Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-17, 13:34   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Jeg har en del kjoler jeg bruker på jobb som trenger et skikkelig underskjørt for bittelitt hverdagsoompf. Imidlertid vil jeg ikke ha av den (veldig) voluminøse typen som selges i "alle" butikker som selger 50/60-tallskjoler; helst litt vid form men kun med ett enkelt lag med stoff (chiffon f.eks). Mao. ikke sånn vanlig rett underskjørt som selges på f.eks lindex.

Jeg leter og leter og finner ikke akkurat typen jeg er på jakt etter. Anyone?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 13:42   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Det er et godt utvalg på ebay.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 14:31   #3
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Har lett en del der også, men synes ikke jeg finner noe som passer. Mulig jeg ikke søker spesifikt nok?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 15:14   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Jeg prøver å skjønne hva du vil ha. Det skal bare være ett lag stoff, men mer volum enn underskjørt som har bare ett lag stoff? Hvordan skal dette volumet skapes?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 17:12   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Skjønner at det ikke er så lett å forstå siden forklaringen min var litt vag. I bunn og grunn som dette underskjørtet, men bare med ett lag stoff. Litt volum, men mest for å få skjørtet til å falle penere.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 17:13   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underskjørt til 50/60-tallskjoler

Jeg mener å huske at Man Illusion hadde noe lignende før.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no