Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ønsker tips om digitale rammer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 11:15   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker tips om digitale rammer

Jeg har ingen digitale rammer i dag, men skal kjøpe. Det jeg lurer på er:
- Er det stor forskjell på tekniske spesifikasjoner? Eller eksisterer det en "standard"?
- Hvis det er forskjell på tekniske spesifikasjoner, hva trenger jeg?
- Er det stor prisforskjell rundt omkring?
- Hvis ja, hvor er det billigst?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 11:55   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Ikke så voldsomt hjelpsom her, men Clas Ohlson er iallefall billige på sånt.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:00   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Jeg tar 15 tommer fra Jobo, fant den her.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:13   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Oi, 15 tommer!

Hva skal du ha på den? Bilder, småfilmer?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:34   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Bilder. Jeg tror jeg har en genial ide, skal ta bilder av ungene trykket mot en glassplate, slik at det ser ut som de prøver å komme seg ut av bildet. (Jeg kan jo ikke fotografere, så det kommer til å ta tid før det blir implementert, men gode ideer er som surdeig - de blir bare bedre jo lengre de gjærer. )

(Jeg må måle litt først, men tror det blir OK med den størrelsen, mulig jeg må gå ned i en mindre)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:38   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Bilder. Jeg tror jeg har en genial ide, skal ta bilder av ungene trykket mot en glassplate, slik at det ser ut som de prøver å komme seg ut av bildet. (Jeg kan jo ikke fotografere, så det kommer til å ta tid før det blir implementert, men gode ideer er som surdeig - de blir bare bedre jo lengre de gjærer. )

(Jeg må måle litt først, men tror det blir OK med den størrelsen, mulig jeg må gå ned i en mindre)

Du kan få idéen min om å lage "Harry Potter"-bilder, at man tar småsnutter i sepiafargede toner. Jeg kjøpte harry Potter-skjerf for at mannen min og jeg skulle ha en liten filmsnutt sånn som Harry Potter har av foreldrene sine. Men før jeg rakk å gjøre det så hadde mannen min rotet vekk skjerfet sitt. (Han er Hufflepuff), og jeg vet ikke om jeg skal kjøpe et nytt et til ham.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 12:39   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips om digitale rammer

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du kan få idéen min om å lage "Harry Potter"-bilder, at man tar småsnutter i sepiafargede toner. Jeg kjøpte harry Potter-skjerf for at mannen min og jeg skulle ha en liten filmsnutt sånn som Harry Potter har av foreldrene sine. Men før jeg rakk å gjøre det så hadde mannen min rotet vekk skjerfet sitt. (Han er Hufflepuff), og jeg vet ikke om jeg skal kjøpe et nytt et til ham.

Glitrende ide!!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no