleveske som matcher. Jeg har 1 stk. vogn og 1 stk. stelleveske (ok,jeg har to vogner da, men den ene er så ubrukelig at jeg skal selge den ved anledning) og ja, vognen og vesken matcher. Jeg har i dag på meg antrekk som matcher, og sannelig har jeg ikke sofa og møbler i stuen som matcher også. Det er ikke nødvendig, men slik er det.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:40   #206
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er sykt også, jeg har aldri vært opptatt av merker i noen sammenheng.

Jeg er ikke opptatt av slikt selv. Men skjønner jo at folk er forskjellige.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:41   #207
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Poenget for meg er at jeg overhodet ikke kan sette meg inn i hva man tenker når man har en vogn som fungerer fint, men velger å kjøpe en annen (og svindyr) vogn fordi det har kommet en ny farge på markedet.
Jeg kan overhodet ikke forstå at det skal spille noen rolle i det hele tatt. Da er vi tydeligvis forskjellige.

Sorry, men da synes jeg du er en smule dum. Jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å skjønne at folk har ulike interesser. Noen har skapet fullt av klær, sko og vesker som de kjøper uten at de virkelig har behov for det. Andre gjør det samme med barnevogner. Selger en og kjøper en ny.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:42   #208
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær?

Sjekk shoppingtråden her på FP og jåleforumet, så får du svar....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:45   #209
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Alt med måte, synes nå bare jeg. Jeg ser ingenting i galt i matchende buggis og stelleveske, eller å sørge for at vognposen (om man finner ut at man trenger en sånn) faktisk ikke er rosa om vogna er rød. Men det er det ekstreme overforbruket som enkelte driver med, og det enorme presset som enkelte overfører på andre vi reagerer på.

Og for ordens skyld, jeg har også flirt i skjegget over de som har fem ulike MeiTaier eller bæresjal bare for at de skal ha et som matcher ethvert antrekk. Fanatisme er fanatisme, uansett hvilken form og farge den har.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:47   #210
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Føler meg kallet til å komme med en ukorrekt liten innrømmelse, jeg nå. At vi har en gammel, arvet vogn, skyldes ikke hovedsakelig miljøhensyn. Ei heller skriver det seg fra dårlig økonomi eller manglende estetisk sans. Vi har ganske god råd, og jeg er en forfengelig sjel. Vogna er likevel gammel fordi:
a) jeg er gnien,
b) jeg er totalt uinteressert i utstyr,
c) stor vogn er praktisk,
d) det er hyggelig å tenke på at min forlovers to barn har brukt vogna, og
e) vi er for late til å gidde å skaffe en ny.

:kommer-ut-av-miljøsvin-skapet:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:49   #211
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

At man kan la seg engasjere sånn over hva folk bruker penger på er for meg merkelig. Der er jo ikke slik at vognene kastes. Derimot gjøres det ofte med klær, sko, vesker og annet stæsj som er fullt brukelig.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:49   #212
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

kansje det ikke er missunnelse her, men på NM er det noe slikt ja.

Jeg tror ikke det er så mye misunnelse her på FP, men folk er veldig opptatt av å påpeke hva slags forbruk som er akseptabelt, og hva som ikke er det. Det er ikke bra å ha 2 design-vogner med ditto tilhørende Fleurville eller Skip Hop stellevesker, for det er bruk og kast mener mange her. Men det er absolutt trender her også, bl.a. innen kjøkkenutstyr, kaffemaskiner, pc og elektronikk (fellesord?), møbler og interiør o.l. og det er veldig trendy å snakke om miljø-engasjement og riktig mat (helst økologisk - ikke tør å nevne Thousand Island-dressing og TORO her!!).

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:50   #213
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

dette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden!

akurat som NM i begynnelsen, samme følse... at man har tråkket over en grense og alle skal "ta deg".

som et territorium liksom

vel slapp av, jeg skal ikke bli her inne.

Bare bli du, for det er tydelig at du har ristet liv i gjengen her, for det har vært ganske stille her i det siste, så det er tydelig at folk setter pris på en heftig debatt

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:50   #214
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Sorry, men da synes jeg du er en smule dum. Jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å skjønne at folk har ulike interesser. Noen har skapet fullt av klær, sko og vesker som de kjøper uten at de virkelig har behov for det. Andre gjør det samme med barnevogner. Selger en og kjøper en ny.

Og jeg synes du er dum.
Hattifnatten og jeg er nok meget like, for meg er det fremdeles et mysterium at noen kan være så lidenskapelig opptatt av materialistiske ting at det blir en hobby på dette planet.

Det som jeg undrer meg mest over er det intense ønsket om å overbevise oss ikke-frelste om at dette er en legitim hobby? Kjøp så mange vogner du vil for min del, men jeg har vel en rett til å sette spørsmålstegn til det like mye som du har rett til å himle med øynene av min utstyrs-ignoranse?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:51   #215
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Har man kjøpt ei vogn og ei stelleveske som matcher når man får første barnet vil det jo fremdeles matche når tredjemann er født.

Det er vel ingen som er uenig med deg i det. Kanskje noen har lyst til å prøve noe nytt? Har den tanken slått deg? Men du har vel aldri lyst på noe nytt du selv om det "gamle" funker.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:57   #216
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Og jeg synes du er dum.
Hattifnatten og jeg er nok meget like, for meg er det fremdeles et mysterium at noen kan være så lidenskapelig opptatt av materialistiske ting at det blir en hobby på dette planet.

Det som jeg undrer meg mest over er det intense ønsket om å overbevise oss ikke-frelste om at dette er en legitim hobby? Kjøp så mange vogner du vil for min del, men jeg har vel en rett til å sette spørsmålstegn til det like mye som du har rett til å himle med øynene av min utstyrs-ignoranse?

Jeg selv gidder ikke bruke masse penger på klær, sko og vesker, men jeg har da ingen rett til å dømme andre som er interessert i det? Hva de bruker pengene sine på er da deres sak. Det handler om respekt for at folk har andre interesser enn en selv.
Er det flere interesser som folk har du henger deg like mye opp i? Ting som du bestemmer at ikke er legitimt nok til å bruke mye penger på?

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:57   #217
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Å ha gammel bil er ikke spesielt miljøvennlig.

Nå kjenner jeg at det koker litt i mitt bilintresserte hjerte, men jeg skal la være, annet enn å si at :

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler. Det er ganske enkelt å finne artikler for å få det bekreftet. Men det gidder jeg ikke nå, for det er en helt annen debatt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:58   #218
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Er det flere interesser som folk har du henger deg like mye opp i? Ting som du bestemmer at ikke er legitimt nok til å bruke mye penger på?

Jeg har aldri sagt at jeg synes det ikke er greit å bruke mye penger på vognhysteri, jeg har sagt at jeg ikke forstår det. Stor forskjell.
Og nei, jeg bryr meg ikke om hva folk bruker pengene på, jeg undrer meg bare over at dette kan bli en så stor lidenskap.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:59   #219
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Sjekk shoppingtråden her på FP og jåleforumet, så får du svar....

... og jeg tror du vil se at at det ikke er så fryktelig mange av de mest aktive der som herjer i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror ikke det er så mye misunnelse her på FP, men folk er veldig opptatt av å påpeke hva slags forbruk som er akseptabelt, og hva som ikke er det. Det er ikke bra å ha 2 design-vogner med ditto tilhørende Fleurville eller Skip Hop stellevesker, for det er bruk og kast mener mange her. Men det er absolutt trender her også, bl.a. innen kjøkkenutstyr, kaffemaskiner, pc og elektronikk (fellesord?), møbler og interiør o.l. og det er veldig trendy å snakke om miljø-engasjement og riktig mat (helst økologisk - ikke tør å nevne Thousand Island-dressing og TORO her!!).

HER, derimot, har du opptil flere poeng.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:59   #220
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Å ha gammel bil er ikke spesielt miljøvennlig.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nå kjenner jeg at det koker litt i mitt bilintresserte hjerte, men jeg skal la være, annet enn å si at :

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler.

Og hvor var uenigheten her?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no