Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Skal LilleT kjøpe seg bunad?
LilleT bør kjøpe seg Jubileumsdrakta fra Oslo 41 73,21%
LilleT bør kjøpe seg Nord-Norges festdrakt 12 21,43%
LilleT bør kjøpe seg ny kjole 3 5,36%
Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-17, 20:20   #81
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bomull er adskillig lettere å vedlikeholde.


Ah, da tror jeg saken er avgjort allerede.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 15:41   #82
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Da er faktisk jubileumsdrakta hentet. Ting har gått unna etter at jeg først bestemte meg. Mangler silketørkleet som de ikke hadde inne. Har kjøpt sjal i gyldne toner, men er egentlig usikker på om jeg heller burde hatt svart.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-17, 20:30   #83
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Gyldent tror jeg er pent på deg,

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-17, 22:31   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Grattis! Den så nydelig ut! Og ser ut til å ha litt samme "bydraktlinjer" som bergensbunaden? Jeg er så glad for at jeg valgte den, personlig føler jeg meg vel i den typen design.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:47   #85
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Gyldent tror jeg er pent på deg,

Jeg har bestemt meg for å beholde det gyldne sjalet.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Grattis! Den så nydelig ut! Og ser ut til å ha litt samme "bydraktlinjer" som bergensbunaden? Jeg er så glad for at jeg valgte den, personlig føler jeg meg vel i den typen design.

Det er mulig det. Jeg husker ikke hvordan bergensbunaden ser ut.

Prøvde drakta på hjemme, og så langt er jeg glad jeg tok beslutningen om å kjøpe. Den er definitivt mye lettere enn den gamle hardangerbunaden min, og sitter bedre. Ergo må den jo funke bedre for vriene rygger.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:49   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Men få se bilde da!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 14:59   #87
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men få se bilde da!

Det får bli etter datterens konfirmasjon i så fall. Jeg orker ikke ta den på bare for fotograferingas skyld.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no