Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Det som er bra med Norge

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-12, 10:32   #21
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Det som er bra med Norge

Ja, allemannsretten er en fin ting ved Norge!

Bare fortell om den til en amerikaner f.eks., og h*n vil himle med øynene over at vi kan gå hvor vi vil i utmark, og til og med telte der.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:13   #22
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det som er bra med Norge

Jeg liker også frivilligheten! Den står fremdeles sterkt her til lands. Jeg blir rørt av turisthytter som blir pusset opp på dugnad av gamle menn og av ungdommer som lager sine egne aktiviteter og bidrar til mye positivt til lokalsamfunnet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:05   #23
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det som er bra med Norge

Ja. Jeg har en venninne som kaller seg "liberalist", hva hun nå enn legger i det, og hun synes velferdssystemet og den offentlige skolen er noe av det som er galt med Norge, og vil helst ha det avskaffet. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor. Henne har jeg gitt opp å diskutere med. Jeg er så utrolig glad for rett til helsehjelp og at man får skrevet psykiatritimer på frikortet og at når man virkelig har nådd bunnen, finnes det hjelp man har råd til. Jeg begriper ikke hva som er galt med det.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no