Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir dere til partner/mann til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-11, 23:51   #81
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Jeg kjøpte sorel carabou på tilbud på XXL litt tidligere i høst.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:13   #82
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Opprinnelig lagt inn av Supernala, her.

Heter det noe annet enn hansker på ellos.no? Finner ingenting som ligner der inne...

Søk på Echo Touch. Eller bare Echo.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:59   #83
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Jeg aner virkelig ikke. Han ønsker seg ikke noe og turutstyr har jeg kjøpt så uendelig mange ganger. Budsjettet er litt skralt også, så jeg må forsøke å være lur.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:31   #84
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

I år blir det en sånn fjørjulspakke fra meg i. Med "Pappa" (Sven Nordin), fin restaurant og hotellovernatting i Trondheim

I tillegg skal jeg kjøpe skistaver (fra meg) og litt ullundertøy (fra barna).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 00:00   #85
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Han drømmer om en svindyr pulsklokke med masse dill. Løpehansker, vindboxer og nye løpesko. Akk så kjedelig og budsjettet tilsier max 200,- Så det blir nok favorittvinen hans og et par ullsokker.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:02   #86
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Jeg har akkurat bestilt presang, og jeg håper og tror han blir
1. Superoverrasket
2. Veldig glad

Han elsker The walking dead, og jeg syntes å huske at det sto her inne at serien var basert på en tegneserie, so here goes:

1088 blodige zombiesider

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:49   #87
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Av meg får han nye fjellsko.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:57   #88
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Han ønsker seg automatisk skrumaskin,så da blir det vel det i år.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:27   #89
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Jeg henger meg på her. Mannen har kjøpt gave til meg hetl uten å spørre hva jeg ønsket meg, og i følge søsteren hans (som kjenner meg godt) vil jeg bli veldig glad for den. Så nå må jeg virkelig komme på noe lurt! Vurderer å prøve å få tak i Metallicabilletter, men mistenker at jeg ikke er aleine.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 20:30   #90
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.781
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 21:29   #91
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg har planer om å kjøpe overnatting på Britannia (og dermed tilgang på SPA-avdelingen - den er flott), samt spandere middag for to. Og så krysser jeg fingrene for at denne andre blir meg.

Ellers vet jeg at han mest av alt ønsker seg en DAC (skrives det sånn?), dvs en dings som på mystisk vis transformerer digital lyd (f.eks fra iPhon) slik at kvaliteten blir bedr enn fra CD når det spilles på stereoanlegget. Trådløst, tror jeg. Og visstnok en del fiffige finesser. Men den DACen han ønsker seg koster ganske mange tusen, og mer enn jeg har tenkt å kjøpe for. Og for øvrig har jeg en sterk mistanke om at han er for utålmodig til at han greier å vente til den 24. uansett. De siste dagene har det nemlig kommet små drypp om denne DACen, og han har samtidig lagt inn "Jeg liker å tenke langsiktig når det gjelder sånt. Kjøper jeg denne har jeg utstyr i tiår". Det aner meg at noe er på gang.

"Kjøper jeg denne har jeg utstyr i tiår."
:Ler så jeg griner:
Yeah right!
Er man først bitt av hifi-basillen kommer oppgraderingsspøkelset på besøk mye oftere enn som så, spør meg.

Men over til det tråden handler om:
Altså, jeg har jo ingen erfaring med å kjøpe gaver til mannen, men jeg har jo en viss peiling på hva jeg liker å få selv.

De fleste har vel noen hobbyer, har de ikke? Og da har de gjerne noen kompiser med samme hobby, og de har gjerne peil på hva mannen mangler, selv om han ikke har brydd seg om å nevne det for deg. (Siden du ikke interesserer deg for hobbyen hans )

Selv er jeg hifi- og musikk-freak, hifi blir for dyrt, men konserter eller musikk jeg ønsker meg, for eksempel en litt sær vinyl, slår an.
Jeg kjører bilcross og skrur da, nødvendigvis, en del bil, så verktøy og racingutstyr er alltid velkomment.
Jeg liker faktisk å få klær, hvis de er kule, så det er ikke helt galt med myke pakker, heller.

Lykke til.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 21:40   #92
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.221
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Mannen får billetter til Bruce Springsteen-konserten på Valle og nye løpesko.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no