Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kalendergavene fra utlandet kommer ikke

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-15, 08:41   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kalendergavene fra utlandet kommer ikke

Jeg har bestilt mesteparten fra en nettbutikk den 13.november. Jeg har kjøpt varer der før, og fått de innen 1 mnd.
For å sikre at jeg hadde gaver til de første dagene, kjøpte jeg fra europeiske selgere på Ebay og hadde nok til de 9 første dagene.
Nå står jeg her, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Beløpet er trukket fra min konto. Firmaet svarer ikke. Orderen er ikke sendt ennå!

Nok om det, jeg får ta jobben med å kansellere handelen.

Men hva gjør jeg med pakkekalenderen? Det er ikke lett å finne billige ting i Norge. Hva skal jeg fortsette med? De har en billigere sjokoladekalender fra besteforeldrene, så å fylle opp med snop blir litt mye sukker.
Fotballkort - null interesse.
Klistremerker? Samme.
Strikk, blyanter og hårspenner er slikt jeg har kjøpt opp igjennom høsten når de trenger det.
Andre billige ting er nærmest ikke-eksistrende. Opp til 20 kroner er billig. Litt dyrere ting kan jeg blande inn, men 28 ting til 20 kroner blir 560 og det er dyrt nok.

Jeg hadde virkelig anstrengt meg for å finne litt spesielle ting. For eksempel hadde jeg sett kunstig snø som dette til 35 kroner i en norsk nettbutikk, og Fokalprice solgte det til 12 kroner. Jeg hadde tenkt vi skulle lage fin snøpynt på juledekorasjoner og rundt pepperkakehus. Jeg ble virkelig lei meg.

http://www.focalprice.com/HX155X/Bli...n_the_Bag.html
Pluss LED pynt og mye annet. Buckyballs, små morosaker og smykker.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no