Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er flauest?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør?
Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. 9 3,57%
Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? 146 57,94%
Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. 29 11,51%
Ingen av delene. Jeg bare er slik. 68 26,98%
Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 15:15   #41
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville ikke blitt så flau over noen av delene, men jeg har aldri handlet et Se og Hør, og de gangene jeg kjøper en grandis så føler jeg ikke noe mer rundt det enn de gangene jeg ikke kjøper det.

Men hvis jeg skulle sagt hva jeg selv minst vil assosieres med så er det Se og Hør.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 15:23   #42
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Se og Hør.

Kjøpepizza havner i kurven en gang i blant, dog ikke så ofte Grandiosa. (Dr Oetker er super krisekveldsmat til den av oss som ikke har rukket middagen - sånn innimellom.)

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 15:38   #43
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hva er flauest?

.....


Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:11.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 15:52   #44
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Hva er flauest?

Men altså, dersom man synes det ville vært flaut å bli sett med Grandiosa og /eller Se og Hør i handlekurven, blir man tilsvarende stolt over å bli observert slenterende rundt på Rema 1000 med speltmel, pasjonsfrukt og rugbrød?!

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:11   #45
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Sikkert. Mange tar nok bilde av handlekorga si og legger ut på Facebook. Flinkingene.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:14   #46
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Har aldri handlet Se og Hør eller Grandiosa, så jeg vet ikke hva som ville vært flauest. Har aldri tenkt over det jeg handler som flaut eller ikke.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:16   #47
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hva er flauest?

Grandiosa, by far. Leser Se & Hør rett som det er når jeg kommer over det på venterom og lignende. Kjendisgrafsing og riksslarv. Det betyr IKKE at man forguder metodene og journalistikken bak all juicen som presenteres.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:19   #48
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg har forresten aldri lagt merke til hva andre kjøper på butikken, det gir jeg ærlig talt blaffen i. Ser man virkelig interessert i andres handlekurver? Og kategoriserer og analyserer man videre andre mennesker på bakgrunn av påleggspreferanser???

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:23   #49
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg synes i det hele tatt det er flaut at "grændis" er den institusjonen i norsk næringsmiddelbransje som den faktisk er.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:27   #50
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg har forresten aldri lagt merke til hva andre kjøper på butikken, det gir jeg ærlig talt blaffen i. Ser man virkelig interessert i andres handlekurver? Og kategoriserer og analyserer man videre andre mennesker på bakgrunn av påleggspreferanser???

Noen gjør det , har jeg hørt.
Jeg bryr meg ikke om hva andre handle men har hørt andre som ser i andre kunders handlekurv.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:32   #51
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg hadde ikke blitt flau av å kjøpe noen av tingene, egentlig, mest forundret av meg selv. Hverken Grandiosa eller Se og Hør er naturlig for meg å kjøpe.

Egentlig det Blondie sa. Jeg kjøper ikke SE og Hør, men blar i det når jeg finner det. Grandiosa spiser jeg ikke.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:41   #52
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg vil helst ikke bli sett med noen av delene. Grandiosa er ikke godt, så det spiser jeg ikke. Jeg leser aldri Se og Hør, heller ikke på venterom. Ettersom jeg kjøper andre typer frossenpizza enn Grandiosa, så er vel likevel Se og Hør hakket verre.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 16:57   #53
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg kjøper både ferdigpizza og torosaus med høyt hevet hode, men hadde noen bedt meg om å kjøpe Se og Hør hadde jeg sikkert rødmet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 17:15   #54
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg kjøper hva jeg vil når jeg vil. Eller synes det er forsatt litt flaut å kjøpe kondom da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 17:28   #55
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg handler både ferdigpizza og se og hør, og synes ikke det er det minste flaut.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:04   #56
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er flauest?

Er det virkelig meningen at jeg skal bry meg om hva andre måtte mene og tro om det jeg handler?

Dustepoll.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:09   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Undrer meg over hvor mange som hardnakka hevder at de ikke kjøper se og hør.
Det er som Melodi Grand Prix, "alle" ser det, men ingen tør å si det.

Dette har blitt en sånn universell "sannhet" som irriterer meg. Når jeg sier at jeg ikke leser Se og Hør, så mener jeg det. Rett og slett fordi jeg blir sur pga ufattelig dårlig journalistikk og fordi det ikke interesserer meg det minste hva kongelige måtte gjøre med håret eller undertøyet sitt. Grand Prix (eller ESC som det heter nå) av samme grunn, jeg er ikke interessert. Det er faktisk smått irriterende å alltid få servert "sannheter" om at jeg (og alle som sier det samme) pynter på sannheten. Hmrf!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:21   #58
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Blondie: Se og Hør er virkelig fullstendig uinteressant. Jeg har aldri så lite å tenke over at jeg trenger å slå ihjel tid med å lese det heller.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:40   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Undrer meg over hvor mange som hardnakka hevder at de ikke kjøper se og hør.
Det er som Melodi Grand Prix, "alle" ser det, men ingen tør å si det.

Jeg kjøper Se og Hør av og til, Grandiosa en sjelden gang - og er ikke i det minste flau. Ja, jeg ser Melodi Grand Prix også.

Og jeg er ikke det minste flau over at jeg IKKE leser Se og Hør eller ser på sangkonkurranser. Og jeg er mer enn litt irritert over folk som litt kneggende overbærende skal påstå at jeg lyver og egentlig ser og leser i smug.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette har blitt en sånn universell "sannhet" som irriterer meg. Når jeg sier at jeg ikke leser Se og Hør, så mener jeg det. Rett og slett fordi jeg blir sur pga ufattelig dårlig journalistikk og fordi det ikke interesserer meg det minste hva kongelige måtte gjøre med håret eller undertøyet sitt. Grand Prix (eller ESC som det heter nå) av samme grunn, jeg er ikke interessert. Det er faktisk smått irriterende å alltid få servert "sannheter" om at jeg (og alle som sier det samme) pynter på sannheten. Hmrf!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:41   #60
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg svarte Se og Hør. Jeg har likevel vokst opp med Se og Hør som do-lektyre, så på venterom og lignende kan jeg bla i et uten å rødme. Rett og slett fordi jeg hater å begynner på en artikkel og ikke få lese ferdig, men i S&H så er det ingenting som interesserer meg nok til at jeg føler det som et tap å ikke få fullføre. Grannis handler vi sånn dann og vann, synes ikke det er særlig flaut.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no