Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er du klar til i morgen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 17:34   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Er du klar til i morgen?

Eg er ikkje. Støvsuge må eg, og stryke den hersens skjorta og forkleet til bunaden. Og legge fram alt som skal med og skrive lister så eg ikkje glemmer noe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:35   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Absolutt ikke. Men prøver å slappe av litt mere i forhold til det og tenke at det kommer til å gå greitt om ikke alt er perfekt og, men det er jeg ikke god på.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:36   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nei. Men det er blir jeg. Skal bare stryke et par skjorter.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:38   #4
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jeg er klar som et egg! Sannsynligvis sover jeg mens de verste togene går, og når det da endelig blir morgen her i Midtvesten skal jeg prøve meg på litt shopping. I shorts. Beste jeg noen gang har gjort altså, å være borte fra landet på nasjonaldagen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:38   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ja, eg har ullsokker og pledd og strikketøy og er veldig klar for å stenge resten av verda ute.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:41   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nei. Baker kake til skolen nå. Må se om vi har noe ungene kan ha på (regner med det),stryke det, vaske bittelitt siden vi får gjester, finne flagg. Matlagingen må tas i morgen. Samme med duk og borddekking. Har ikke ordnet noe med bunaden, satser på at skjorte og sølv ser greit nok ut.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:43   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nope, ikke aner jeg hva ungene skal ha på seg, og jeg burde sikkert strøket noe.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:44   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jeg aner forresten ikke hva eldste skal ha på seg. Men det finner han sikkert ut selv.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:45   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Skal bake en kake, men ellers er det ikke noe jeg trenger å gjøre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:45   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jepp. Akkurat pyntet kaken til kaféen, og alt bunadsutstyret var i bruk i konfirmasjon på søndag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:46   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ja, nesten. Har bakt én av to kaker og laget iskrem, skjorter og flagg er strøket og tilbehøret til spekematen er laget (unntatt focaccia som jeg baker i morgen). Jeg skal bake en kake til i løpet av kvelden og det er det eneste som mangler.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:48   #12
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ja, her er ikke 17. mai mer stress enn en hvilken som helst annen dag. Skal ikke på skolen før kl 14, finklærne er ikke noe stress (jeg vet ikke helt hva jeg skal ha på enda da, men det ordner seg alltids. Eller ja, kanskje jeg må kjøpe en strømpebukse. Får stikke på butikken senere i kveld eventuelt.) og vi får ikke besøk så huset kan se ut som det gjør.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 17:48   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ikke så mye å være klar til her, men skal vel stryke noen skjorter enten i kveld eller i morgen tidlig (vi skal bare til skolen og se når toget kommer inn, og henge på skoleplassen). Og så skal jeg kanskje slenge sammen noen muffins i kveld. Vi har handlet pølser og denslags til i morgen, så da har vi det vi trenger. Eller, jeg må finne en lur løsning på alt for lang festdrakt til minstejenten, da. Ordner seg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:09   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nei. Er akkurat ferdig med middagen så jeg begynner nå. Skal være et sted kl 19 så har litt lite tid. Kvelden er heldigvis lys og lang.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:14   #15
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Ja. Alt som skal strykes er strøket. Og alt som kan gjøres klar til lunsj er klart. Nå holder jeg på å lage middag til sene middagsgjester.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:15   #16
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nei.
Jeg sitter og leser til eksamen.
Skal stryke og støvsuge om noen timer, når jeg trenger pause altså.
Vi skal ikke ha folk og være ute mesteparten av dagen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:16   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

AH! Vi er ferdige med barnetog og sånt for godt! Så vi skal bare slappe av hjemme på morgenen, så jeg kan stryke skjorta mi da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:21   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Klar og klar, vi tar dagen veldig som det komner i morgen. Så litt finstas, god frokost og litt rødt/hvit/blått-bånd rundt noen lys, så blir det 17.mai. Skal ikke ha besøk, så huset blir ikke rundvasket heller.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:27   #19
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Jeg trodde det, men bunadsskoene som lillesøster skulle ha var for små. De passet for tre uker siden, ihvertfall påstod hun det da. Selvsagt var de utsolgt overalt, så vi endte opp med sorte nye joggesko.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:33   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klar til i morgen?

Nei, men så har jeg lite å klargjøre også da. Jeg skal gå i bunad, mannen og 14-åringen finner seg noe fint i skapet, 18-åringen skal på jobb og svigers har invitert på rømmegrøt etter skolearrangementet er over.
For første gang siden 1999 skal vi ikke bake, ikke drive dugnad og ikke ha skolebarn i toget. Det er så deilig at det er nesten så jeg vurderer å drikke meg småbrisen på champis dagen før dagen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no