Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 20:36   #61
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

jeg er mett, og kaken i ovnen. Spist for mye røre.....

Men, det står den skal avkjøles helt før den taes ut og skjærest i. Hvor lenge er det tro??+ Kake ferdig 2020 og jeg drar på nattevakt 2140. Tenkte jeg skulle ha med....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04

Sist redigert av tinkadott : 25-06-08 kl 15:25.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:37   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Du kan sette hele formen i fryseren i en halvtimes tid når kaken ikke er glovarm lenger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:45   #63
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne er bakt i dag og skal nytes i morgen sammen med familien. (Jeg har bursdag i morgen) Gleder meg til å smake den, den så aldeles nydelig ut!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:49   #64
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du kan sette hele formen i fryseren i en halvtimes tid når kaken ikke er glovarm lenger.

takk for tips!

Jeg slet forresten med å få nok røre til å dekke toppen slik at det hvite ikke blir marengsaktig..... ja, ja.... spennende å se hvordaqn det blir!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:58   #65
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg har nå kun spist brownies siden i går kveld sure oppstøt kvalm og føler meg forgiftet....huset ser ut som et hælvete ungene klarer seg selv,ikke fordi de kan men fordi de må..... i morgen begynner jeg et nytt og bedre liv...vil ha seleri



Er stygt å le men.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:10   #66
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg har nå kun spist brownies siden i går kveld sure oppstøt kvalm og føler meg forgiftet....huset ser ut som et hælvete ungene klarer seg selv,ikke fordi de kan men fordi de må..... i morgen begynner jeg et nytt og bedre liv...vil ha seleri

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:36   #67
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

kaken akkuratt passe avkjølt til jeg dro på jobb! og den var nyyyyydelig!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 00:27   #68
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nam! Den må jeg prøve.

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 12:17   #69
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Den var god! (Uten nøtter.)
Jeg synes ostekremen smaker helt tydelig og drukner ikke i sjokoladen i det hele tatt.

(Den tåler tom. et avbrudd midt i stekingen fordi gassen gikk tom og jeg måtte skifte gassbeholder på ovnen. Selve byttingen tar jo kunn et par minutter, men jeg vet jo ikke helt hvor lang tid det tok før jeg oppdaget det )

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 16:38   #70
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Så lenge greide jeg å holde meg... Den står i ovnen nå. Men, et par ting jeg lurer på.

Spørsmål 1: Er det meningen at det jeg har av deig til slutt skal havne oppå ostemassen? Uansett hvor små posjoner jeg forsøkte å dele ut over så ble det jo så tungt at det bare datt gjennom ostemassen. Er det noe jeg har gjort galt eller blir dette bra?

Spørsmål 2: Skal jeg bruke varmluft?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:09   #71
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Her er det definitivt noe galt som ikke ble rett. Det meste av ostemassen ligger oppå kakebunnen - ikke innimellom slik som hos dere. Jeg hadde bare bittelitt nederst i bunnen, helte på ostemassen og så forsøkte jeg så godt som mulig å fordele resten, men ostemassen fløyt liksom opp og la seg over likvel. Men, godt var det nå likevel.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:44   #72
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:56   #73
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne så spennende ut. Passer sikkert bra som besøkskake.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:07   #74
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Denne så spennende ut. Passer sikkert bra som besøkskake.

Glimrende besøkskake, vil jeg si.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:43   #75
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Er det noen som skjønner hva jeg har gjort galt?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:56   #76
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Stor langpanne, står det. Men bildet er av en ildfast form? Kan jeg ikke bruke den forma som fulgte med stekeovnen min?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 19:58   #77
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne skal jeg lage neste gang jeg skal skeie ut til tusen... :sikle:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:03   #78
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Lurer på om jeg tilfeldigvis må bake denne til helga

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:04   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det noen som skjønner hva jeg har gjort galt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 20:43   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Her er det definitivt noe galt som ikke ble rett. Det meste av ostemassen ligger oppå kakebunnen - ikke innimellom slik som hos dere. Jeg hadde bare bittelitt nederst i bunnen, helte på ostemassen og så forsøkte jeg så godt som mulig å fordele resten, men ostemassen fløyt liksom opp og la seg over likvel. Men, godt var det nå likevel.

Så rart, jeg aner ikke hva som kan ha gått galt. Jeg fordelte sjokolademassen i to boller så jeg hadde ca. like me i hver bolle. Så helte jeg den ene bollen over i formen, helte over ostemassen og fordelte forsiktig den siste bollen med sjokolademasse over ostemassen. Så rørte jeg med en gaffel så det ble marmorert.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Stor langpanne, står det. Men bildet er av en ildfast form? Kan jeg ikke bruke den forma som fulgte med stekeovnen min?

Du kan det jo, du kan bruke det meste av ildfaste formgreier. Jeg har en stor langpanne som er litt mindre enn den som følger med ovnen (30 x 40 som blir betegnet som stor langpanne i de fleste oppskrifter jeg har sett), så mulig de blir ganske flate om man bruker den aller største, men du får prøve deg frem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no