Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-17, 10:17   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det at du flytter innad i Oslo betyr jo ikke at dere må ha festen i samme bydel? Jeg tror ikke det er vanlig å booke okaler tre år i forveien, og kjenner jeg blir irritert over praksis med å holde av alle helgene i en måned. Snakk om å bidra til at andre får det vanskelig.

Om det er vanlig eller ikke kommer jo helt an på antallet lokaler der man bor. At det er vanlig på Smøla sier ingenting om det er vanlig i Oslo. Eller om det er vanlig på Lambertseter og ikke på Tåsen, for den saks skyld. Du kan jo bare ringe de stedene du tenker på og forhøre deg?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 10:27   #62
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg inviterer mine tanter og onkler, og minst en kusine - kanskje resten også, har ikke helt bestemt meg. På mannen sin side inviterer vi bare moren hans, og brødrene med familie.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 10:28   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det at du flytter innad i Oslo betyr jo ikke at dere må ha festen i samme bydel? Jeg tror ikke det er vanlig å booke okaler tre år i forveien, og kjenner jeg blir irritert over praksis med å holde av alle helgene i en måned. Snakk om å bidra til at andre får det vanskelig.

Jeg er mest av alt overrasket over at lokalene gidder dette, de risikerer jo å få en eller flere helger uten inntjening fordi de må si nei til andre som ønsker å leie.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 10:54   #64
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det er mulig å bevege seg over store deler av Oslo, som Tallulah påpeker, så man trenger ikke et lokale i nærområdet. Jeg tror ikke en gang det er uvanlig å bevege seg.
Jeg har forøvrig også konfirmant i 2020, han annoserte i går at han gikk for humanetisk. Vi får ta opp igjen temaet senere tenker jeg. Alt er greit. Vi har festen hjemme. Blir noe lignende som ved lillebrors dåp i fjor og det gikk fint. Men jeg kjenner det frister å bestille mat. Vi får se etterhvert.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:05   #65
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvor mange inviterer man i konfirmasjon? Det går ikke lenger enn til tanter og søskenbarn, vel?

Vi kan altså ha det på Øen, om nødvendig.

Det er vel litt forskjellig, men i våre kretser inviterer man vanligvis konfirmantens tanter/onkler, søskenbarn, besteforeldre, oldeforeldre, faddere og nære venner. Nære venner bare til kaffe og kaker evt. I vårt tilfelle blir dette ca 50 personer. Vi kan ikke ha det hjemme, ikke ha hva som helst av lokale, og det er uaktuelt å lage maten selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:10   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi er 25 bare i en vanlig bursdag, og jeg ser vel for meg at det kan komme hvertfall ett barn til innen konfirmasjonen. I tillegg vil vi gjerne ha noen venner av familien på plass, og noe utvidet familie, så vi kommer ganske raskt opp i 40 stykker.

Kan bli litt trangt hos oss, men vi har foreldre med veldig god plass, slik at vi kan ha det der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:22   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvor mange inviterer man i konfirmasjon? Det går ikke lenger enn til tanter og søskenbarn, vel?

Det er det vi tenker også, men når han man er gift med har 5 søsken som alle har reprodusert seg, så blir det mye folk. Bare besteforeldregenerasjonen til mine unger teller 7 personer (det er bare svigermor som ikke har ny ektefelle).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:24   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er mest av alt overrasket over at lokalene gidder dette, de risikerer jo å få en eller flere helger uten inntjening fordi de må si nei til andre som ønsker å leie.

Neppe i april/mai/juni. Men jeg blir helt fnisete av tanken på å begynne å planlegge en konfirmasjon tre år i forveien, og skjønner plutselig hvorfor sånne eventfiksere har et marked.

Vet ungene i det hele tatt om de vil konfirmeres?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:28   #69
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neppe i april/mai/juni. Men jeg blir helt fnisete av tanken på å begynne å planlegge en konfirmasjon tre år i forveien, og skjønner plutselig hvorfor sånne eventfiksere har et marked.

Vet ungene i det hele tatt om de vil konfirmeres?

Min sier at han skal, jeg tror nok mest det er pengegaver som lokker. Jeg skal jenke ned de forventningene litt, for vi er en liten familie.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 03-02-17, 11:28   #70
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Hvor tidlig du må bestille lokaler avhenger jo også av hvor viktig der er for dere å ha det ett bestemt sted eller type lokale. Jeg tror de aller fleste finner et eller annet sted å ha festen selv om det ikke er bestilt flere år i forveien. De jeg vet om som gjør det har sterke ønsker. Alternativer til festlokaler er barnehager, SFO-baser, kantiner på jobb etc.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:45   #71
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Dere må ha veldig mye større barnehager enn de som er her, for jeg tror ikke jeg var vært i en barnehage med rom til å dekke festbord for 50 mann. I tillegg tror jeg ikke veggdekoren ville vært veldig forenlig med konfirmasjonsfest..?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:46   #72
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dete må ha veldig mye større barnehager enn de som er her, for jeg tror ikke jeg var vært i en barnehage med rom til å dekke festbord for 50 mann. I tillegg tror jeg ikke veggdekoren ville vært veldig forenlig med konfirmasjonsfest..?

Det er veldig forskjell på barnehager, men det er klart at veggdekoren uansett matcher passende. Det avhenger av hvor nøye man er. Vi har flere basebarnehager her med veldig god plass. Vi hadde dåpen til lillesøster i en slik en, nesten ny med store åpne lokaler. Det var fint der, og barna koste seg med alle lekene, de kunne til og med gå ut og leke utenfor.

Men jeg er enig i at de tradisjonelle avdelingsbarnehagene ikke har rom for 50 stk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:49   #73
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det er nok mer tradisjonelle avdelingsbarnehager vi har her, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:53   #74
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dere må ha veldig mye større barnehager enn de som er her, for jeg tror ikke jeg var vært i en barnehage med rom til å dekke festbord for 50 mann. I tillegg tror jeg ikke veggdekoren ville vært veldig forenlig med konfirmasjonsfest..?

Det må jo være en barnehage som har plass, og en del har det. Poenget med veggdekor viser akkurat hvor ulikt man tenker. Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt hva som hang på veggene i lokalet. Det er klart det blir færre lokaler å velge mellom når man ønsker at alt skal passe.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:55   #75
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Fleste lokalet jeg forsøkte på var leid ut. Damn.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:57   #76
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det må jo være en barnehage som har plass, og en del har det. Poenget med veggdekor viser akkurat hvor ulikt man tenker. Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt hva som hang på veggene i lokalet. Det er klart det blir færre lokaler å velge mellom når man ønsker at alt skal passe.

Jeg elsker å fotografere i slike anledninger, og da er det enormt forstyrrende med "distraherende" bakgrunn. Sånn sett er det vel noe jeg har i bakhodet mer enn andre, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 11:58   #77
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neppe i april/mai/juni. Men jeg blir helt fnisete av tanken på å begynne å planlegge en konfirmasjon tre år i forveien, og skjønner plutselig hvorfor sånne eventfiksere har et marked.

Vet ungene i det hele tatt om de vil konfirmeres?

For mange er jo ikke det et spørsmål, konfirmasjon er bare sånn det er, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det må jo være en barnehage som har plass, og en del har det. Poenget med veggdekor viser akkurat hvor ulikt man tenker. Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt hva som hang på veggene i lokalet. Det er klart det blir færre lokaler å velge mellom når man ønsker at alt skal passe.

Nettopp. Jeg kunne hatt bryllupet mitt i en barnehage, så lite interessert er jeg i sånt. Ser for meg at konfirmasjon i barnehage må være helt supert, mtp. lekemuligheter osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 12:33   #78
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvor mange inviterer man i konfirmasjon? Det går ikke lenger enn til tanter og søskenbarn, vel?

Vi kan altså ha det på Øen, om nødvendig.

Besteforeldre, tanter/onkler og søskenbarn ja. Hos oss teller det 13 stk akkurat nå. Mulig noen søskenbarn kanskje har en partner innen den tid.
Jeg har noen søskenbarn jeg kan tenke meg å invitere og x har nok noen kamerater som jeg vil tro kan komme til å stå på invitasjonslista.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 03-02-17, 14:17   #79
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg måtte telle over, om alle de jeg tenker er naturlig til å komme så er vi oppe i 17. Hmm, pappaen har jo sikkert også noen han vil invitere, så da må jeg nok vurdere eget lokale.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 03-02-17, 14:33   #80
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvor mange inviterer man i konfirmasjon? Det går ikke lenger enn til tanter og søskenbarn, vel?

Vi kan altså ha det på Øen, om nødvendig.

Jeg tenker vi blir ca 20. Vi kan som sagt leie karateklubben for 500 kr om yngste fremdeles er medlem da, ellers koster den 3000 kr. De har alt der. Ellers vet jeg det finnes et speiderhus å få leid, dykkerklubben har lokaler, samme har seilforeningen.

Om min velger å konfirmere seg på høsten er det nok lettere mht lokaler, men foreløpig står hun på vår, så får vi se hva slags konfirmasjon det blir.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no