Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 12:54   #61
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg klarte ikke å la være.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå  
Gammel 01-12-11, 12:56   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Så gøy - nå gleder hun seg nok over alle norgesbestillingene som plutselig ramler inn! Jeg har forresten googlet litt, og ser at hun opprinnelig er australsk og har vært såpestjerne i "Home and Away". Det er hun selv som er skjørtemodellen, ser jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 13:47   #63
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Hun yter ypperlig personlig service. Da jeg hadde bestilt fikk jeg mail om jeg kunne sende henne målene mine, så hun var sikker på at jeg fikk rett størrelse. Jeg tenkte litt: hm, tro om hun vet at jeg holder inn magen når jeg måler.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 13:48   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Hun yter ypperlig personlig service. Da jeg hadde bestilt fikk jeg mail om jeg kunne sende henne målene mine, så hun var sikker på at jeg fikk rett størrelse. Jeg tenkte litt: hm, tro om hun vet at jeg holder inn magen når jeg måler.

Jeg fikk den samme mailen, og kjente den samme mistanken gjære - tror hun at jeg jukser?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 14:15   #65
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Forbereder meg på neste sommer.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 22:03   #66
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kan noen repetere websiden til Mams-/Elinblu-skjørt?

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 22:11   #67
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg har kjøpt denne i dag:



Jeg tror ikke jeg er den eneste her som har den heller.

Og disse:

Neket er ikke aktiv  
Gammel 01-12-11, 22:30   #68
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kan noen repetere websiden til Mams-/Elinblu-skjørt?

http://nicolaquilter.com/shop/

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå  
Gammel 02-12-11, 18:27   #69
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg klarte ikke å la være.

Kjøpte det saamme jeg også. Fiiiine skjørtet! definitivt my favourite skirt to be!

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 02-12-11 kl 18:57.
Che er ikke aktiv  
Gammel 02-12-11, 22:48   #70
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Denne i mange fine farger hang på et stativ det stod 100,- på, så jeg kom hjem med en sandfarget og en moccafarget.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)

Sist redigert av Fersken : 02-12-11 kl 22:50. Årsak: Bedre bilde
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 03-12-11, 21:45   #71
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fant kjole på H&M i dag, i knallfarger og stoff som jeg liker. Det skal være resirkulert materiale, uten at det var av betydning egentlig. Jeg bare så den hang der, kjente på den og kjøpte den. Kjøpte den i 40, men den blir akkurat litt trang over ryggen, så jeg skal bytte den i morgen til 42. Må ha litt å gå på. Den var med rabatt, så kom på bare 199,-.



(og ser på H&M sin nettside at jeg burde hatt tid til å se mer i butikken i dag, men så var det julegavene da)

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-12-11, 21:58   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Den var kul Dronningen! Så ut som en deilig feire-jul-hjemme-kjole. Hva slags stoff er det?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 03-12-11, 22:09   #73
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den var kul Dronningen! Så ut som en deilig feire-jul-hjemme-kjole. Hva slags stoff er det?

For meg er dette en jobbkjole/hverdagskjole, men kan sikkert også brukes i jula og sånt. Den er i 100% polyester, og hadde egenskapen at den viste litt byste, samtidig som den skjulte litt mage, og ikke minst var fargene veldig fine til meg. Selv mannen utbrøt spontant at den var stilig, så jeg var fornøyd. Skulle egentlig ikke kjøpe noe sånt i dag, men tok den med i forbifarten.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-12-11, 22:39   #74
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg har kjøpt disse støvlettene. Fikk ikke til å legge inn bilde i innlegget så jeg lenker heller.

http://shop.elnaturalista.com/index....est-solar.html

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 13:38   #75
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Siden jeg er syk og har gått glipp av hele helgens hyggelige program, har jeg trøstet meg med å kjøpe skinnarmbånd og øredobber på epla.no, spanx highwaist strømpebukser og lipgloss på eBay, og høyhælte grå sko på salg på lillevinkel.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 13:48   #76
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Siden jeg er syk og har gått glipp av hele helgens hyggelige program, har jeg trøstet meg med å kjøpe skinnarmbånd og øredobber på epla.no, spanx highwaist strømpebukser og lipgloss på eBay, og høyhælte grå sko på salg på lillevinkel.

Fordi du fortjener det!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 18:17   #77
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skylder på deg, Mams!


Jeg klarte ikke la være... kjøpte det svarte og grønne
Spent på om det passer!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 18:34   #78
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg klarte ikke la være... kjøpte det svarte og grønne
Spent på om det passer!

Om du ikke liker det, så stiller jeg meg først i kjøpekø (regner med du kjøpte "normal")

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 19:41   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om du ikke liker det, så stiller jeg meg først i kjøpekø (regner med du kjøpte "normal")

Jeg bestilte 40/42.. jeg drar jo litt over hofter og rompe.. litt usikker. Men 38/40 høres lite ut.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-12-11, 19:45   #80
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Skikkelig fine skjørt!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har kjøpt disse støvlettene. Fikk ikke til å legge inn bilde i innlegget så jeg lenker heller.

http://shop.elnaturalista.com/index....est-solar.html

Ingen støvletter der...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no