Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 17:39   #1041
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Skjerf

Jeg har det skjerfet, i armyfarge.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-04-12, 21:30   #1042
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har det skjerfet, i armyfarge.

Jeg har det i en beigefarge fra før, og elsker det, så da mannen syntes jeg trengte et i blått også, var jeg ikke lei å be!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 04-04-12, 21:36   #1043
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg har kjøpt denne i en brunaktig farge. (Desert rose) Finner bare bilde i blå versjon.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 06-04-12, 11:54   #1044
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg har litt bred vrist, og kjøper gjerne pumps bitte litt for store (str. 40) og med reim over, slik at de ikke skal bli for trange. Men uten reim vil str. 40 glippe. Hadde dog så lyst på et par vanlige sorte pumps, og fant disse hos Brandos der en person skrev som kommentar, at de var noe store i str. Så da prøver jeg dem i 39. Jeg syntes de var stilige. Merket er Buffalo.


De var for trange. Sitter nå og lurer på om det blir retur uten å bytte, eller om jeg prøver str. 40. Er jo hos Brandos, så det koster jo bare tid - ikke penger.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 06-04-12, 23:51   #1045
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kjole fra Asos:




Jeg har endelig funnet en kjolefasong som passer kroppen min, så det blir nok mange av samme type fremover.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 08:09   #1046
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Kjole fra Asos:



Den var fin! Er du kjempegrei og sender link (lette uten å finne den)?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 14:33   #1047
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Prøver disse i stedet:



Tamaris.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 14:50   #1048
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den var fin! Er du kjempegrei og sender link (lette uten å finne den)?

http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Skate...px?iid=1839041

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 18:25   #1049
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!




Skoene er litt gråbeige (litt mer grå enn på bildet).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 20:20   #1050
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Denne jaggen fra HH.
Satt ned fra 3400,- til 1000,- på XXL.
Helt gull og jeg har siklet lenge på den og ventet på en god pris:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 07-04-12, 22:06   #1051
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg har vært i NY i påsken Og noe ble med hjem i kofferten.

Vinterskoene for neste år er sikret: *Ugg Savanna Knee Boots* på salg!



Desigual hadde salg på vinterkåper


Desigual "slenge-på-seg-veske"

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 08:45   #1052
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fy fela, Fløyel.
Så kule sko. Fint det andre også da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 08:55   #1053
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Camomilla- finfin kåpe. Er det vinter eller vår??

Fløyel- nydelig

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 09:06   #1054
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Helårs, Gnuri.
Den har løst for inni og er vann og vindtett.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 14:15   #1055
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fløyel; Det var skoene sine det! Fantastisk flotte! Og kul veske og kåpe, jeg er sikker på at du blir flott i dem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 14:40   #1056
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Denne jaggen fra HH.
Satt ned fra 3400,- til 1000,- på XXL.
Helt gull og jeg har siklet lenge på den og ventet på en god pris:

Denne har jeg siklet på også, men jeg har for mye pupp til at den sitter pent.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 14:42   #1057
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fløyel; Det var skoene sine det! Fantastisk flotte! Og kul veske og kåpe, jeg er sikker på at du blir flott i dem.

Det beste med bootsene er at de er helforet med saueskinn. Så de er varme OG kule!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-04-12, 15:05   #1058
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Denne har jeg siklet på også, men jeg har for mye pupp til at den sitter pent.

Så kjedelig med for mye pupp.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 09-04-12, 00:36   #1059
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Shoppingresultater fra påskeferie i Danmark/Tyskland:





__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 09-04-12, 14:27   #1060
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Mocci: søte. Tenkte Bauche nå jeg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no