Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finnes det hudoppstrammende kremer som faktisk funker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-17, 01:35   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det hudoppstrammende kremer som faktisk funker?

Etter et massivt vekttap har jeg rynkete mini-hengepupper uten fyll. Jeg har nå beholdt idealvekten min i ca. 8 år, etter vektoperasjonen for 10 år siden (minus nesten 80 kg) og er ganske tynn. Vekttapet gjenspeiles veldig på puppene da, de er helt ødelagte. Jeg tok bukplastikk for 7-8 år siden og er superfornøyd, men jeg vil helst ikke ha flere operasjoner om jeg kan slippe det. Jeg lever med lushud på armer, lår og rumpe og ignorerer det så godt jeg kan, men puppene ser virkelig ikke ut. Jeg trives med å ha _små_ pupper altså, men hadde folk kun sett puppene mine uten å se resten av meg, hadde de garantert tippet det var en dame på rundt 80 år.
Jeg trenger ikke perfekt byste, men vil gjerne få det LITT bedre om det går, så jeg lurer på om det finnes noen kremer som kan hjelpe litt på den rynkete huden i det minste?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-17, 09:38   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det hudoppstrammende kremer som faktisk funker?

Jeg tror alle tester jeg noen gang har sett, konkluderer med at det ikke finnes. Dessverre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-17, 09:55   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det hudoppstrammende kremer som faktisk funker?

Jeg vet st det finnes og at det er medisinsk testet, men det er mer eller mindre ikke ute på markedet enda. Men den og ev annet er ikke noe som er godt nok til ditt formål. Den jeg kjenner til forbedrer bare små linjer og ikke masse hud, det må fjernes med operasjon om du vil gjøre noe med det, dessverre.

En lav andel av det som er medisinsk testet frem finnes i noen av kremene som heter Aqua Derma, men det hjelper som sagt ikke for hele din utfordring. (Andre kremer er ikke medisinsk testet frem uten mer at de som har brukt kremen får svare på spørreskjema etterpå. Her er hud som f.eks. den du hadde på magen brukt etter at den ble fjernet på deg og andre for å se effekten av ingrediensen osv.)


Sist redigert av Pelen : 29-04-17 kl 10:01.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-17, 09:57   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det hudoppstrammende kremer som faktisk funker?

Slik du beskriver det tror jeg ikke det finnes noen kremer. For små, små rynker finnes det ting som virker (midlertidig)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no