Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Da ble det hele 2 turer til Sharif

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 23:50   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Da ble det hele 2 turer til Sharif

Og 2 sett med Nokian piggfrie vinterdekk til bra pris (denne skulle kanskje ha ligget i shoppingtråden ?) Jeg lod nå de fancy alu felg være.

Det var ganske morsomt å være inne der og se hvordan det funket, hadde jo lest litt om mannen og hans biks sånn hist og pist i mediene. Stor hall med 8 bukke (er det det de heter, disse ramper som man kjører bilene på for å skifte dekk ?) og en lille hær polske mekanikere med bokstavkode på ryggen, næsten litt som straffefanger. Det var full gang i den, og især idag masser av kunder.

Jeg undres forøvrigt litt over, at de 2 andre, lokale, dekkselgere som jeg prøvde å ringe til idag (prøvde å slippe å kjøre 1 time hver vei, bor jo til den annen siden av Oslo) åbenbart var stengt denne lørdagen. Det må da ha vært en av toppdagene for vinterdekksalg ? Eller er det vanlig at folk tar fri/står grytidligt opp for å skaffe seg vinterdekk på hverdager ? Kanskje de nå bare er mye flinkere til å planlegge enn meg, og hadde forlengst ringt, bestilt tid og modell og alt i forveien, så de allesammen rakk innom å skifte torsdag ettermiddag ? Jeg rakk det nå ikke i ukens løp og turde ikke ta chancen å bli mødt med minusgrader uten å ha vinterdekk på bilen mandag morgen.

Det eneste irriterende er den der apostrof i navnet, som står stort overalt. Har mannen mon mange norsklærere som kunder ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no