Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

"Vil bare se resultatene"

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Se resultatene: Lenke til undersøkelsesresultater
Jeg kan se lenken 58 92,06%
Jeg kan ikke se lenken 0 0%
Jeg bare synes det er gøy å legge inn mange alternativer! 5 7,94%
Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 15:13   #21
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og den egentlige grunnen til at jeg maser er selvsagt fordi jeg hadde tenkt å ha en vill og hemningsløs flørt med deg her inne

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har studert her ja, og det har jeg skjønt at du har også. Det var forresten jeg som kløp deg i rompa i ølkø på Samfundet en sen høstkveld i '98.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:18   #22
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og den egentlige grunnen til at jeg maser er selvsagt fordi jeg hadde tenkt å ha en vill og hemningsløs flørt med deg her inne, men ombestemte meg da jeg fikk det for meg at du var en av de jeg har gått på skole med eller noe.

Oj, fikk med meg dette innlegget først nå. Hysj, det må være inne på det skjulte flørteforumet, der tror jeg ikke kona har tilgang. Vi får slette disse postene før det er for se... ups, for sent. Dette blir en god dag å jobbe masse overtid tror jeg.


Sist redigert av torsk : 19-09-07 kl 15:31. Årsak: fjernet et komma
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:23   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Hvis jeg legger inn en poll, vil jeg at folk skal stemme på et av de "reelle" alternativene i pollen. Hvis de ikke tenker å gjøre det, fortjener de det ekstra slitet det er å trykke på den linken gang på gang.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:28   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men nå lot jeg jo være da. Snurteguri!




Hvordan føles det å være sammen med en fisk? Slappfisk? :hahahahahihihihohoho!:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 16:07   #25
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Jeg synes det skulle vært flervalgspoll her.

Jeg klikker "vil bare se resultatene" rett og slett for å slippe å klikke "se svarene" hver gang jeg går inn i tråden.
Hvis jeg ikke har noe annet fornuftig å krysse av på da selvsagt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:25   #26
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg simpelthen elsker "Vil bare se svaret"-alternativet.

Dette alternativet burde fulgt med automatisk hver gang en poll ble postet, så slapp man å huske på å få det med.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:39   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Jeg har fortsatt jomfrupollen fremfor meg, men skjønner at jeg ikke skal legge inn et "vil bare se resultatet" hvis jeg noengang kvinner meg opp til å lage en.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:38   #28
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis man vil holde seg løpende oppdatert etter hvert som flere stemmer, må man jo klikke på "Se resultatene" hver gang. Det er kjedelig.


__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:49   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Pollen blir jo litt ødelagt når man har et sånt urelevant svar. Så jeg mener at man ikke burde ha et sånt svar.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 11:32   #30
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Pollen blir jo litt ødelagt når man har et sånt urelevant svar. Så jeg mener at man ikke burde ha et sånt svar.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 20:27   #31
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vil bare se resultatene"

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Godt å se at andre også lurer på dette. Jeg tror folk rett og slett ikke ser godt nok etter og derfor ikke vet om muligheten. Det samme gjelder de som poster i en tråd bare for å abonnere på den. Det er det jo ingen grunn til, siden man kan velge abonnement i trådverktøy-menyen.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no