Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-10, 23:04   #61
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?

Jeg kan gjøre alt, men jeg prøver så godt jeg kan å unngå:

- Ta på sengetøy
- Ta ut av oppvaskmaskinen
- Vaske vindu

Det er så utrolig, utrolig kjedelig.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 23:14   #62
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?

Jeg har aldri vasket badet her vi bor nå (på 13. året, altså). Men det er ikke fordi jeg synes det er så skrekkelig, det er bare en jobb mannen synes, i perioder uten vaskehjelp, at det er helt greit å gjøre, mens jeg foretrekker å vaske andre ting i stedet. (Og så slipper han til gjengjeld f.eks. å støvsuge, som han hater, men jeg synes er helt greit.) Jeg har for den del heller aldri vasket vinduene her, men det er av mangel på interesse, ikke av prinsipp eller vemmelse eller høydeskrekk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 19:02   #63
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?

Hvis barna/barnas besøkende mister plaster i dusjen,og ikke tar det opp for egen maskin, så tar jeg det IKKE opp. :brekker seg veldig:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 20:33   #64
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhode IKKE gjør??

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg tømmer ikke sluk. Ikke snakk om! :kvalm:


Rense sluk= mannens jobb.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no