Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 20:46   #141
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg har handleposer fra Alveslottet.

Lekre! Handlenett må kunne bæres over skulderen.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:53   #142
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har ikke lest hele tråden. Men jeg har fra Baggu og er veldig fornøyd. Men nå går jeg i tillegg rundt som en levende reklame for Kiwi. Deilige nett a la Baggu til 16 kroner. Dog irrgrønne med reklame.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:08   #143
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Handleposer i stoff

På Meny har de mørkegrå som er veldig gode å bære, og de rommer mye (ala Baggu). Også er det bare en diskré liten Meny logo som egentlig ikke synes noe særlig. De nettene er i tillegg laget i samarbeid med Grønn Hverdag. også blir de bittesmå og har en strikk som kan festes rundt for å holde de små i vesken, veldig lurt. De kostet 16,90,- på Meny her i Oslo, men et annet sted var det tilbud på 3 stykker for 10,- så da tok jeg med meg 6 stykker. Nå har vi 8 tror jeg, også et annet handlenett i bomull som ikke rommer så mye og ikke er så godt å bære. Også skal jeg ha meg minst et av de som zol har vist frem med "fight the nestlé monster" på.
Vi bruker bare bio bags i mais fra clas ohlson til søppel.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:09   #144
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dette er min favoritt

Her var det ja!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 16:07   #145
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Ramlet over en på www.bagladies.com.au som jeg bare måtte ha.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 16:16   #146
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg kjøpte mine i kassa på kiwi med garanti om at blir de ødelagt får man ny...nå gjennstår det bare å huske å ta dem med når jeg handler..

Kansje plast poser burde bli dyrere som motivasjon?
Om det står kiwi og coop på nettene synes jeg egentlig ikke gjør så veldig mye selv om det er coolere med andre ting, jeg har ikke så store problemer med å være levende reklameskilt for dem når de gjør en miljøinnsats.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 20:11   #147
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Ser at baggubag.com har fått små baggubags; gavetips til jul!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 08:31   #148
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ser at baggubag.com har fått små baggubags; gavetips til jul!

Ja, de var fine! Og de hadde fått store også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
handlenett


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no