Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ylvis III

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 23:19   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Stort smil

Ylvis III

I kveld var Ylvis her, i kommunen slektsnavnet Ylvisåker kommer fra. Det var bare helt knall! Mange lokale referanser som dialekter, forskjeller mellom folk som bor på forskjelligere plasser i bygda. De mimret også om hvordan de ble møtt av en eldre dame som en som jobbet på det lokale kjøpesenteret når de var på ferieturer hit, noen ganger er virkelighetens karakterer autentisk gjengitt glitrende humor i seg selv, spesielt når halve salen "kjenner" vedkommende.

Showet var knall, også bokstavlig talt. Mine høydepunkt: Pingu Show! Virkelig bra. Pingu er konge! Og ikke minst parodien på MTVs Pimp My Ride, programmet ble virkelig mye bedre i "riktig" kontekst med programledere på 2 og 3 år, når trehjulsyklene kom rullende inn var det akkurat som å se Admini.

Anbefales!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:30   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ylvis III

Pingu Show, ikke like bra som Live, men:


(Kilde: youtube.com)


Pimp My Ride parodien har jeg ikke funnet, noen som har sett den noe sted?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 00:03   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ylvis III

Jeg så showet for noen uker siden, og er helt enig med deg, showet var knall. De er utrolig flinke og helt hysterisk morsomme, jeg lo så jeg grein omtrent.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 00:16   #4
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ylvis III

Ja, Ylvis-Pingu er konge! Fantastisk bra!

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:12   #5
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ylvis III

Jeg kjøpte Ylvis III på dvd, og jeg var utrolig skuffet egentlig.
Jeg digger Ylvisbrødrene og synes de somregel er hysterisk morsomme, men Ylvis III svarte ikke til forventningene mine dessverre.
Var det pimp my ride barnehagegutta skulle parodiere altså? Det er forresten ingen trehjulssykler på dvden, men sånne hoppeseler.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:19   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ylvis III

Jeg elsker Ylvis ... Så dem her i bygda i 2005, det var hysterisk!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 18:04   #7
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ylvis III

Synes pingu-show er dødsbra!Holdt på å le meg ihjel når jeg så det!

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 21:29   #8
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ylvis III

Bøyer meg i støvet for Ylvis, utrolig morsomme!!!
Så showt i Oslo, det gjorde susen for lattermusklene.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no