Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

"Vil bare se resultatene"

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Se resultatene: Lenke til undersøkelsesresultater
Jeg kan se lenken 58 92,06%
Jeg kan ikke se lenken 0 0%
Jeg bare synes det er gøy å legge inn mange alternativer! 5 7,94%
Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 12:24   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vil bare se resultatene"

Altså, hvis noen legger uten en poll og man ikke har svart på den, så er det jo en lenke til høyre for "stem nå" man kan klikke på for å se resultatene. Man behøver da ikke å stemme for å se dem? Hvorfor inkluderer da så mange et sånt valg i pollen? Er lenken usynlig for alle andre enn meg?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:26   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Jeg kan fint se lenken selv om jeg ikke har stemt.

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:27   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Jeg synes det er fryktelig styrete å trykke meg inn i tråden, klikke på se resultatene, vente til det laster inn, så klikke meg ut igjen, vente mens det laster, så trykke for å komme til siste uleste innlegg, så klikke til toppen, og så trykke meg ut igjen av tråden. Derfor synes jeg det er greit. Men det fucker jo med prosentutregningen, så det er jo ikke så lurt egentlig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:28   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Du mangler et alternativ for "Lager ikke poller, men vil se resultatet".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:29   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Godt å se at andre også lurer på dette. Jeg tror folk rett og slett ikke ser godt nok etter og derfor ikke vet om muligheten. Det samme gjelder de som poster i en tråd bare for å abonnere på den. Det er det jo ingen grunn til, siden man kan velge abonnement i trådverktøy-menyen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:38   #6
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Tror mange mener som Desembermamma, at det er styrete og tar tid. Mulig de har treg data?

Tar kun et halvt sekund å få opp resultatene på min pc. Det er det samme for meg hvordan pollene blir laget, men det er sant som DM sier at det påvirker resultetene ved å legge inn en "vil bare se resultatene- alternativ".

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:39   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Godt å se at andre også lurer på dette. Jeg tror folk rett og slett ikke ser godt nok etter og derfor ikke vet om muligheten.

Såpnn tror jeg også at det er. En ting er om folk legger det inn som et alternativ når de lager pollen, men noen vil jo gjerne få en moderator til å legge inn dette alternativet om de har glemt det også.

Rare pollmennesker!



Er du fra min barteby?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:42   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Hvis man vil holde seg løpende oppdatert etter hvert som flere stemmer, må man jo klikke på "Se resultatene" hver gang. Det er kjedelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:43   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er du fra min barteby?

Er det flere bartebyer?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:47   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis man vil holde seg løpende oppdatert etter hvert som flere stemmer, må man jo klikke på "Se resultatene" hver gang. Det er kjedelig.

Jeg simpelthen elsker "Vil bare se svaret"-alternativet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:55   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det flere bartebyer?

There can be only one.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:58   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

*poff*

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 19-09-07 kl 13:02. Årsak: Eh... Kanskje jeg egentlig ikke skal vite det...
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:00   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det flere bartebyer?


For alt jeg vet kan hele norge ha blitt 'bartebyer'.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:04   #14
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå kom jeg jo på at du er naboen til Teofelia. Og uansett hvor stedsforvirret og geografisk udugelig jeg er, så VET jeg faktisk at det også heter Trondheim der dere bor. *flink jente*


Er du oppvokst i det området der? har du gått på ungdomsskolen der f.eks?

Hihi. Jeg er innflytter (er ikke alle i Trondheim det? De fleste trønderene jeg vet om her er jo fra Nord-Trøndelag ), og har bare bodd i akkurat det området de siste 5 åra.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:06   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hihi. Jeg er innflytter (er ikke alle i Trondheim det? De fleste trønderene jeg vet om her er jo fra Nord-Trøndelag ), og har bare bodd i akkurat det området de siste 5 åra.

Har du studert der oppe, eller?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:10   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hihi. Jeg er innflytter (er ikke alle i Trondheim det? De fleste trønderene jeg vet om her er jo fra Nord-Trøndelag ), og har bare bodd i akkurat det området de siste 5 åra.


Det hjelper jo lite at jeg sletter innlegget mitt når du quoter meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:11   #17
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Dette tok det litt tid før jeg skjønte, altså...

Har ikke lagt merke til dette alternativet i poller jeg, og kunne ikke i min villeste fantasi komme på å lage et slikt alternativ selv. Den er jo ikke pittepitte liten og usynlig den "se resultatet"-knappen, da?

Bruker alltid den når det er en poll jeg selv ikke har grunnlag for å svare på, men er nysgjerrig på resultatet (som for eksempel "bli møtt i barnehage"-pollen. Har ikke småbarn men jobber i barnehage). HVor tullete ville den undersøkelsen bli hvis også jeg skulle ha et alternativ å trykke på...?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:11   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær

Er du oppvokst i det området der? har du gått på ungdomsskolen/videregående der, f.eks?

Og den egentlige grunnen til at jeg maser er selvsagt fordi jeg hadde tenkt å ha en vill og hemningsløs flørt med deg her inne, men ombestemte meg da jeg fikk det for meg at du var en av de jeg har gått på skole med eller noe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:12   #19
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det hjelper jo lite at jeg sletter innlegget mitt når du quoter meg.

Jepp - men naboinfoen ligger også i en eller flere åpne tråder, så det bekymrer meg lite.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:16   #20
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har du studert der oppe, eller?

Er det "Spør en torsk"-dagen i dag? Jeg har studert her ja, og det har jeg skjønt at du har også. Det var forresten jeg som kløp deg i rompa i ølkø på Samfundet en sen høstkveld i '98.

Fnis. Tror ikke jeg har sett/møtt deg, du er jo såpass raus at du har bilder på blogg og profil så jeg burde jo husket det i så måte.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no