Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-17, 13:37   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Jeg synes den var kjempebra, jeg. :avviker:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-17, 16:23   #22
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Den på NRK var veldig bra!

Vi kjedet oss sånn under første episode av Apple Tree Yard at vi slo den av 15 minutter før den sluttet - sånt gjør vi nesten aldri, vi har utholdenhelt på både filmer og serier som har fått gode anmeldelser eller som en skjønner er i ferd med å bygge seg opp til å bli noe veldig bra. Men vi skal se videre altså?

Jeg ville droppet det. Finnes bedre serier å se.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 18:01   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes den var kjempebra, jeg. :avviker:

Jeg også! Litt treng start, men den kom seg veldig altså. Jeg måtte nærmest se den i ett for det ble så spennende. Det var noe med det narrative der som gjorde den så bra. Akkurat sånn passe "stille" britisk som jeg elsker

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 19:02   #24
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Synes denne var kjempebra! Emily Watson spiller veldig bra og den holdt på spenningen helt til slutt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 20:15   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Jeg så hele greia, men likte den ikke. Fikk aldri tak på hva som egentlig var poenget - sikkert fordi ingen av karakterene interesserte meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 20:20   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.



Vi så på sammen med svigers. Jeg følte meg litt fjorten år igjen.

Vi så på, i opptak, mens vi spiste sein middag. Fjortenåringn tok tallerkenen sin og erklærte: "herre gud, jeg spiser ferdig på rommet mitt - jeg mister matlysta her!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 20:25   #27
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Jeg likte den godt, men hadde håpet på en mer quirky slutt. Jeg hadde lest en anmeldelse på forhånd om at den var en overraskende tvist på slutten, men jeg ble ærlig talt ikke spesielt overrasket. Mulig det var noe jeg ikke skjønte?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi så på, i opptak, mens vi spiste sein middag. Fjortenåringn tok tallerkenen sin og erklærte: "herre gud, jeg spiser ferdig på rommet mitt - jeg mister matlysta her!"

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 20:39   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg likte den godt, men hadde håpet på en mer quirky slutt. Jeg hadde lest en anmeldelse på forhånd om at den var en overraskende tvist på slutten, men jeg ble ærlig talt ikke spesielt overrasket. Mulig det var noe jeg ikke skjønte?



Enig. Det var jo ikke en twist der egentlig

Men altså, igjen kommer vi tilbake til reviews, forfilmer og alt spoilermateriale, Rusle Jeg levde lykkelig uvitende om handling annet enn headlines - og derfor bare happy på slutten Så motstå fristelsen med spoiler neste gang, vennen - I dare ya

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 21:07   #29
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Jammen, jammen, det tror jeg ikke jeg klarer!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-17, 21:15   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jammen, jammen, det tror jeg ikke jeg klarer!

I know

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 01:20   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2: Apple Tree Yard - ligger den på CD ukesarkiv?

Det er jo helt umulig å ikke lese spoilere.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no