Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

"Aktive brukere" borte?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 20:43   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Aktive brukere" borte?

Heey, kan man ikke se listen over hva alle påloggede brukere driver med lenger, nå da?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:48   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Jeg kan se dem jeg.







  Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:54   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Jeg ser at listen er borte fra Snarveier, men man kan fortsatt velge den fra "Bytt forum"-dropdownmenyen (nederst til høyre på sidene). Men velger man den får vi vanlig dødelige beskjed om at vi mangler tilgang, så det ser ut til at det har blitt begrenset til bare modder/admin.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:55   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Uffda, det var synd.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:57   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg ser at listen er borte fra Snarveier, men man kan fortsatt velge den fra "Bytt forum"-dropdownmenyen (nederst til høyre på sidene). Men velger man den får vi vanlig dødelige beskjed om at vi mangler tilgang, så det ser ut til at det har blitt begrenset til bare modder/admin.

Ja, det er nettopp det jeg mener. Jeg har pleid å gå inn fra nederst på forumets forside, jeg. Ja ja, ledelsen ønsker vel å gå i SG/SM/NMs fotspor her også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:58   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Funksjonen er begrenset til bare modder/admin. Det er ingen spesiell grunn, egentlig.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:59   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja ja, ledelsen ønsker vel å gå i SG/SM/NMs fotspor her også.

No FP for you! Come back one year!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:00   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Hva mener du?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:08   #9
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Hmm av alle disse 8 årene jeg har vandret på diverse forum, så er det faktisk første gangen en Admin velger å ikke la brukerne se aktivebruker funksjonen.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:13   #10
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Og jeg som bare elsket den funksjonen.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:30   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var en funksjon jeg ikke visste om. Hva brukte man den til da?

Hei Heiko, vi har jo nesten likeens avatar, ihvertfall fargemessig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:32   #12
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Jeg deaktiverte den på et annet forum fordi 'hvem er aktive' var den fjerde mest viste siden, og serveren hadde mer enn nok å gjøre. Nå er ressursbruken der mer enn halvert. Så jeg tenkte at jeg skulle teste her også.

Det har tatt litt tid før denne tråden kom, så det kan ikke være så mange her som er avhengig av den? Om noen har noen gode argumenter for å ha den oversikten, så kom gjerne med de, så kan jeg aktivere den igjen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:36   #13
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Dette var en funksjon jeg ikke visste om. Hva brukte man den til da?

Hei Heiko, vi har jo nesten likeens avatar, ihvertfall fargemessig.

Dette var en funskjon slik som mange andre snoke funksjoner som finnes på forumet ellers.
Der man kan fotfølge brukerne og se hva dem ser på. Og om feks om man har lagt inn ny tråd og er nysgjerrig på om noen ser tråden så er det fint å se på.

Ellers det jeg mest bruker den til. Er det mange som ser på en og samme tråd. Ja da betyr det noe på gang og det må man alltid få med seg. Action er gøy!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:38   #14
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

No FP for you! Come back one year!


Har du også sett Seinfeld i det siste?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:38   #15
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av Azi

Ellers det jeg mest bruker den til. Er det mange som ser på en og samme tråd. Ja da betyr det noe på gang og det må man alltid få med seg. Action er gøy!

Men ingen får se hvor du går?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:40   #16
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Har du også sett Seinfeld i det siste?

Hehe, nei, men akkurat den der sitter.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:42   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Aktive brukere" borte?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men ingen får se hvor du går?

Nei er du gal. Jeg er vanligvis pålogget nesten 24 timer i døgne. Ikke for jeg sitter her 24 timer i døgne, men dataen er på, sidene er oppe.
Vil ikke folk skal tro jeg er her hele tiden!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
paranoia, unevnelig forum

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no