Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekort

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 21:36   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Utrop

Julekort

Inne hos nfoto.no finnes det utrolig mange muligheter til å lage morsomme og litt uvanlige julekort. Man kan bygge opp helt fra bunnen av selv.
jeg har lekt meg i flere dager.
Absolutt og anbefale, også når det gjelder fotokalendere.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 16:37   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort

Jeg bestilte derfra torsdag kveld, og i dag lå de i postkassen! Det kaller jeg raskt.
Billig var det også. 275 for 30 kort, inkl. frakt og konvolutter.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 17:53   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort

Bestilte derfra jeg også etter tipset ditt. De kom utrolig kjapt, og det er jo ekstra morro med helt selvlagde kort !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 18:33   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort

Jeg HAR bestilt hos FK.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 18:37   #5
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekort

Jeg har også prøvd nfoto i år, etter å ha sverget til Eurofoto i noen år og er superfornøyd!! Billig og utrolig kjapp levering - bestilte tirsdag, fredag var de i postkassen

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 20:01   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort

Jeg sitter nå og er pottesur og grinete på Nfoto, for de tilbyr pokker ingen hjelp til hvordan lage disse kalenderene sine, hvor man såkalt kan ha fin bakgrunn og flere bilder. Når jeg legger på en bakgrunn, greit. Legger jeg på et bilde, forsvinner bakgrunnen, legger jeg på et bilde til forsvinner første bilde osv osv.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 06:22   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort

Har du lagt på ramme før du legger på bildet? (Har ikke prøvd kalender, altså. Men det var slik jeg gjorde det på kortene.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 10:42   #8
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekort

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sitter nå og er pottesur og grinete på Nfoto, for de tilbyr pokker ingen hjelp til hvordan lage disse kalenderene sine, hvor man såkalt kan ha fin bakgrunn og flere bilder. Når jeg legger på en bakgrunn, greit. Legger jeg på et bilde, forsvinner bakgrunnen, legger jeg på et bilde til forsvinner første bilde osv osv.

  • Du velger bakgrunn først og legger på den.
  • Så velger du ramme/rammer og drar disse over på bakgrunnen.
  • Putt bilder inn i rammene og flytt og forskyv de som du vil ha de.
  • Så kan du sette inn tekst om du vil, denne kan også flyttes på.
  • Alt du vil flytte på eller gjøre om på underveis dobbeltklikker du på.
  • Du kan endre bakgrunn underveis også, bare pass på at du legger den på bakgrunn, ikke innenfor en ramme for da blir den liggende inni ramma som et bilde i stedet.
  • Husk å lagre for hver måned.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 13:43   #9
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekort

Jeg holder på å lage julekort nå, men plages litt.

Jeg holder på med det julekortet man lager selv. Jeg får lagt inn tekst, men jeg skulle gjerne fått bestemt skriftstørrelse selv. Går det an? Skrifta blir kjempeliten, selv om det er god plass. Om jeg forstørrer den så går det over bildet. Får ikke til å forklare hva jeg mener. Men, det bør da gå an at ordene står slik

Vi ønsker dere ei
god jul og ett godt
nytt år.

I stedet for at jeg må strekke det over hele kortet.

Noen som skjønner hva jeg mener?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 15:45   #10
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekort

Valgte en annen skrifttype, så da ble det litt bedre.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 16:00   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekort

Hvis du bruker linjeskift i tekstfeltet kan du jo få teksten slik du vil. Størrelsen kan du regulere på samme måte som du regulerer størrelsen på rammene og bildene.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 16:29   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekort

Noen av dere som har prøvd fotobøkene der?

Hadde egentlig bestemt meg for Japan Photo, men så var de jo så råbillige her.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 17:07   #13
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekort

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hvis du bruker linjeskift i tekstfeltet kan du jo få teksten slik du vil. Størrelsen kan du regulere på samme måte som du regulerer størrelsen på rammene og bildene.

Åååååh, da vet jeg det.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 09:30   #14
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Julekort

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sitter nå og er pottesur og grinete på Nfoto, for de tilbyr pokker ingen hjelp til hvordan lage disse kalenderene sine, hvor man såkalt kan ha fin bakgrunn og flere bilder. Når jeg legger på en bakgrunn, greit. Legger jeg på et bilde, forsvinner bakgrunnen, legger jeg på et bilde til forsvinner første bilde osv osv.


Jeg forbanner også Nfoto! Jeg skal lage luksus julekort 15x15 cm med 3 bilder. Men hvordan i all verden får jeg lagret det jeg gjør? Jeg hadde endelig klart å få et bra resultat og trodde jeg lagret ved å arkivere, men neida...virker som om jeg har klart å legge bilder oppå hverandre også. Når jeg har lagt til ett bilde i den ene ruta, så bør jeg nok lagre før jeg begynner på bilde nr. 2 osv. Men hvordan lagre endringer underveis? Help anyone! Jeg har dessuten tenkt å lagre prosjektet mitt før endelig bestilling. Dette da jeg skal ha flere prosjekt før jeg bestiller (bl.a takkekort ifm. dåp). Det kan vel ikke være såå vanskelig dette, eller?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no