Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 17:04   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Er det verdt å betale 3000,- ekstra for å få sommerdekk på alufelg i stedet for standard ? Jeg er virkelig ikke inne på bil, men hadde du betalt de ekstra 3000?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 21:29   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Tja, alufelger er jo gjerne penere enn stål, så gitt at man likevel skal ut med noen tusen kroner for bilen så er jo ofte 3000,- småpenger i forhold.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 21:30   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Ja, det hadde jeg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-11, 22:38   #4
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Jeg måtte ha et sett med felger uansett og stålfelgene var mye dyrere enn alu felgene fikk jeg beskjed om...
Også gjorde dem en tabbe med leveransen så da ble det plutselig endel ting som ble gratis.....

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 00:08   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg hadde vært kapabel til å betale langt mer enn 3000 for alufelger.
Bill.mrk: Biljåle.

jeg også

3000 er jo billig for felger.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 00:26   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

Glatt!!

Hadde betalt 10000 også jeg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 00:28   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerdekk med alu-felger eller ikke?

ok- her var det rimelig enstemmig, så da tror jeg vi går for det på sommerdekkene også. I den store sammenhengen så merkes det jo ikke

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no