Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Navn på kake"firma"?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 11:42   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er mest interessert i å bestille noe, kjenner jeg - uansett hva som er firmanavnet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:42   #22
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Du misforstår. Det skal ikke stå noe om salg på sidene. Som jeg skrev lenger over her er det for å vise frem det jeg lager. Ikke for å selge fra sidene. Jeg har aldri solgt en eneste kake til andre enn venner og familie.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:48   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Du misforstår. Det skal ikke stå noe om salg på sidene. Som jeg skrev lenger over her er det for å vise frem det jeg lager. Ikke for å selge fra sidene. Jeg har aldri solgt en eneste kake til andre enn venner og familie.

Jeg misforstår med vilje.
Jeg synes det er utrolig at enhver kan hive seg rundt å gjøre slikt, med tanke på hvilken utdannelse og hvilket regelverk som ligger bak det å utøve i en slik bransje.
Det er en grunn til at konditorer har flere års teori og læretid, og det er også viktige grunner til at hygienforskriftene for slike bedrifter er så strenge som de er.
At noen skal kunne ta snarveier og ha kommersiell virksomhet på eget kjøkken er undergravende både for faget og regelverket.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 11:52   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Å selge kaker via blogg og FB er ikke hobbybasis, men komersiell virksomhet.

Det kommer helt ann på hvor mye du selger for vel? Og hva du sitter igjen med. I alle fall i forhold til skatt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:11   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg misforstår med vilje.
Jeg synes det er utrolig at enhver kan hive seg rundt å gjøre slikt, med tanke på hvilken utdannelse og hvilket regelverk som ligger bak det å utøve i en slik bransje. .

Næh, jeg tenke at det er helt greit for alle og enhver å selge kake til tanten sin om de ønsker det. Både selger og kjøper vet hva de selger/kjøper.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:16   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Næh, jeg tenke at det er helt greit for alle og enhver å selge kake til tanten sin om de ønsker det. Både selger og kjøper vet hva de selger/kjøper.

Hjertens enig.

Det er faktisk lov å selge ting uten at man har firma, godkjenninger og det ene og det andre. Det er tillatt å selge ting man lager på hobbybasis. Men alle må være klar over hva det dreier seg om, og driften skal ikke ha "forretningsaktig preg".

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:18   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Du misforstår. Det skal ikke stå noe om salg på sidene. Som jeg skrev lenger over her er det for å vise frem det jeg lager. Ikke for å selge fra sidene. Jeg har aldri solgt en eneste kake til andre enn venner og familie.

Jeg skjønner litt av hva Nextlife mener, og vil nok definere en åpen blogg eller facebookside som markedsføring. Så lenge du viser frem kakene dine offentlig og folk deretter henvender seg til deg for å få kjøpe, så vil jeg tro at det sorterer under kommersiell virksomhet.

Jeg syns uansett du er så flink til å bake, at jeg unner deg suksess med dette. Det finnes mange "prepareringskjøkkener" i Oslo hvor det går an å leie seg inn, kanskje det kan være en idé? Hvordan gjør jentene bak Cupcakes & Cava det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:18   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Men i det man lager seg en FB-side og blogg, med bilder og beskrivelser av varene sine, så synes jeg man i beste fall befinner seg i en gråsone mtp. hobbybasis. Jeg antar at det ikke bare er tantene til Salt som skal ha tilgang?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:21   #29
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men i det man lager seg en FB-side og blogg, med bilder og beskrivelser av varene sine, så synes jeg man i beste fall befinner seg i en gråsone mtp. hobbybasis. Jeg antar at det ikke bare er tantene til Salt som skal ha tilgang?

ikke nødvendigvis, da. Det er jo mange som har blogg og bare viser frem det de lager av håndarbeid.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:22   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

ikke nødvendigvis, da. Det er jo mange som har blogg og bare viser frem det de lager av håndarbeid.

Ja, men det er ikke spesielle produksjonskrav til å strikke sokker. Deet er jo det som er problematisk her, at med en gang man skal lage og selge matvarer utover privatsfæren, så er det strengere krav.

Så vidt jeg har skjønt på Sokk så er dette et steg på veien til å lage en karriere av kakebakingen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:25   #31
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Og som sagt så jobber jeg med saken om å enten få godkjent kjøkken her, eller leie lokaler borti høgget her, og ha kafe / produksjon der. Men enn så lenge, også som sagt, så selger jeg til venner, bekjente og familie, for knapt mye mer enn det ingrediensene koster. Og da fordi noen har spurt om jeg kan gjøre det. Jeg vil ikke kalle det noe annet enn hobbybasis der jeg er nå.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:27   #32
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, men det er ikke spesielle produksjonskrav til å strikke sokker. Deet er jo det som er problematisk her, at med en gang man skal lage og selge matvarer utover privatsfæren, så er det strengere krav.

Så vidt jeg har skjønt på Sokk så er dette et steg på veien til å lage en karriere av kakebakingen.

Jeg syns det er helt uproblematisk så lenge man ikke gi inntrykk av at dette er en bedrift som opererer innenfor de gjeldende standardene. Så kjøper man ikke kaker der om man er redd salt-bassilusker.

Dersom sidene fremstår som en nettbutikk og gir inntrykk av å være profesjonell syns jeg det er helt ugreit, derimot.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:41   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg syns det er helt uproblematisk så lenge man ikke gi inntrykk av at dette er en bedrift som opererer innenfor de gjeldende standardene. Så kjøper man ikke kaker der om man er redd salt-bassilusker.

Dersom sidene fremstår som en nettbutikk og gir inntrykk av å være profesjonell syns jeg det er helt ugreit, derimot.

Hva jeg syns er ugreit er jo egentlig ikke interessant, all den tid det finnes regler for det.

Jeg syns uansett det er fint at Salt prøver å finne egnede produksjonslokaler, eller få sitt eget kjøkken godkjent!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:56   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Men nå sier jo Salt at hun har vært i kontakt med mattilsynet om dette, og de har sagt at dette er innenfor rammene.

Jeg kunne godt kjøpt kake fra Salt, og da ville jeg visst at den er produsert på hennes hjemmekjøkken. Og da kjøper jeg på de betingelsene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 13:00   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men nå sier jo Salt at hun har vært i kontakt med mattilsynet om dette, og de har sagt at dette er innenfor rammene.

Ja, de har sagt at det er greit slik hun driver , uten aktiv annonsering. Da er nemlig spørsmålet om en facebookside og en blogg kan regnes som "aktiv annonsering".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 13:23   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Lykke til! Jeg er elendig på navn, så noe bidrag fra meg blir det dårlig med, men jeg håper du lykkes. Cupcakene ser ihvertfall lekre ut og det må være ett marked for ett slikt firma i Norge.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:21   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Sånn for å ikek bidra til mer avsporing fra Salt spør om, så vil jeg gjenta at jeg syns det er superflott om du greier å gjøre dette til en bedrift, for jeg kan godt tenke meg å kjøpe kaker av deg.

Jeg syns det er fint med et norskt navn, og kanskje ikke alt for sukkersøtt? Tenker det kan bli litt mye sammen med de søte kakene. Jeg syns godt du kan bruke nicket ditt herifra, Salt&Søtt er jo godt sammen!

Hva er yndlingskaken din? Kanskje et ordspill på denne?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:26   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Hæppimuffins alskens hjemmebakte spesialiteter.

  Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:37   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Søte Drømmer? Eller kan det misforstås?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 14:37   #40
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navn på kake"firma"?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hæppimuffins alskens hjemmebakte spesialiteter.

Det må i så tilfelle bli HæppiMøffins Også kan du forkorte med HM.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no