Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 23:12   #21
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg tror jeg skal finne frem symaskinen og prøve ut å sy et jeg. Ikke er jeg noe symenneske, men kan jo prøve meg.

Men et spørsmål: hva da med bossposer? Vi bruker jo plastposene til boss. Hva skal vi bruke da?

Vi sorterer ikke ut mat her.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:20   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Da har jeg bestilt meg 4 stk. Trenger vi søppelposer får vi heller kjøpe med ved behov. Selv bruker jeg stort sett sekk da armene mine ikke tåler å bære tungt. Kommer allikevel til å ha en slik handlepose liggende i sekken for sikkerhetsskyld. Flotte farger på dem.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:31   #23
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

http://www.baggubag.com



Kan ikke uttale meg om kvaliteten, men de har mange freshe farger

Har kjøpt tre stykker og de er super fine og i fantastisk kvalitet.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:44   #24
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har kjøpt to slike og er kjempefornøyd. De rulles sammen og blir en bitteliten rull festet med trykknapp når de ikke er i bruk. Solide og romslige med håndtak store nok til å få over skulderen.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 21:52   #25
Oschi
Nykommer
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Innlegg: 138
Oschi er litt kul
Standard

Sv: Handleposer i stoff


Jeg bruker denne til alt mulig, fra handling til piknikk!

Oschi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:00   #26
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Denne synes jeg er suveren. Envirosax miljøpose: http://dotedot.com/index.php?main_pa...27d9a2a9cb1387

Jeg har kjøpt 2 av disse, og er helt hekta! Har dem med over alt, og reklamerer for dem over alt. Må kjøpe meg et par til snart. Helt genialt at de har fri frakt på dem, og at de leverer kjemperaskt!

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:13   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Da har jeg bestilt meg 4 stk. Trenger vi søppelposer får vi heller kjøpe med ved behov. Selv bruker jeg stort sett sekk da armene mine ikke tåler å bære tungt. Kommer allikevel til å ha en slik handlepose liggende i sekken for sikkerhetsskyld. Flotte farger på dem.

Disse kom utrolig fort. Bestilte kvelden 9. mars og i dag 15. lå de i postkassa.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:07   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Disse kom utrolig fort. Bestilte kvelden 9. mars og i dag 15. lå de i postkassa.

Hvilke var det? Jeg har bestilt baggu, fått beskjed om at de er sendt, men ikke hørt mer. Dollaren har sunket etter at jeg bestilte. Jeg nekter å tro at de ligger i tollen!?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:13   #29
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Baggus virker å være i en super kvalitet. De er av nylon, så det skal nok litt til å slite de i stykker.

Jeg fikk en rød en i bursdagsgave og den er helt super. Genial å ha i veska. Skal kjøpe en til å ha liggende i bilen også

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:30   #30
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Envirosax kom etter 2 dager.

Ang søpleposer; Jeg kjøper ruller av 50 på Nille nå. De koster 15,- og blir bare kullstoff og vann ved brenning. Altså helt geniale!!

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:33   #31
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke var det? Jeg har bestilt baggu, fått beskjed om at de er sendt, men ikke hørt mer. Dollaren har sunket etter at jeg bestilte. Jeg nekter å tro at de ligger i tollen!?

Jeg har heller ikke fått mine 6. Ingenting å hente av å spore pakken heller.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:47   #32
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg skal garantert bestille baggus til helgen etter lønning. Tror dere man kan få 6 innenfor 200kr grensen? Blir 195kr med dagens valutta.

Søren, den grensa tenkte ikke jeg på...

12 poser er på vei + en "samlepose". Ja, ja - det virker ihvertfall som om kvaliteten er super...

  Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 23:49   #33
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har tatt sjansen på å bestille 6. håper bare de kommer innenfor før valutaen går opp igjen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 01:06   #34
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke var det? Jeg har bestilt baggu, fått beskjed om at de er sendt, men ikke hørt mer. Dollaren har sunket etter at jeg bestilte. Jeg nekter å tro at de ligger i tollen!?

Bestilte fra Baggu jeg også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 09:13   #35
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handleposer i stoff

I går så jeg de hadde baggus på en interiørbutikk her i byen, til 125,- kr pr stk. For en pris.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 09:18   #36
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Vi hadde et oppslag i avisa vår for et par dager siden, et firma her ute har laget plastposer som brytes ned i løpet av et halvår. Disse skal Rema i hele Norge ta inn i løpet av de nærmeste månedene. Så da kommer det i alle fall litt "snillere" plastposer også.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 09:54   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har tatt sjansen på å bestille 6. håper bare de kommer innenfor før valutaen går opp igjen.

Tollvesenet bruker en fast valutakurs som settes i starten av hver måned, så dagens valutakurs har ingenting å si sånn sett.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 10:27   #38
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Tollvesenet bruker en fast valutakurs som settes i starten av hver måned, så dagens valutakurs har ingenting å si sånn sett.

Den settes vel typisk for en uke så vidt jeg har forstått, så det kan være litt vanskelig å vite nøyaktig hvis man bestiller noe med lang leveringstid, og jeg mener de kan endre kurstene oftere hvis det passer sånn også. Oversikten over Tollvesenets omregningskurser kan være grei å sjekke.

Ben "39.06 usd in nok" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:00   #39
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Den settes vel typisk for en uke så vidt jeg har forstått, så det kan være litt vanskelig å vite nøyaktig hvis man bestiller noe med lang leveringstid, og jeg mener de kan endre kurstene oftere hvis det passer sånn også. Oversikten over Tollvesenets omregningskurser kan være grei å sjekke.

Ben "39.06 usd in nok" Murphy

Det har jeg prøvd å si på en klønete måte tidligere. Takk for oppklaringa, og særlig linken, den hadde jeg rota bort.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:53   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Da kom bagguene mine - stoppet i tollen, men slapp gjennom Og lekre er de.

*skynder seg å bestille 6 til*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
handlenett

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no