Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tøff kjole til julebord

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-22, 18:29   #61
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke det, men syns den virker som den kan ha god plass. Veldig stretchy stoff. Jeg har C-cup, str M i kjolen, men tenkte faktisk at den var litt romslig over brystet og at det antagelig kunne holdt med S.

Da kan jeg rapportere at jeg også har mottatt denne Enig i at den var romslig i størrelsen. Kunne godt hatt litt mindre plass til mine C-cup pupper. Veldig fin kjole da. Satt som et skudd.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 05:28   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er mest nysgjerrig på hva Kirsebær endte opp med i fjor.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Enig, My.

I fjor kapitulerte jeg og endre opp med litt kjedelig sort kjole, men med «pels»-kardigan og rar veske for å sprite det opp litt.

I år har jeg kjøpt gullkjolen. . Jeg ble syk til sambo-julebordet, jeg var fortsatt syk til eget julebord, og kommer til å være syk til adventselskapet vi skulle i i dag, såh… den kjolen henger nå fortsatt bare der og føler seg oversett..

Vurderer full styling og gullkjole i sofaen i kveld.

Og til de som lurte over her: jeg har de største puppene i verden. Kjolen funker fint!
Jeg er generelt høy og stor og alt, og selv om kjolen nok er penere på slankere og litt lavere figurer syns jeg den fungerer ypperlig for meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 07:31   #63
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Bæret- jeg er sikker på at du er stunning i gullglitterkjole

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 07:51   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Bæret- jeg er sikker på at du er stunning i gullglitterkjole



Og synes absolutt du skal glitre i sofaen. God bedring!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 08:13   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vet ikke om det går under svære pupper akkurat, men den ene modellen deres er i det minste litt frodigere i fasongen (her er målene hennes), hvis det hjelper. Den ser i alle fall aldeles smashing ut på henne!

Det er nettopp noe av det jeg liker med Frøken Dianas salonger. De bruker folk i flere størrelser enn XS til å vise frem klærne. I tillegg til at de har skikkelig kule klær. Jeg handler der en del, men liker best å være i fysisk butikk slik at jeg får prøvd på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 09:08   #66
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøff kjole til julebord

God bedring Kirsebær! Så kjedelig når ting blir avlyst, og ekstra kjedelig når en har en så flott gullkjole som henger der og venter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no