Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 16:07   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?

Storesøs skal ha hele klassen i 9 års dagen sin. Det blir ca 20 barn
Er litt i tvil om hva vi skal finne på. "kino" på lerret med popcorn etc, stol-leken og denslags, disko eller noe helt annet...

Noen som har gode ideer?

Tips til lettvint, men god mat?


__________________


LADYBUG

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 16:16   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?

Hallo

Helt ærlig: aktiviteter som fordrer at ungene sitter rolig _lenge_ hadde jeg latt utgå. Kan ikke se for meg at 20 barn sitter rolig under en film. Film og DVD er liksom ikke lenger like magisk som da min far dro i gang Langbein på super8-film på 70-tallet.

Vannballonger og pilkast var en høydare her hos oss (jenter på samme alder). Far freste ut mange hull i en respateksplate (eller noe sånn) og stappet ballongene inn i hullene slik at ungene kunne kaste piler på dem. De holdt på lenge, og det ble stor jubel når de traff og det splasjet skikkelig

En skikkelig skattejakt etter noe er også engasjerende, gjerne kanskje med oppgaver? Lag?

Smakelek er også gøy, gjerne med litt "grusomme" alternativer

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 16:27   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.009
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til 9 års barnebursdag, både jenter og gutter?

Mine to skal feire sammen i år etter tre år med hvert sitt selskap; jeg orker ikke to klassefester etter hverandre. De blir 9 om 14 dager og vi planlegger å ha festen på jobb hos meg (hvis sjefen sier ja...). Da kan vi bruke tre rom hvorav ett er et forum som fungerer som en slags felles gang foran de to andre rommene, ett er et auditorium med "kinolyd" og lerret og ett er et stort klasserom med glassvegger. Jeg planlegger å sette opp bord til matservering i forumet, vise film i auditoriet og lage disco i klasserommet. Ungene er godt fornøyd med den planen, og da kan hver enkelt gjest bestemme hva h*n vil gjøre. Jeg tenker at filmen får stå på og så kan de gå ut og inn som de vil.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no