Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 08:59   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Har du tusen prikkepoeng også da, Heiko?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:15   #22
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Har du tusen prikkepoeng også da, Heiko?

ja det har jeg hatt en stund, jeg har bare ikke hatt 1000 innlegg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:32   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Sånn og forstå. Ikke dårlig.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:42   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

HP skrev her at det ikke vil skje nye opptak før etter midten av august. Så dere får nok bare fortsette å glede dere noen dager til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:43   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

ja det har jeg hatt en stund, jeg har bare ikke hatt 1000 innlegg.

Høy kvalitet på innleggene, med andre ord. Jeg tror vi diskuterte en gang om forholdet mellom poeng og antall innlegg også burde telle med. (Jeg var mot dette, selvsagt, siden jeg har mange flere innlegg enn poeng. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:56   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Høy kvalitet på innleggene, med andre ord. Jeg tror vi diskuterte en gang om forholdet mellom poeng og antall innlegg også burde telle med. (Jeg var mot dette, selvsagt, siden jeg har mange flere innlegg enn poeng. )

Her er det også et slikt forslag. (Det ville selvfølgelig også falle veldig dårlig ut for meg. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:57   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Jeg tror jeg må skrive noen rasende gode innlegg jeg også, for jeg heller ikke så kjempelangt unna.

Forøvrig trives jeg godt her uansett jeg altså - det er sikkert ikke så fantastisk der inne...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:02   #28
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Jeg trøster meg med at jeg imponerer mange og sikkert er smart.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:05   #29
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Hmm.. var det noe på 1000 grønne prikker... *stønn* Jaja.. får vel bare finne meg i å være blant de uinvidde jeg... 1000 grønne prikkepoeng er jo uoppnåelig for normalt dødelige!


__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:24   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Finst det eit indre rom II???? Så urettferdig!



Kva er det de diskuterer der inne som ikkje vi andre dødelige får sjå liksom?

Aner ikke. Jeg bruker bare "uleste innlegg".

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:31   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Kva er det de diskuterer der inne som ikkje vi andre dødelige får sjå liksom?

Det er ikke så mye "diskusjon" der. En del brukere poster om mer personlige ting der inne, emner der de helst vil ha oversikten over hvem som kan lese det. Men det er ikke voldsomt stor aktivitet der, det er det ikke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:35   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke så mye "diskusjon" der. En del brukere poster om mer personlige ting der inne, emner der de helst vil ha oversikten over hvem som kan lese det. Men det er ikke voldsomt stor aktivitet der, det er det ikke.

Den siste måneden er det startet hele to diskusjoner i dette underforumet. Det virkelig snacksy må åpenbart foregå i det virkelig lukkede og eksklusive forumet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:36   #33
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, jeg har 62 prikkepoeng på et halvår. Da tar det bare litt mer enn 8 år før jeg også er der! *gledeseg*

Jeg er heldig og kommer til å få tilgang i slutten av 2009 eller noe slikt. *nysgjerrigper*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:39   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den siste måneden er det startet hele to diskusjoner i dette underforumet. Det virkelig snacksy må åpenbart foregå i det virkelig lukkede og eksklusive forumet.

Det spørs om man må være illusjonsdreper nok til å ymte om at det kanskje rett og slett ikke foregår noe snacksy noe sted på forumet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:47   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det spørs om man må være illusjonsdreper nok til å ymte om at det kanskje rett og slett ikke foregår noe snacksy noe sted på forumet.



Og så jeg som blir nysgjerrig hver gang jeg ser "Svarer på tråden" (med skjult tittel) i oversikten over påloggede brukere! Kanskje jeg skulle utnytte fantasien min og begynne å skrive krim?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 14:01   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Og så jeg som blir nysgjerrig hver gang jeg ser "Svarer på tråden" (med skjult tittel) i oversikten over påloggede brukere! Kanskje jeg skulle utnytte fantasien min og begynne å skrive krim?

Jeg tror nok det er det lureste, ja.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 21:26   #37
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Hmm.. var det noe på 1000 grønne prikker... *stønn* Jaja.. får vel bare finne meg i å være blant de uinvidde jeg... 1000 grønne prikkepoeng er jo uoppnåelig for normalt dødelige!


Kommer nok aldri dit jeg heller :dulter:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 02:02   #38
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

herregud har vi vært her snart et år!!!! vel da er det 2 og et halvt i forhold til prikker til jeg blir en innvidd men å skrive 1000 innlegg sliter jeg mer med...hm eller vent nå er jo framtiden lagt jeg skal jo bli alenemor med 17 unger og trygdemisspruker og DA har jeg jo myyye mere tid til nett heyh aldri så galt at det ikke er godt for noe...

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 15:51   #39
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, jeg har 62 prikkepoeng på et halvår. Da tar det bare litt mer enn 8 år før jeg også er der! *gledeseg*

Kom på denne posten, og føler for en prognoseoppdatering. Jeg er godt og vel halvveis til prikkemålet, og satser på å få lese Line* sine snacksy betroelser i MII i mars en gang.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kanskje det burde vært en lukket avdeling (pun intended) for oss fåmælte også? Kravet kunne være en postefrekvens på maks 10 poster i måneden, og der kunne man bare poste en gang i uka. "Torskens tieforum"!

Torskens tieforum fikk visst en ikke så stille død. Jaja. Your loss!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 16:00   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Torskens tieforum fikk visst en ikke så stille død. Jaja. Your loss!

Jeg regner med at ingen tok sjansen på å si at de støttet forslaget, siden de var redde for å dermed diskvalifisere seg selv.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no