Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anbefal meg en sykkelcomputer

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 10:26   #1
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefal meg en sykkelcomputer

Min bedre halvdel har kjøpt seg ny sykkel, og jeg tenker at en sykkelcomputer kan kanskje være en fin gave til ham. Men på dette feltet er jeg helt grønn og trenger noen gode tips.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 10:39   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.468
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en sykkelcomputer

Min bedre halvdel har en Garmin Edge 305 HR som han er veldig fornøyd med! Den kan sync'es mot pc slik at man kan se på kartet hvor man har kjørt, spille av turen og den måler høydemeter over havet etc. Veldig bra dings virker det som. Den er ganske dyr da.
Han har kjøpt den på komplett men ser den ikke der nå. Du kan lese mer om den på www.garmin.no.

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:00   #3
sykkelpappa
<insert something witty>
 
sykkelpappa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 109
sykkelpappa er litt kulsykkelpappa er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en sykkelcomputer

Hvis han er friluftsmann kan du evt. vurdere en Garmin GPS, de viser fart, gjennomsnittsfart, tid osv, og du får kartvisning av hvor du har syklet, høydeprofil på turen og masse annen info du sjelden får på rene sykkelcomputere. Og du kan kjøpe trådløst pulsbånd. Problemet er at du må fort ut med 3-4000 for en komplett GPS med ekstrautstyr hvis du vil ha full pakke. Fordelen er at den da også kan brukes hvis dere går tur, enten i skog eller på fjell, og du kan laste inn bilkart selv om de minste typene ofte ikke har best støtte for det. Oregon-serien til Garmin er glimrende sånn sett, den er vanntett også. Men kjøp den for all del på ebay, da sparer du fort en tusenlapp hvis kursen er riktig.

sykkelpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:07   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en sykkelcomputer

Samboeren min fikk denne i 40-års gave av meg.
Jeg har aldri følt meg så elsket i hele mitt liv
Bare vær obs på timer foran PC'n for å legge inn ruter, ruteprofiler, puls osv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no