Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-24, 20:30   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.523
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Nei, det har heldigvis ikke jeg heller opplevd her, enda så mange katter som går rundt her. Mest på plenen egentlig. Jeg kan ikke så mye om katter, aldri hatt katt selv, men det er kanskje slik at de lager seg en fast do, hvor de gjør fra seg hver gang? Så hvis de først har etablert en do i naboens utemøbler så går de stadig vekk og gjør fra seg der? Og at kattene rundt meg har laget seg doer andre steder (forhåpentligvis i hagemøblene til naboen rett ovenfor oss ). Jeg vet ikke.

Dyreekskrementer (eller menneske- for den saks skyld) er nå stort sett ekkelt uansett. Men selv jeg forstår at folk ikke kan følge etter kattene sine for å plukke opp bæsjen deres, eller gå tur med kattene sine i bånd. Det er tross alt vidt forskjelliige arter, og jeg synes ikke det kan sammenlignes.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no