Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg den fineste morgenkåpen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-22, 10:01   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg har en herlig fargeglad sak, fra Pip studio. Tykk og deilig frotte, som er skikkelig myk og ikke hard i det hele tatt. Kjøpt på en sengetøy- og gardinbutikk her i byen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 10:23   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg ville hatt bomull og ikke polyester for jeg liker ikke den klamme følelsen de gir. Jeg ville heller ikke hatt silke.

Hinsides dyr, men Missoni har mykere bomull enn en del mer frottéaktige, i all fall er de gjestehåndklærne jeg har det. Har ikke tatt i badekåpen selv.

https://www.miinto.no/p-zig-zag-prin...4-accd01570119
(Tror de selges på Høyer).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 12:09   #23
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg ønsker meg morgenkåpe fra Lilleba. https://www.lilleba.no/produkt/maja-...ster-lyng-gra/

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 14:23   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg er også ute etter den beste.
Men har en fra Kid, med fleece inni. Veldig deilig og den hadde vært perfekt om den hadde lommer.
Kjøpte den i fjor til halv pris. Ser den er til halv pris nå også.
https://www.kid.no/baderom/morgenkap...v=204389103158

Egentlig ønsker jeg meg en tynn lang myk sak i viskose eller noe sånt men har ikke funnet noe som passer. Synes de fleste er så tjukke og bomsete.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 15:16   #25
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg elsker min latterlig billige morgenkåpe fra Sparkjøp!

100 prosent polyester, men i motsetning til andre morgenkåper i fleece som jeg har hatt, så puster faktisk denne. Mjuk, deilig, varm, glidelås og god lommer!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 20:29   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg er også ute etter den beste.
Men har en fra Kid, med fleece inni. Veldig deilig og den hadde vært perfekt om den hadde lommer.
Kjøpte den i fjor til halv pris. Ser den er til halv pris nå også.
https://www.kid.no/baderom/morgenkap...v=204389103158

Egentlig ønsker jeg meg en tynn lang myk sak i viskose eller noe sånt men har ikke funnet noe som passer. Synes de fleste er så tjukke og bomsete.

De jeg lenket til litt over her, er tung silkevevd viskose.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:22   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg har en tynn, knekort i 100 % bomull, og elsker den. Kjøpte den på enten kid eller princess, men finner den ikke nå. Har i tillegg en tykk i frotté fra IKEA, de har litt ulike bruksområder. Den tykke etter dusj, den tynne når jeg går rundt i trusa og venter på noe.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:59   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg ser ut som vaktmester`n i morgenkåpe og bruker ikke min.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 19:55   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg har tykk til vinterbruk og tynn til sommerbruk. Hadde en i fleece fra Stene Line en stund, deilig og varm selv om den ikke var noen skjønnhet akkurat.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 19:58   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

Jeg fikk en fra Lilleba til bursdagen. Den er helt nydelig på. Store i størrelsen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 18:25   #31
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg den fineste morgenkåpen

«Comfort» fra Kashmina

Jeg har selv «Lux» fra samme merke, men synes den er litt for kort, så jeg har comfort på ønslelisten.

https://www.kashmina.no/collections/...mirull-lys-gra

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no