Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-20, 19:15   #11
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Tur på legevakta fordi kløna meg har prøvd å skalpere meg selv.

Que?!?

Jeg er oppgitt over ledelsen på jobb, som ikke er åpne for å høre på redde ansatte som ønsker seg tilbake til hjemmekontor. Etter mye press har de i dag i hvert fall sendt ut en mail og forklart hvilke vurderinger de har gjort og gjør. Fram til nå har det kun vært «nei, dette er den faste arbeidsplassen». Vi har en samfunnskritisk jobb, men kan helt fint utføre den fra hjemmekontor. Hvis vi får sykdomsutbrudd er det faktisk helt krise.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no