Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor parkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor parkerer du?
Jeg parkerer nærmest mulig 60 41,38%
Jeg parkerer et sted midt i mellom 34 23,45%
Jeg parkerer lengst mulig i fra 17 11,72%
Jeg har ingen parkeringsstrategi 34 23,45%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 12:34   #81
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Ja, det har jeg gjort mange ganger.


Det kom ikke fram at du/dere hadde parkerings bevis. Lov å reagere. Men da skjønner du kanskje problemet da. Hva med Pingis parkeringsbevis der også

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:39   #82
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Det kom ikke fram at du/dere hadde parkerings bevis. Lov å reagere. Men da skjønner du kanskje problemet da. Hva med Pingis parkeringsbevis der også

Jeg tenkte trodde denne: ville forklare det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:39   #83
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.


Det kom ikke fram at du/dere hadde parkerings bevis. Lov å reagere. Men da skjønner du kanskje problemet da. Hva med Pingis parkeringsbevis der også

Nei, jeg har ikke parkeringsbevis. Ikke har jeg lappen heller, så jeg parkerer jo strengt tatt ingen steder. Men mannen min har både parkeringsbevis og rullestol, heldige fyren!

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:45   #84
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Nei, jeg har ikke parkeringsbevis. Ikke har jeg lappen heller, så jeg parkerer jo strengt tatt ingen steder. Men mannen min har både parkeringsbevis og rullestol, heldige fyren!

Uff! nei ikke si det. Hadde vært bedre om en ikke trengte rullestolen. Da har han kanskje opplevd flere ganger og være innparkert. Så en her om dagen. Stod klart og tydelig på siden av bilen vennligst ikke parker nærer en 2 eller var det 3 m, og der stod det en bil helt oppi og attpå til feilparkert.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:46   #85
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer der det er best plass. Har fått så mye riper og hakk i dørene igjenom årenes løp, så nå er jeg lei det. Jeg parkere heller ikke ved siden av en bil full av barneseter, særlig ikke babysete. Jeg er faktisk så sær at jeg flytter bilen når jeg ser det Liker aller best å lukeparkere, slik at jeg slipper å ha noen ved siden av meg.
Om jeg må gå langt spiller overhodet ingen rolle. Det er bare godt for ryggen.
Jeg høres nesten ut som en mann og bare for å forsterke det inntrykket er jeg også en duppedittfreak

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:48   #86
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Men mannen min har både parkeringsbevis og rullestol, heldige fyren!

Noen frynsegoder må man ha.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 12:53   #87
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Noen frynsegoder må man ha.

Så lenge det ligger en parkerings lapp i ruta. Som hendicap har man alt for få frynsegoder Fadese så dem tar vi gjerne med oss.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:01   #88
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Gratis bil med heis, døråpnere der man vil, gratis dosete (hadde vært noe for alle de som knekker sine, ja!) ... Er jo masse frynsegoder! Hvis man er glad i oppmerksomhet har man jo enda ett. Særlig i barnehager.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:05   #89
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer alltid så nærme inngangen som mulig :lat:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:06   #90
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg konkludere med dette, at jeg ville helst ha vært frisk. Det har i seg selv vært den største frynsegoden en kan tenke seg.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:10   #91
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Ser det sporer litt av her Syns det er greit å parkere et stykke unna klynga jeg... Mindre irritasjon og gratis trim! Men, selvfølgelig, har man bevegelseshemming har man jo ikke det valget. Irriterer meg like mye over de som sitter i bilen og venter på "kjerringa" like utenfor inngangen.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:13   #92
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg irriterer meg i grunne mest over alle idiotene som står og røyker i rett utenfor inngangen, jeg. Ved siden av skiltet med røyking forbudt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:15   #93
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Nå! ikke sport så veldig av da.. Er innafor temaet. Men det mangler et svar til på undersøkelsen, skjønner du Tertit. * Jeg parkere på anvist plass for forflytningshemmede

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:16   #94
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Nå! ikke sport så veldig av da.. Er innafor temaet. Men det mangler et svar til på undersøkelsen, skjønner du Tertit. * Jeg parkere på anvist plass for forflytningshemmede

Jeg syns det første alternativet var dekkende. Slike plasser er jo alltid nærmest inngangen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:16   #95
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Har ikke tenkt over røykerne jeg, men helt klart et irritasjonsmoment det også

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:16   #96
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Hvorfor snakker du så høyt, forresten?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:17   #97
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Vel safran det kan vi godt kalle god gammel dags avsporing

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:18   #98
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer i en øde krok, og helst et sted hvor man kan kjøre rett gjennom så det er lett å komme ut. :sertifikatjomfru:

Også skuler jeg selvsagt irritert på røykerne.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:36   #99
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Gratis bil med heis, døråpnere der man vil, gratis dosete (hadde vært noe for alle de som knekker sine, ja!) ... Er jo masse frynsegoder! Hvis man er glad i oppmerksomhet har man jo enda ett. Særlig i barnehager.

Er man riktig heldig slipper man å svare for seg sjøl også. Veldig mange er flinke til å henvende seg til den som eventuelt er med. For eksempel spør eksepeditører i herrebutikker gjerne kvinnen som er sammen med mannen om hun trenger hjelp. Snakk om å være omtenksom!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 13:38   #100
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Er man riktig heldig slipper man å svare for seg sjøl også. Veldig mange er flinke til å henvende seg til den som eventuelt er med. For eksempel spør eksepeditører i herrebutikker gjerne kvinnen som er sammen med mannen om hun trenger hjelp. Snakk om å være omtenksom!

Merkelig, det opplever vi endel også, og min mann går på to mesteparten av tida. Kanskje ekspeditrisene anser å være mann som et handikap?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
parkering


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no