Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Minimumstid på badet om morgenen
1-3 minutter 30 20,13%
5-10 minutter 64 42,95%
15 minutter 37 24,83%
20-30 minutter 11 7,38%
30-45 minutter 7 4,70%
En time eller mer 0 0%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-17, 13:36   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

1-3 min. Bare å ta på litt deo og gå på do.

For jobb? Helst en halvtime. Dusj, glatte hår, sminke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 15:32   #42
FrøkenA
Noob
 
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 101
FrøkenA er litt kul
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Med dusj og hårvask: 20 minutter. Vanlig morgenrutine: 5-10, som jeg svarte. Føler meg ganske effektiv, mannen bruker MYYYE lenger tid, #langdusjer.

__________________
A (2011) og B (2014)
FrøkenA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 20:29   #43
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Så kort tid dere bruker.
Jeg kryssa på 30-45 min. Jeg er usannsynlig treig på badet!
Står opp 2 timer før jeg skal på jobb, hver dag. Men begynner jeg klokka 7, så står jeg opp 1,5 time før jobb.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 20:38   #44
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så kort tid dere bruker.
Jeg kryssa på 30-45 min. Jeg er usannsynlig treig på badet!
Står opp 2 timer før jeg skal på jobb, hver dag. Men begynner jeg klokka 7, så står jeg opp 1,5 time før jobb.

Jeg begynner på jobb 8.20, og står opp en gang mellom 7 og 7.15. Da har jeg god tid.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 21:42   #45
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så kort tid dere bruker.
Jeg kryssa på 30-45 min. Jeg er usannsynlig treig på badet!
Står opp 2 timer før jeg skal på jobb, hver dag. Men begynner jeg klokka 7, så står jeg opp 1,5 time før jobb.

Vel, jeg står opp en time før vi drar, og da skal jeg altså IKKE på jobb. PÅ MEG bruker jeg kort tid på badet, på ungene mern, gpså er det frokost og matpakker og sånn i tillegg. Når jeg skal på jobb, så må jeg opp tidligere.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 21:49   #46
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vel, jeg står opp en time før vi drar, og da skal jeg altså IKKE på jobb. PÅ MEG bruker jeg kort tid på badet, på ungene mern, gpså er det frokost og matpakker og sånn i tillegg. Når jeg skal på jobb, så må jeg opp tidligere.

Jeg rekker alt det der på under en time.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 22:09   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg rekker alt det der på under en time.

Mine unger er treige på morgenen. Babyen er jo ikke så treig sånnsett, men hun gjør at alt annet tar litt ekstra tid. De to eldste, de er trøtte og derfor treige. Eldste kan også finne på å glemme seg bort. Inn på rommet for å kle på seg, men... oi, glemte seg og la seg på senga og leser Donald...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 22:19   #48
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg bruker som regel bare et par minutter, noen ganger 5-10, kvarter om jeg dusjer. Så om jeg har god tid, så kan jeg bruke opptil 20 minutt. Til vanlig ligger jeg godt under, selv uten hastverk. Jeg driver ikke med dilling.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 22:30   #49
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mine unger er treige på morgenen. Babyen er jo ikke så treig sånnsett, men hun gjør at alt annet tar litt ekstra tid. De to eldste, de er trøtte og derfor treige. Eldste kan også finne på å glemme seg bort. Inn på rommet for å kle på seg, men... oi, glemte seg og la seg på senga og leser Donald...

Mine to også, så jeg fotfølger dem til klær er på.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 22:37   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Mine to også, så jeg fotfølger dem til klær er på.

Det er det jeg ikke kan fordi jeg kler på babyen (og meg selv) da. Babyen er rett nok snart halvannet år, men må selvsagt likevel ha full oppfølging på vask, potte, bleie og klær. De to store får derved beskjed om vaske seg, og gå og kle på seg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 23:06   #51
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg liker også å ha god tid på morgenen, og virkelig hater å ha selskap på badet mens jeg steller meg. Mannen min har etter mange års ekteskap endelig skjønt at "Jeg steller meg!" egentlig betyr "Get the f**k out of here!".

Jeg er normalt sett på jobb rundt 0815, og da har jeg gjerne vært oppe i 2,5 timer. Men det innebærer jobbing i én times tid før resten av huset våkner og ofte stell & mating av barn. De må gjetes litt om morgenen. Jobber jeg ikke først, står jeg opp rundt en time senere.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-17, 23:29   #52
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid trenger du som et minimum på badet om morgenen?

Jeg bruker som regel en halvtime fra jeg står opp til jeg sitter i bilen når jeg skal på jobb. Da har jeg dusja, kledd og ordna meg og spist frokost.
Gubben bruker minst en halvtime bare på badet Som regel lenger...
For det du nevner i HI: 1-3 minutter

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no