Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Harald eller Sonja, da?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Harald eller Sonja?
Harald V Rex 53 77,94%
Sonja 15 22,06%
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 12:24   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Harald. Jeg seiler gjerne sammen med ham på Mallorca.
Der kunne jeg også gjerne møtt dronnongen, så kunne vi shoppet sammen i Palma. Vi har nok ikke samme klesmak (heldigvis), men jeg hadde lidd meg gjennom noen hattebutikker dersom hun hadde blitt med meg etterpå. Og betalt det jeg handlet, selvsagt.
Etter shopping kunne vi gått tilbake til seilbåten, der en lettere brisen Harald ventet på oss. Så kunne vi drukket vin og pratet om samfunnet og fedrelandet og sånt.
Jeg tror det kunne blitt en fin dag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:38   #22
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Sonja. Hun har gode kunnskaper hva kunst og fransk angår så jeg tror jeg kunne lært litt av henne. Hun skal visst være ei dame som liker å sette seg inn i ulike ting og jeg tror derfor ikke det hadde blitt kjedelig med henne.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:28   #23
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Harald uten tvil

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:33   #24
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Jeg har ikke stemt, helt umulig å se for seg noen av delene.

Har hørt så mange historier om Sonja og ikke mye positvt der.
Men min mor, som er veldig opptatt av kunst, har truffet henne i en slik sammenheng, og sier at hun var veldig hyggelig. Så hvis jeg måtte velge, tror jeg at jeg hadde tatt en prat med henne. Fordi mamma har alltid rett.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 18:11   #25
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Når det er sagt så er det ikke akkurat alderen som gjør at jeg ikke har noen ønske om å bli venn med Sonja, for å si det slik ...

He,he! Hun er litt "snurpete" for å si det slik! Ja, til Harald!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 18:12   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Om noen hadde truet meg til å velge, tror jeg nok jeg hadde foretrukket Harald -
men en tidligere kollega av meg kan ikke få fullrost Sonja etter et møte med damen...
hvor kollegaen min klarte å plante et rekesmørbrød godt i fanget på vår dengang kommende dronning.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:25   #27
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Syns Harald er litt kul. Han virker som om han har en varm humor. Husker spesielt godt den reportasjen på nyhetene der reporteren spurte noe sånt som: "Er det fint å være alene her?" (Kongen var på fisketur med et svært pressekorps på slep. )


(Hvordan var det egentlig den journalisten ordla seg? )


Det interessante er vel hva kongen svarte.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:52   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.834
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Sonja. Jeg tror hun har opplevd mye spennende.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:54   #29
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Jeg stemte på Sonja, for jeg tror ikke jeg hadde orket å tilbringe så mye tid med en kar som starter annenhver setning med "dronningen og jeg … ".

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 22:03   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Oh my.

Jeg stemte Harald, for jeg har hørt litt av hvert om Sonja. Mye av det er ikke spesielt flatterende.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 22:14   #31
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Ingen!
Er for ung til å være venner med noen av dem!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 08:23   #32
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det interessante er vel hva kongen svarte.

Trodde alle hadde sett den episoden.

Ok, fant VG's dekning av saken:
-Er det godt å få være litt "alein" her oppe, spurte en reporter med røtter i Trøndelag.
-"Alein", brølte Kongen, kikket på alle folkene rundt seg og lo godt og lenge.
Journalisten hadde valgt et helt feil spørsmål med tanke på at hele pressekorpset var det, og kongen ikke akkurat var alene på fisketur.


Sist redigert av Silence : 09-12-06 kl 08:41.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 08:37   #33
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Siden vi har en bit av ham hengende på veggen i gangen, bør det vel bli Harald R.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 08:41   #34
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Siden vi har en bit av ham hengende på veggen i gangen, bør det vel bli Harald R.

En bit?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 09:09   #35
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Det ble "pest og kolera" ja....

Men Sonja!? - slike damer og jeg funker ikke - det måtte bli Harald.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 09:33   #36
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Siden vi har en bit av ham hengende på veggen i gangen, bør det vel bli Harald R.


Bit, sier du?
Hva slags bit, er det vi snakker om her? Så vidt meg bekjent, så har han alle kroppsdeler fortsatt hengende på, så jeg får syke bilder i hodet mitt, av innrammede hårtuster, eller (gud forby) negler.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 10:18   #37
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Harald selvfølgelig.. han er jo KONGEkul..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 11:38   #38
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

En bit?

Ingen kroppsdeler, heldigvis... bare autografen hans!

Da mannen min fikk ny stilling ble den
godkjent av Kongen i statsråd ,og da fikk vi et dokument med Kongens og Kjell Magen Bondeviks underskrift på for å dokumentere dette.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004

Sist redigert av Solen : 09-12-06 kl 18:01.
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 12:16   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Jeg har heller tatt en "lille en" med kongen enn å dratt på shopping med sonja, for å si det sånn...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 12:33   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.139
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harald eller Sonja, da?

Rex!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no