Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-17, 10:28   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

En av de store fordelene med å ha barn på flerkulturelle skoler.

Indeed!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:48   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Takk for svar! Da kan jeg vel glatt gå ut i fra at det ikke blir mye fokus på konfirmasjon i Guttungen (14) sin klasse.

Og definitivt en ulempe for oss som flytter fra en svært mangfoldig ungdomsskolekrets og til en jeg antar at er mer "konform".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:50   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Men er det vanlig med så mye konfirmasjonsfokus på skolen i det hele tatt? Vi har faktisk 98% av årskullet som kirkekonfirmanter her, og jeg har aldri hørt at de gjør så mye ut av det på skolen likevel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:52   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Ungene prater vel om det, vil jeg tro.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:52   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Det er vi foreldrene som har mye fokus, ikke ungene i klassen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:53   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det er vi foreldrene som har mye fokus, ikke ungene i klassen.

Jaja, ikke heng rundt på skolens område mens dere fokuserer, da.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:56   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jaja, ikke heng rundt på skolens område mens dere fokuserer, da.

Hehe! Min sønn er veldig laidback og visste knapt hvem som skulle ta kristelig, human-etisk eller ikke noe. Etterhvert ble det vel litt mer snakk og kanskje mer fokus enn i kretsen til min sønn, men opplever at det er vi foreldre som er opptatt av det og spør mange spørsmål f.eks i bilen til trening osv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:07   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Jeg er nok mest preget av ungdomsskoler litt mer i distriktene som hadde store bunadsbilder og "Gratulerer til våre flotte konfirmanter" som hovedoppslag på hjemmesiden sin. I det miljøet tror jeg ikke det var så gøy å ikke være konfirmant. Men på vår skole har jeg ikke inntrykk av at det var en stor sak.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:11   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er nok mest preget av ungdomsskoler litt mer i distriktene som hadde store bunadsbilder og "Gratulerer til våre flotte konfirmanter" som hovedoppslag på hjemmesiden sin.



Da jeg var ung skjedde jo mye av den kristelige konfirmasjonsundervisningen i skoletiden. Nå som alt skjer på privaten er det nok mindre fokus.

Save

__________________


Sist redigert av Tallulah : 04-05-17 kl 12:16.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:14   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Konfirmasjonen er jo også så spredd på ulike typer konfirmasjon og ulike tider (vår og høst), at jeg tror (håper) at det ikke blir en SÅ stor greie.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:14   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men er det vanlig med så mye konfirmasjonsfokus på skolen i det hele tatt? Vi har faktisk 98% av årskullet som kirkekonfirmanter her, og jeg har aldri hørt at de gjør så mye ut av det på skolen likevel.

Men jeg tenker at det er lettere å velge å ikke konfirmere seg hvis det er mange andre i klassen/blant vennene som ikke skal. Uavhengig av om det skyldes annen religion eller hva.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:18   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Jeg har vært den ene i klassen som ikke konfirmerte meg hverken borgerlig eller kirkelig, (det vil si at det var EN som konfirmerte seg borgerlig, resten kirkelig), og det var vel ikke perioden jeg har følt meg aller mest inkludert og en av gjengen.

Ikke at det er noe problem, men jeg synes at det er ganske behagelig å ikke føle på at ungen min er den eneste som ikke konfirmerer seg og har fest og får masse penger og gaver.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:19   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Det forstår jeg, men det gjelder vel uansett om skolen gjør noe nummer av konfirmasjonen eller ikke. Konfirmasjonsbilde på skolens hjemmeside er jo fullstendig latterlig i alle tilfeller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:20   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Her hos hos var det rekordlavt antall kristelige konfirmanter iår. Flere velger human-etisk. Noen få velger ikke å gjøre det. Jeg er enig i at mest mulig spredning minsker presset på å gjøre det ene eller det andre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:26   #35
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opphausing av konfirmasjon og konfirmasjonsgaver er det stort sett voksne og media som står for. Det var veldig lite snakk om det på skolen og blant vennene til min datter da hun konfirmerte seg i fjor. Noen konfirmerte seg i kirken, fordelt på ulike dager og tidspunkter, noen konfirmerte seg humanistisk mens noen ikke konfirmerte seg i det hele tatt. Selvfølgelig var det et tema ukene i mai da det var mange konfirmasjoner. Det er jo naturlig, men resten av året var det lite fokus på det. Hun valgte for øvrig selv på tvers av de fleste i vennegjengen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:31   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Jada, det er ikke et angrep på konfirmasjonsungdommen dette. Jeg bare synes det er behagelig at ikke alle andre i klassen skal konfirmere seg, fordi en gang i blant er det digg å ikke skille seg ut også, og ja, så klart er det voksne og mediene som hauser opp og selvfølgelig merker ikke ungene i det hele tatt, i hvert fall ikke de som ikke konfirmerer seg, at klassekompisene har konfirmasjonsfester.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:37   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Det stedet jeg ser mest konfirmasjonsfokus (utenom der hvor konfarr faktisk foregår) er her på FP.

Det voldsomme fokuset på gaver og at alt skal være så perfekt er langt mer fremtredende her enn det jeg ser rundt meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:38   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Konfirmanten min visste ikke engang om bestekameraten skulle konfirmere seg, sist jeg spurte han. Så hos oss er det svært lite fokus. Men siden det er mange ulike konfirmasjonshelger og både vår og høst, blir det jo mindre fokus enn om alle skulle i ilden samme helg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:39   #39
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jada, det er ikke et angrep på konfirmasjonsungdommen dette. Jeg bare synes det er behagelig at ikke alle andre i klassen skal konfirmere seg, fordi en gang i blant er det digg å ikke skille seg ut også, og ja, så klart er det voksne og mediene som hauser opp og selvfølgelig merker ikke ungene i det hele tatt, i hvert fall ikke de som ikke konfirmerer seg, at klassekompisene har konfirmasjonsfester.

Var det slik du leste meg? Jaja. Jeg prøver å si at verden er ikke helt lik det den var da vi var unge. Den går fremover. Det er større variasjon enn det var, og det finnes en del fine ungdommer der ute.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:48   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en konfirmasjonsekvivalent innen islam?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Var det slik du leste meg? Jaja. Jeg prøver å si at verden er ikke helt lik det den var da vi var unge. Den går fremover. Det er større variasjon enn det var, og det finnes en del fine ungdommer der ute.

Det er ikke så lenge siden jeg var ung, da.

Nei, det var ikke bare deg, men å tro at det ikke kan føles litt uttafor å være en av de to prosentene som ikke konfirmerer seg kirkelig er litt naivt, tenker jeg.

Og ja, jeg er klar over variasjon, og har snublet over en og annen fin ungdom også til og med.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no